Boeket bezorgd gekregen van inferieure kwaliteit. Gebeld en foto's gestuurd. Dan durven ze terug te sturen dat het A kwaliteit is terwijl de helft zo op de compost kon.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid
|
Na een teleurstellende ervaring is Amsterdamflowers ons op gepaste wijze tegemoet gekomen. Erg netjes van het bedrijf, en dit zorgt ervoor dat het vertrouwen weer hersteld kan worden.
7.5
0
Ingrid
|
Ruim op tijd een rouwboeket besteld via de site. Deze is echter niet bezorgd.
Bij bellen werd aangegeven dat de fout niet bij het bedrijf en ook niet bij de bloemist lag maar dat de mail ergens was blijven steken. Het boeket is een dag te laat, na condoleance, alsnog bezorgd.
Ik vond persoonlijk dat hier vrij luchtig over werd gedaan. Als het mijn zaak betrof zou ik het vreselijk vinden dat juist zo'n stuk niet goed is bezorgd. Ik zou hand in eigen boezem steken en de schuld niet leggen bij de computer.
4.5
0
denzel
|
Tegenwoordig heet de winkel www.amsterdamflowers.nl en daaraan gekoppeld een webwinkel.
Grote sortering verse snijbloemen en goede prijs kwaliteit verhouding en je wordt geholpen door deskundig personeel. `Goed te bereiken vlak bij de A4 aflag sloten en open tot 18.30 uur dagelijks en wat erg makkelijk is dat je kan bestellen bij de webwinkel waar je 24 uur per dag bloemen kan bestellen.
7.8
0
M926
|
De prijzen zijn hier vrij hoog. Ze bieden naast bloemen ook een assortiment aan vazen en kaarsen. Die zijn ook erg duur. Als je haast hebt en je wilt dat ze even een exclusief boeketje voor je samenstellen dan hebben ze het altijd af binnen hun afgesproken tijd. Er wordt altijd deskunig advies bij gegegevn hoe je de bloemen langer kan houden. Aanbiedingen zijn er heel weinig, als ze er zijn is het meestal op 1 á 2 soorte bloemen. De inrichting van de winkel is net alsof het een schuur is die ingericht is. De vazen liggen gewoon op de grond.
6 Reviews Plaats review
Veerkamp
|Boeket bezorgd gekregen van inferieure kwaliteit. Gebeld en foto's gestuurd. Dan durven ze terug te sturen dat het A kwaliteit is terwijl de helft zo op de compost kon.
Ingrid
|Na een teleurstellende ervaring is Amsterdamflowers ons op gepaste wijze tegemoet gekomen. Erg netjes van het bedrijf, en dit zorgt ervoor dat het vertrouwen weer hersteld kan worden.
Ingrid
|Ruim op tijd een rouwboeket besteld via de site. Deze is echter niet bezorgd.
Bij bellen werd aangegeven dat de fout niet bij het bedrijf en ook niet bij de bloemist lag maar dat de mail ergens was blijven steken. Het boeket is een dag te laat, na condoleance, alsnog bezorgd.
Ik vond persoonlijk dat hier vrij luchtig over werd gedaan. Als het mijn zaak betrof zou ik het vreselijk vinden dat juist zo'n stuk niet goed is bezorgd. Ik zou hand in eigen boezem steken en de schuld niet leggen bij de computer.
denzel
|Tegenwoordig heet de winkel www.amsterdamflowers.nl en daaraan gekoppeld een webwinkel.
Grote sortering verse snijbloemen en goede prijs kwaliteit verhouding en je wordt geholpen door deskundig personeel. `Goed te bereiken vlak bij de A4 aflag sloten en open tot 18.30 uur dagelijks en wat erg makkelijk is dat je kan bestellen bij de webwinkel waar je 24 uur per dag bloemen kan bestellen.
M926
|De prijzen zijn hier vrij hoog. Ze bieden naast bloemen ook een assortiment aan vazen en kaarsen. Die zijn ook erg duur. Als je haast hebt en je wilt dat ze even een exclusief boeketje voor je samenstellen dan hebben ze het altijd af binnen hun afgesproken tijd. Er wordt altijd deskunig advies bij gegegevn hoe je de bloemen langer kan houden. Aanbiedingen zijn er heel weinig, als ze er zijn is het meestal op 1 á 2 soorte bloemen. De inrichting van de winkel is net alsof het een schuur is die ingericht is. De vazen liggen gewoon op de grond.