Wat een slecht theater is dit! 2e rang kaartjes voor musical cats (rij 31) zoveel last van verschillende hoofden die zicht blokkeerden.. kreeg last van mijn nek en kon niet genieten van de voorstelling door al het geheen en weer. Na de pause op vrije plekken achterin gaan zitten op stoel verhogers. Dat was beter maar je ziet alsnog haast niet zo ver weg is het podium! En de acoustic is ook erg slecht!! Wow dat hiervoor zoveel geld word gevraagd voor tweede rang (je zou denken dat dit vijfde rang is) kaartjes.. dat kan echt niet!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Zitplaatsen met slecht zicht. De zitplaatsen zij n iet goed ingedeeld. Je kijkt tegen het hoofd van je voorganger aan zodat je slecht zicht hebt.
6.5
0
1
Trendbox Panel
|
nee pretigge lokatie stoelen zijn prima geluit is voldoende je kan er erg makkelijk komen personeel is vriendelijk
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Weinig klantgericht Een service-medewerker van RAI vertelde mij dat ik beter eerder op de dag had kunnen komen als ik wilde dat er nog plaats was voor mijn jas bij de garderobe. Ik heb een klacht ingediend en vervolgens nooit meer iets gehoord.
4 Reviews Plaats review
Claire
|Wat een slecht theater is dit! 2e rang kaartjes voor musical cats (rij 31) zoveel last van verschillende hoofden die zicht blokkeerden.. kreeg last van mijn nek en kon niet genieten van de voorstelling door al het geheen en weer. Na de pause op vrije plekken achterin gaan zitten op stoel verhogers. Dat was beter maar je ziet alsnog haast niet zo ver weg is het podium! En de acoustic is ook erg slecht!! Wow dat hiervoor zoveel geld word gevraagd voor tweede rang (je zou denken dat dit vijfde rang is) kaartjes.. dat kan echt niet!
Trendbox Panel
|Zitplaatsen met slecht zicht.
De zitplaatsen zij n iet goed ingedeeld. Je kijkt tegen het hoofd van je voorganger aan zodat je slecht zicht hebt.
Trendbox Panel
|nee
pretigge lokatie stoelen zijn prima geluit is voldoende je kan er erg makkelijk komen personeel is vriendelijk
Trendbox Panel
|Weinig klantgericht
Een service-medewerker van RAI vertelde mij dat ik beter eerder op de dag had kunnen komen als ik wilde dat er nog plaats was voor mijn jas bij de garderobe. Ik heb een klacht ingediend en vervolgens nooit meer iets gehoord.
Joost van Eupen
|