Avoid at all costs!!!! I was charged €23 for a fake diagnostic test even though my device was on warranty and my issue was not even solved.
Apple sent me here to fix an issue with my HomePod. I've described the issue pretty well to both Apple and MicroFix and it was clear that I took all the steps I needed to sort it and there was an issue on the device.
Upon leaving the device at MicroFix, I also asked if I would have to pay for the service, and they SPECIFICALLY SAID I WOULDN'T HAVE TO PAY ANYTHING as the device is in warranty.
After one day of "testing", MicroFix sends me an email saying to come and pick it up. They basically just said no issue could be found (I think they just pretended to test it) and then charged me €23 (even though my device IS STILL IN WARRANTY) for basically doing nothing and not solving my problem.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sarah Rios Monzon
|
Super vriendelijke en knappe medewerkers!!! ????
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henry
|
Onlangs begaf het beeldscherm van mijn macbook pro 15" het. Bekend probleem maar helaas is er geen reparatieplan voor de 15", voor de 13" overigens wel.
Langsgegaan bij Microfix en ter plekke gevraagd wat het zou kosten. €600, - werd er aangegeven. Zou overigens eerst nog wel een offerte ontvangen per mail waarop ik akkoord moest geven. Als ik geen akkoord geef wordt er €60,- onderzoekskosten in rekening gebracht. Prima dacht ik want ik wist al dat het €600 zou gaan kosten.
Krijg ik uiteindelijk een offerte van €835! Bleek het bedrag wat de medewerkster had aangegeven te gaan om een bedrag excl. btw terwijl dit niet was aangegeven, zowieso vreemd dat als je als consument/particulier vraagt hoeveel het gaat kosten dat men dan een bedrag excl btw vermeld.
Erg misleidend, had ik geweten wat het echt zou kosten had ik het wel bij Apple zelf goedkoper laten repareren. Nu wordt je in een situatie gebracht waarin je wordt misleid en als je er niet akkoord mee gaat je mooi nog eens €60,- 'onderzoekskosten' mag betalen.
Ze repareren het overigens prima, maar wees gewoon duidelijk in de communicatie. Snap best dat jullie geld moeten verdienen maar dan niet op een misleidende manier!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carina
|
DONT TRUST THEM. I sent my computer to Microfix, they LOST my device, and haven’t compensated me for the loss. It’s been 2 MONTHS and they haven’t solved anything. Be careful!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
eezacque
|
Arrogant bedrijf Microfix trekt zich niets aan van Nederlandse consumentenwetgeving, en weigert informatie te geven over een dure reparatie, waardoor onduidelijk blijft wat er precies gerepareerd of vervangen is. Onderzoek loopt, aangifte is in voorbereiding.
6 Reviews Plaats review
Marcello
|Avoid at all costs!!!! I was charged €23 for a fake diagnostic test even though my device was on warranty and my issue was not even solved.
Apple sent me here to fix an issue with my HomePod. I've described the issue pretty well to both Apple and MicroFix and it was clear that I took all the steps I needed to sort it and there was an issue on the device.
Upon leaving the device at MicroFix, I also asked if I would have to pay for the service, and they SPECIFICALLY SAID I WOULDN'T HAVE TO PAY ANYTHING as the device is in warranty.
After one day of "testing", MicroFix sends me an email saying to come and pick it up. They basically just said no issue could be found (I think they just pretended to test it) and then charged me €23 (even though my device IS STILL IN WARRANTY) for basically doing nothing and not solving my problem.
Sarah Rios Monzon
|Super vriendelijke en knappe medewerkers!!! ????
Henry
|Onlangs begaf het beeldscherm van mijn macbook pro 15" het. Bekend probleem maar helaas is er geen reparatieplan voor de 15", voor de 13" overigens wel.
Langsgegaan bij Microfix en ter plekke gevraagd wat het zou kosten. €600, - werd er aangegeven. Zou overigens eerst nog wel een offerte ontvangen per mail waarop ik akkoord moest geven. Als ik geen akkoord geef wordt er €60,- onderzoekskosten in rekening gebracht. Prima dacht ik want ik wist al dat het €600 zou gaan kosten.
Krijg ik uiteindelijk een offerte van €835! Bleek het bedrag wat de medewerkster had aangegeven te gaan om een bedrag excl. btw terwijl dit niet was aangegeven, zowieso vreemd dat als je als consument/particulier vraagt hoeveel het gaat kosten dat men dan een bedrag excl btw vermeld.
Erg misleidend, had ik geweten wat het echt zou kosten had ik het wel bij Apple zelf goedkoper laten repareren. Nu wordt je in een situatie gebracht waarin je wordt misleid en als je er niet akkoord mee gaat je mooi nog eens €60,- 'onderzoekskosten' mag betalen.
Ze repareren het overigens prima, maar wees gewoon duidelijk in de communicatie. Snap best dat jullie geld moeten verdienen maar dan niet op een misleidende manier!
Carina
|DONT TRUST THEM. I sent my computer to Microfix, they LOST my device, and haven’t compensated me for the loss. It’s been 2 MONTHS and they haven’t solved anything. Be careful!!
eezacque
|Arrogant bedrijf
Microfix trekt zich niets aan van Nederlandse consumentenwetgeving, en weigert informatie te geven over een dure reparatie, waardoor onduidelijk blijft wat er precies gerepareerd of vervangen is. Onderzoek loopt, aangifte is in voorbereiding.