Ik ben ook meer dan 25 jaar klant geweest bij de Molukken apotheek die nog 1 jaar geleden hoog aanstond. 2022 heb ik longontsteking gehad die niet in mn koude kleren ging zitten. Kreeg van mn huisarts recept voor antibiotica. Na 3 dagen voelde ik mij nog beroerd, ik terug met antibiotica naar huisarts, bleek dat dat niet voor geschreven was door huisarts. Huisarts recept was kuur 3 dagen, Molukken apotheek antibiotica was 7dagen. Mn huisarts heeft weer de juiste recept afgegeven met het verzoek nu wel de juiste te geven Afgelopen halen ze deze zelfde grap weer uit dat ik genoodzaakt bent mij uit te schrijven en de juiste medicatie te krijgen. *** de ziekenhuizen worden door toedoen van jullie overbezet.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ana
|
Ik ben jaren klant bij de Sumatra apotheek in Amsterdam oost. De laatste tijd (ondanks) herhaalrecepten zijn mijn eigen medicijnen opeens niet meer leverbaar, en krijg ik een andere merk van de apotheek (niet hetgeen wat de arts heeft voorgeschreven) Ondanks herhaalrecepten krijg ik niet alles mee maar moet ik elke maand terugkomen, om de volgende maand (herhaalrecept) op te halen. Als ik vraag mag ik dan nu voor een maand extra moet ik het bedrag zelf betalen! Zijn er meer klanten die hier last van hebben bij deze apotheek
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M. v d B
|
Hele fijne apotheek, de medewerkers zijn erg vriendelijk, de medicatie is er vaak al dezelfde dag of volgende dag, je kan met al je vragen bij hen terecht en bij de apotheker zelf, ze nemen de tijd voor eventuele zorgen die je hebt en je hebt dan voldoende privacy, en de medicatie is er altijd heel snel! Super!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anouk
|
Kom je bij je vertouwde apotheek, informeer je voor aanschaf van een product of het terug gebracht mag worden als het ongeopend ongebruikt en geseald is? Ja dat kan verteld de medewerker, geen probleem!
Kom je het vervolgens terugbrengen omdat het toch niet het juiste middel is, met product in gesloten verpakking en ongebruikt en geseald, wil de dame die op dat moment werkt het niet terug nemen. Ook niet na uitleg dat mij anders geïnformeerd is.
Het doosje had een ezelsoor... ja je collega heeft het net opengemaakt om te kijken of het geseald en ongebruikt is.
Mij te woord staan dat ik er een probleem van maak om 6 euro? Het is mijn geld en je collega gaf aan dat ik het terug mocht brengen. Los het intern op?
Wat een service en klantonvriendelijkheid gatverdamme!
Mijn klacht is inmiddels behandeld en er word aangegeven dat ik de algemene waarden bij aankoop had moeten lezen? Dus de informatie en wat wen medewerker toezegd en verstrekt tijdens aankoop geld niet?
Deze dames ontbreekt elke kennis van de wet en klantenservice. Wat mondeling word toegezegd geld ook, Aanstellerij om iemand z’n 6 euro niet terug te geven.
Aanhouder wint, en mijn gele zAl ik terug krijgen op welke manier dan ook. Maakt niet uit via welk en hoeveel kanalen ik mijn klacht over Cindy Hoonhoit en Mevrouw J Wisse zal moeten indienen. Ik pik deze onterechte onbeschofte behandeling niet.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Herbert
|
voor de langste wachttijden van nederland ga je naar deze apotheek
202 Reviews Plaats review
Marion
|Ik ben ook meer dan 25 jaar klant geweest bij de Molukken apotheek die nog 1 jaar geleden hoog aanstond. 2022 heb ik longontsteking gehad die niet in mn koude kleren ging zitten. Kreeg van mn huisarts recept voor antibiotica. Na 3 dagen voelde ik mij nog beroerd, ik terug met antibiotica naar huisarts, bleek dat dat niet voor geschreven was door huisarts. Huisarts recept was kuur 3 dagen, Molukken apotheek antibiotica was 7dagen. Mn huisarts heeft weer de juiste recept afgegeven met het verzoek nu wel de juiste te geven Afgelopen halen ze deze zelfde grap weer uit dat ik genoodzaakt bent mij uit te schrijven en de juiste medicatie te krijgen. *** de ziekenhuizen worden door toedoen van jullie overbezet.
Ana
|Ik ben jaren klant bij de Sumatra apotheek in Amsterdam oost. De laatste tijd (ondanks) herhaalrecepten zijn mijn eigen medicijnen opeens niet meer leverbaar, en krijg ik een andere merk van de apotheek (niet hetgeen wat de arts heeft voorgeschreven) Ondanks herhaalrecepten krijg ik niet alles mee maar moet ik elke maand terugkomen, om de volgende maand (herhaalrecept) op te halen. Als ik vraag mag ik dan nu voor een maand extra moet ik het bedrag zelf betalen! Zijn er meer klanten die hier last van hebben bij deze apotheek
M. v d B
|Hele fijne apotheek, de medewerkers zijn erg vriendelijk, de medicatie is er vaak al dezelfde dag of volgende dag, je kan met al je vragen bij hen terecht en bij de apotheker zelf, ze nemen de tijd voor eventuele zorgen die je hebt en je hebt dan voldoende privacy, en de medicatie is er altijd heel snel! Super!
Anouk
|Kom je bij je vertouwde apotheek, informeer je voor aanschaf van een product of het terug gebracht mag worden als het ongeopend ongebruikt en geseald is? Ja dat kan verteld de medewerker, geen probleem!
Kom je het vervolgens terugbrengen omdat het toch niet het juiste middel is, met product in gesloten verpakking en ongebruikt en geseald, wil de dame die op dat moment werkt het niet terug nemen. Ook niet na uitleg dat mij anders geïnformeerd is.
Het doosje had een ezelsoor... ja je collega heeft het net opengemaakt om te kijken of het geseald en ongebruikt is.
Mij te woord staan dat ik er een probleem van maak om 6 euro? Het is mijn geld en je collega gaf aan dat ik het terug mocht brengen. Los het intern op?
Wat een service en klantonvriendelijkheid gatverdamme!
Mijn klacht is inmiddels behandeld en er word aangegeven dat ik de algemene waarden bij aankoop had moeten lezen? Dus de informatie en wat wen medewerker toezegd en verstrekt tijdens aankoop geld niet?
Deze dames ontbreekt elke kennis van de wet en klantenservice. Wat mondeling word toegezegd geld ook, Aanstellerij om iemand z’n 6 euro niet terug te geven.
Aanhouder wint, en mijn gele zAl ik terug krijgen op welke manier dan ook. Maakt niet uit via welk en hoeveel kanalen ik mijn klacht over Cindy Hoonhoit en Mevrouw J Wisse zal moeten indienen. Ik pik deze onterechte onbeschofte behandeling niet.
Herbert
|voor de langste wachttijden van nederland ga je naar deze apotheek