Helaas slechte ervaring. Naast lange wachttijden in de winkel en via telefoon, is een klacht uitermate onbehoorlijk beantwoord. In reactie op klacht wordt een systeem-antwoord gegeven. Geen begrip getoond voor verwarring en onzekerheid die andere medicatie dan gebruikelijk - zonder toelichting van apotheek - bij patiënt oproept. Wordt alleen verwezen naar de zorgverzekeraar en dat apotheek niet ‘elke twee of drie maanden een toelichting kan geven als medicijnen veranderen’. Is daar niet juist een apotheek voor? Gevolg: onzekerheid over toekomstige uitgifte eerder groter dan kleiner geworden. Begrip had zoveel geholpen! Gemiste kans Linnaeus Apotheek!
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Daan
|
De paar keer dat ik medicijnen heb besteld via deze apotheek lag alles keurig klaar en werd ik snel geholpen door een vriendelijke dame. De apotheker zelf heeft me ook, zelfs ongevraagd, wat tips gegeven over de bijwerkingen. Erg tevreden.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ronald Lindenhill
|
Behulpzaam personeel en kundige apotheker. Personeel staat altijd klaar voor de patiënt en informeert patiënten op degelijke wijze over medicijngebruik.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wim Wolters
|
Ik gebruik veel medicijnen.
1 maal per 3 maanden een grote tas vol.
In 1 bestelling 4 fouten !
2 medicijnen vergeten.
2 andere medicijnen doseerfouten op het etiket.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nicole
|
Apotheek Linneaus in Amsterdam Oost heeft altijd onwijs lange wachttijden, een half uur zit je er sowieso te wachten totdat je aan de beurt bent, soms zelfs langer. Ik gebruik al een paar jaar dezelfde medicatie en ineens kreeg ik te horen dat herhaalrecepten pas de volgende dag klaar zijn en zijn en heb ik gevraagd om deze in de 24 uur Pharmaself te plaatsen daar ik 5-6 dagen per week werk maar s'avonds wel tijd heb. Vervolgens bleek deze in de Kiosk te zijn geplaatst en kwam ik weer voor niks, de keer erna deed de code het niet en de derde keer hadden ze 'm weer in de Kiosk geplaatst terwijl ik het nadrukkelijk in de mail had gezet. Wat een gedoe. Vervolgens heb ik de Apotheek gebeld en krijg ik een ontzettend onbeleefde mevrouw aan de telefoon waarvan het te veel gevraagd was mijn medicatie alsnog in de gevraagde 24 uur Pharmaself te doen, zo'n onheuse bejegening heb ik nooit eerder meegemaakt.
307 Reviews Plaats review
Guido
|Helaas slechte ervaring. Naast lange wachttijden in de winkel en via telefoon, is een klacht uitermate onbehoorlijk beantwoord. In reactie op klacht wordt een systeem-antwoord gegeven. Geen begrip getoond voor verwarring en onzekerheid die andere medicatie dan gebruikelijk - zonder toelichting van apotheek - bij patiënt oproept. Wordt alleen verwezen naar de zorgverzekeraar en dat apotheek niet ‘elke twee of drie maanden een toelichting kan geven als medicijnen veranderen’. Is daar niet juist een apotheek voor? Gevolg: onzekerheid over toekomstige uitgifte eerder groter dan kleiner geworden. Begrip had zoveel geholpen! Gemiste kans Linnaeus Apotheek!
Daan
|De paar keer dat ik medicijnen heb besteld via deze apotheek lag alles keurig klaar en werd ik snel geholpen door een vriendelijke dame. De apotheker zelf heeft me ook, zelfs ongevraagd, wat tips gegeven over de bijwerkingen. Erg tevreden.
Ronald Lindenhill
|Behulpzaam personeel en kundige apotheker. Personeel staat altijd klaar voor de patiënt en informeert patiënten op degelijke wijze over medicijngebruik.
Wim Wolters
|Ik gebruik veel medicijnen.
1 maal per 3 maanden een grote tas vol.
In 1 bestelling 4 fouten !
2 medicijnen vergeten.
2 andere medicijnen doseerfouten op het etiket.
Nicole
|Apotheek Linneaus in Amsterdam Oost heeft altijd onwijs lange wachttijden, een half uur zit je er sowieso te wachten totdat je aan de beurt bent, soms zelfs langer. Ik gebruik al een paar jaar dezelfde medicatie en ineens kreeg ik te horen dat herhaalrecepten pas de volgende dag klaar zijn en zijn en heb ik gevraagd om deze in de 24 uur Pharmaself te plaatsen daar ik 5-6 dagen per week werk maar s'avonds wel tijd heb. Vervolgens bleek deze in de Kiosk te zijn geplaatst en kwam ik weer voor niks, de keer erna deed de code het niet en de derde keer hadden ze 'm weer in de Kiosk geplaatst terwijl ik het nadrukkelijk in de mail had gezet. Wat een gedoe. Vervolgens heb ik de Apotheek gebeld en krijg ik een ontzettend onbeleefde mevrouw aan de telefoon waarvan het te veel gevraagd was mijn medicatie alsnog in de gevraagde 24 uur Pharmaself te doen, zo'n onheuse bejegening heb ik nooit eerder meegemaakt.