Ondeskundig personeel, vaak lege schappen. Nabestelling van niet aanwezige producten wordt niet nagekomen. Personeel meer bezig met eigen vermaak dan service verlenen. Vaak geen management aanwezig voor klachten zodat je de vreemdste argumenten gebruikt worden als reden waarom producten niet aanwezig zijn.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Ik vind het een fijne winkel.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Benj
|
bijvulproblemen De Albert Heijn in de Eerste van Swinden straat is klein van formaat. Als er dan overdag vakken worden gevuld, is er bijna geen ruimte meer om jezelf voort te bewegen. Vakken vullen zou daarom voornamelijk buiten de openingstijden moeten gebeuren. Een ander probleem is de houdbaarheidsdatum van de producten. Vaak is deze overschreden, terwijl het product nog steeds in de schappen ligt. Het is aan de manager om voor een adequate planning te zorgen en daarmee deze problemen op te lossen.
5.0
0
1
Klant van Albert Heijn
|
heeft goede produkten in de aanbieding
7.0
0
Trendbox Panel
|
Goede sfeer, wel druk en chaotisch, en je moet goed op de houdbaarheidsdatum letten Kleine supermarkt in drukke buurt. Aardig personeel. Deze AH is een franchise, d.w.z. dat de eigenaar een zelfstandige ondernemer is die een licentie bij Albert Heijn heeft gekocht om de merknaam en de AH-producten te mogen gebruiken. Voordelen: doordat de bedrijfsleider ook eigenaar is is de service beter dan gemiddeld. Bovendien verkoopt ie ook producten die niet tot het standaard-AH assortiment behoren. Nadelen: je moet soms goed op de uiterste houdbaarheidsdatum letten, want er liggen nogal eens dingen in de schappen die over de datum heen zijn. Ander nadeel is dat er op drukke tijden te weinig kassa's open zijn, en dat de open kassa's meestal naast elkaar liggen zodat het vreselijk dringen is. Het is voor de klant veel makkelijker als de gesloten kassa's tussen de open kassa's inliggen zodat er meer ruimte is. Met een markt om de hoek en honderden kleine winkeltjes in de buurt lijkt de concurrentie op het eerste gezicht moordend, maar dat valt wel mee. De dichtsbijzijnde 4 andere supermarkten zijn allemaal ook van Albert Heijn. Het lijkt wel alsof ze een monopolie in Amsterdam hebben.
13 Reviews Plaats review
Joe Candente
|Ondeskundig personeel, vaak lege schappen. Nabestelling van niet aanwezige producten wordt niet nagekomen. Personeel meer bezig met eigen vermaak dan service verlenen. Vaak geen management aanwezig voor klachten zodat je de vreemdste argumenten gebruikt worden als reden waarom producten niet aanwezig zijn.
Anoniem
|Ik vind het een fijne winkel.
Benj
|bijvulproblemen
De Albert Heijn in de Eerste van Swinden straat is klein van formaat. Als er dan overdag vakken worden gevuld, is er bijna geen ruimte meer om jezelf voort te bewegen. Vakken vullen zou daarom voornamelijk buiten de openingstijden moeten gebeuren. Een ander probleem is de houdbaarheidsdatum van de producten. Vaak is deze overschreden, terwijl het product nog steeds in de schappen ligt. Het is aan de manager om voor een adequate planning te zorgen en daarmee deze problemen op te lossen.
Klant van Albert Heijn
|heeft goede produkten in de aanbieding
Trendbox Panel
|Goede sfeer, wel druk en chaotisch, en je moet goed op de houdbaarheidsdatum letten
Kleine supermarkt in drukke buurt. Aardig personeel. Deze AH is een franchise, d.w.z. dat de eigenaar een zelfstandige ondernemer is die een licentie bij Albert Heijn heeft gekocht om de merknaam en de AH-producten te mogen gebruiken. Voordelen: doordat de bedrijfsleider ook eigenaar is is de service beter dan gemiddeld. Bovendien verkoopt ie ook producten die niet tot het standaard-AH assortiment behoren. Nadelen: je moet soms goed op de uiterste houdbaarheidsdatum letten, want er liggen nogal eens dingen in de schappen die over de datum heen zijn. Ander nadeel is dat er op drukke tijden te weinig kassa's open zijn, en dat de open kassa's meestal naast elkaar liggen zodat het vreselijk dringen is. Het is voor de klant veel makkelijker als de gesloten kassa's tussen de open kassa's inliggen zodat er meer ruimte is. Met een markt om de hoek en honderden kleine winkeltjes in de buurt lijkt de concurrentie op het eerste gezicht moordend, maar dat valt wel mee. De dichtsbijzijnde 4 andere supermarkten zijn allemaal ook van Albert Heijn. Het lijkt wel alsof ze een monopolie in Amsterdam hebben.