Ford focus gekocht bij hun we zijn nu 8 maanden verder auto gebruikt vanaf begin 2 liter koelvloeistof per week en is al 4 keer bij hun geweest nu staat hij alweer twee weken stil en men belt niet terug
Conclusie koppakking waarschijnlijk kapot en ze laten je gewoon verrekken
Er zijn garages genoeg ga om deze met een grote boog heen
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Annemie Schütt en Hubert van de Berg
|
We hebben inmiddels 3 auto's gekocht bij Fermans. Onze huidige auto vertoonde signalen op het daschboard. Fermans heeft zo lang gezocht totdat de signalen verholpen waren. We zijn zeker 4 keer terug geweest. Ze zijn altijd zeer hulpvaardig en correct. Ze hebben vele uren gestoken in het zoeken naar wat de signalen veroorzaakte. Welke uiteindelijk door hun vasthoudendheid verholpen is. We hebben er zeker niet teveel voor betaald. Hun betrokkenheid is groot, zeer aan te bevelen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wiel Cox
|
Vandaag onze nieuwe auto opgehaald, die al te glimmen stond in de showroom.
Wagen was zoals afgesproken gepoetst en voorzien van een onderhoudsbeurt.
Voor de aflevering werd, onder het genot van een kopje koffie, alle tijd genomen.
Vriendelijk personeel en afspraak is afspraak.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nathalie van Hoof
|
Klant is koning! Dit gaat hier wel op.
Auto gekocht, sneller klaar dan aangegeven en wordt afgeleverd met een mooie strik! Een fles champagne erbij en mooie luxe nummerborden op een auto die aan alle kanten glimt.
Al met al een zeer positief gevoel bij deze garage!
De auto rijdt heerlijk, dus over evt. problemen kan ik (hopelijk) geen oordeel geven.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Minne Zijlstra
|
Ik heb hier in 2020 een auto gekocht. Bij de ondertekening van het verkoopcontract werd mij een nieuwe tweede sleutel beloofd, maar deze bleek bij aflevering niet aanwezig. De tijd tussen contract en aflevering was ook vrij kort, ik had aangegeven dat ze de tijd mochten nemen?
Kort nadat ik bij het bedrijf vertrok gingen er al waarschuwingslampjes branden! Ongeveer een half uur later hoorde ik vreemde geluiden tijdens het rijden. Gaandeweg werd dit erger totdat ik tenslotte de auto aan de kant van de weg moest zetten. Wat bleek, de achterband was compleet kapot!! Ik heb meteen met Fermans gebeld, maar dan zijn ze er niet meer. Bel de ANWB maar of zo zeiden ze. Heb toen de ANWB gebeld en deze heeft de auto naar een garage gebracht. Conclusie daar, er was iets met de velg. De velg was eerder hersteld en kon niet voor de tweede keer worden gemaakt. Ik moest dus een nieuw velg kopen, kosten € 1.100,-
Ik heb de auto na een jaar verkocht en kreeg de helft van de aanschafprijs ervoor terug, omdat het een importauto was.
Ze sjoemelen overigens ook met de kilometerstanden!!
Het ergste vind ik dat ze mij op weg stuurden met een kapotte velg. Ik kon de auto nog aan de kant zetten, maar het had erger kunnen aflopen.
11 Reviews Plaats review
Evers
|Ford focus gekocht bij hun we zijn nu 8 maanden verder auto gebruikt vanaf begin 2 liter koelvloeistof per week en is al 4 keer bij hun geweest nu staat hij alweer twee weken stil en men belt niet terug
Conclusie koppakking waarschijnlijk kapot en ze laten je gewoon verrekken
Er zijn garages genoeg ga om deze met een grote boog heen
Annemie Schütt en Hubert van de Berg
|We hebben inmiddels 3 auto's gekocht bij Fermans. Onze huidige auto vertoonde signalen op het daschboard. Fermans heeft zo lang gezocht totdat de signalen verholpen waren. We zijn zeker 4 keer terug geweest. Ze zijn altijd zeer hulpvaardig en correct. Ze hebben vele uren gestoken in het zoeken naar wat de signalen veroorzaakte. Welke uiteindelijk door hun vasthoudendheid verholpen is. We hebben er zeker niet teveel voor betaald. Hun betrokkenheid is groot, zeer aan te bevelen.
Wiel Cox
|Vandaag onze nieuwe auto opgehaald, die al te glimmen stond in de showroom.
Wagen was zoals afgesproken gepoetst en voorzien van een onderhoudsbeurt.
Voor de aflevering werd, onder het genot van een kopje koffie, alle tijd genomen.
Vriendelijk personeel en afspraak is afspraak.
Nathalie van Hoof
|Klant is koning! Dit gaat hier wel op.
Auto gekocht, sneller klaar dan aangegeven en wordt afgeleverd met een mooie strik! Een fles champagne erbij en mooie luxe nummerborden op een auto die aan alle kanten glimt.
Al met al een zeer positief gevoel bij deze garage!
De auto rijdt heerlijk, dus over evt. problemen kan ik (hopelijk) geen oordeel geven.
Minne Zijlstra
|Ik heb hier in 2020 een auto gekocht. Bij de ondertekening van het verkoopcontract werd mij een nieuwe tweede sleutel beloofd, maar deze bleek bij aflevering niet aanwezig. De tijd tussen contract en aflevering was ook vrij kort, ik had aangegeven dat ze de tijd mochten nemen?
Kort nadat ik bij het bedrijf vertrok gingen er al waarschuwingslampjes branden! Ongeveer een half uur later hoorde ik vreemde geluiden tijdens het rijden. Gaandeweg werd dit erger totdat ik tenslotte de auto aan de kant van de weg moest zetten. Wat bleek, de achterband was compleet kapot!! Ik heb meteen met Fermans gebeld, maar dan zijn ze er niet meer. Bel de ANWB maar of zo zeiden ze. Heb toen de ANWB gebeld en deze heeft de auto naar een garage gebracht. Conclusie daar, er was iets met de velg. De velg was eerder hersteld en kon niet voor de tweede keer worden gemaakt. Ik moest dus een nieuw velg kopen, kosten € 1.100,-
Ik heb de auto na een jaar verkocht en kreeg de helft van de aanschafprijs ervoor terug, omdat het een importauto was.
Ze sjoemelen overigens ook met de kilometerstanden!!
Het ergste vind ik dat ze mij op weg stuurden met een kapotte velg. Ik kon de auto nog aan de kant zetten, maar het had erger kunnen aflopen.
Ik zou adviseren om hier geen auto te kopen.