Al jaren ben ik vaste klant in de salon. Ik word altijd netjes geknipt en gestyled door Karla. Eind november ben ik naar binnen gelopen en gevraagd wat het zou kosten als ik mijn haar koper zou verfen. Omdat ik zelf brunette ben, moest mijn haar eerst opgelicht worden. Goed uiteindelijk heeft ze alles berekend, en kwam ze op een bedrag van €80!! Prima dat wilde ik dan wel. Afspraak met haar gemaakt voor 19 december. Ze heeft me haar opgelucht en uiteindelijk koper geverfd. Voor knippen was geen tijd meer, want de volgende klant zat al te wachten. Toen ik bij de kassa stond zei ze: dat Is dan €188!!!!!! Pardon zei ik?? Ik zei je had gezegd dat het €80 zou kosten? Ja zei ze dat was maar een indicatie en ik had meer verf nodig? Uuuu meer verf nodig? Dan geef je dat toch even aan? Ik heb het bedrag netjes afgerekend, en ben weg gegaan. Mijn haarkleur was ook niet eens mooi, het moest nog een keer geverfd worden zei ze ook. Ben inmiddels weer brunette, en heb een nieuwe kapper gevonden, die zich wel netjes aan de afgesproken prijs houdt! Amazing is een vaste klant kwijt!
5.0
0
Klant van Amazing Hairstyling
|
Ik word hier altijd vriendelijk en deskundig geholpen en een prettige sfeer in de salon
7.8
Prijs-kwaliteit
Sosan
|
Ik vind de manier waarop de medewerkers met hun klanten omgaan echt geweldig. Verder knippen en verven ze geduldig en vervullen ze de wens van de klant! Ik laat m'n haar altijd bij hun knippen, omdat ze gewoon heel goed zijn.
3 Reviews Plaats review
Wendy
|Al jaren ben ik vaste klant in de salon. Ik word altijd netjes geknipt en gestyled door Karla. Eind november ben ik naar binnen gelopen en gevraagd wat het zou kosten als ik mijn haar koper zou verfen. Omdat ik zelf brunette ben, moest mijn haar eerst opgelicht worden. Goed uiteindelijk heeft ze alles berekend, en kwam ze op een bedrag van €80!! Prima dat wilde ik dan wel. Afspraak met haar gemaakt voor 19 december. Ze heeft me haar opgelucht en uiteindelijk koper geverfd. Voor knippen was geen tijd meer, want de volgende klant zat al te wachten. Toen ik bij de kassa stond zei ze: dat Is dan €188!!!!!! Pardon zei ik?? Ik zei je had gezegd dat het €80 zou kosten? Ja zei ze dat was maar een indicatie en ik had meer verf nodig? Uuuu meer verf nodig? Dan geef je dat toch even aan? Ik heb het bedrag netjes afgerekend, en ben weg gegaan. Mijn haarkleur was ook niet eens mooi, het moest nog een keer geverfd worden zei ze ook. Ben inmiddels weer brunette, en heb een nieuwe kapper gevonden, die zich wel netjes aan de afgesproken prijs houdt! Amazing is een vaste klant kwijt!
Klant van Amazing Hairstyling
|Ik word hier altijd vriendelijk en deskundig geholpen en een prettige sfeer in de salon
Sosan
|Ik vind de manier waarop de medewerkers met hun klanten omgaan echt geweldig. Verder knippen en verven ze geduldig en vervullen ze de wens van de klant! Ik laat m'n haar altijd bij hun knippen, omdat ze gewoon heel goed zijn.