Eerste toestel ging na 3 weken defect, netjes een nieuwe ontvangen. Dit "nieuw" vervangen toestel ging vervolgens na 4 dagen defect na het ontvangen van een lolipop update, daarna is het toestel bijna 7 weken in reparatie geweest (gecommuniceerd werd 2-3 weken). Uiteindelijk is het toestel vervangen voor een andere GSM omdat het vertrouwen in een goed werkend toestel was geslonken tot 0. Uit coulance een gratis hoesje ontvangen voor het "ongemak" twv €10, nieuw toestel check ! hoesje ontbrak... wederom contact en gevraagd om dan maar bedrag retour te storten (inmiddels een principe kwestie geworden), uitgelachen als "grappenmaker" en kon de inkoopprijs van €1,- krijgen.
KORTOM: voorkom ellende en koop uw toestel bij een gerenomeerde shop en informeer of ze een dual-sim versie kunnen leveren op bestelling.
1 Review Plaats review
Kai
|Eerste toestel ging na 3 weken defect, netjes een nieuwe ontvangen. Dit "nieuw" vervangen toestel ging vervolgens na 4 dagen defect na het ontvangen van een lolipop update, daarna is het toestel bijna 7 weken in reparatie geweest (gecommuniceerd werd 2-3 weken). Uiteindelijk is het toestel vervangen voor een andere GSM omdat het vertrouwen in een goed werkend toestel was geslonken tot 0. Uit coulance een gratis hoesje ontvangen voor het "ongemak" twv €10, nieuw toestel check ! hoesje ontbrak... wederom contact en gevraagd om dan maar bedrag retour te storten (inmiddels een principe kwestie geworden), uitgelachen als "grappenmaker" en kon de inkoopprijs van €1,- krijgen.
KORTOM: voorkom ellende en koop uw toestel bij een gerenomeerde shop en informeer of ze een dual-sim versie kunnen leveren op bestelling.