Wacht al 2 maanden op laptop reparatie. Kan op school niet digitaal lessen volgen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sjaakstra1234
|
2 maanden bezig met een defect product, nog NOOIT zo zo'n slechte koopervaring gehad. Nu hebben ze mijn retourpakket weer zoek gemaakt en moet ik nu 1 tot 2 weken wachten op een telefoontje (welke niet gaat komen; aangezien geen enkele afspraak is nagekomen tot nu toe): KOOP HIER NOOIT!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
michel
|
Ik heb in maart een game pc besteld en deze na 3 weken wachten geleverd gekregen, na 3 weken viel de videokaart(5700XT) mij erg tegen en heb ik op 13 mei de pc retour gestuurd na contact met de klantenservice, om er een 2070super in te zetten. Deze is op 15 mei bij alternate binnen gekomen als spoed reparatie, na meerdere keren bellen en super lang in de wacht te staan( als je er eindelijk door bent) meerdere smoesjes waarom het zo lang duurt. Nu 29 mei wéér contact gehad en de pc ligt eindelijk op de testbank maar het is Pinksteren en ze gaan er dinsdag 2 juni weer verder.. is ben zeer ontevreden over alternate en raad iedereen af om met hen in zee te gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fws
|
Levertijden beloofd op website worden niet gehaald.
Klantenservice onpersoonlijk en niet oplossing gericht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
michiel
|
medewerkers hebben verstand van zaken als het op het product aankomt.
Echter als het op service aankomt is de klantenservice verschrikkelijk slecht, ik heb 6 weken moeten wachten op een reparatie van een kapot gekochte gloednieuwe laptop, je word elke keer weer van het kastje naar de muur gestuurd. na de 6 weken was het probleem nog niet opgelost en heb ik het zelf uitbesteed bij een ander bedrijf.
Ik koop het nooit meer wat
505 Reviews Plaats review
Elst
|Wacht al 2 maanden op laptop reparatie. Kan op school niet digitaal lessen volgen.
Sjaakstra1234
|2 maanden bezig met een defect product, nog NOOIT zo zo'n slechte koopervaring gehad. Nu hebben ze mijn retourpakket weer zoek gemaakt en moet ik nu 1 tot 2 weken wachten op een telefoontje (welke niet gaat komen; aangezien geen enkele afspraak is nagekomen tot nu toe): KOOP HIER NOOIT!
michel
|Ik heb in maart een game pc besteld en deze na 3 weken wachten geleverd gekregen, na 3 weken viel de videokaart(5700XT) mij erg tegen en heb ik op 13 mei de pc retour gestuurd na contact met de klantenservice, om er een 2070super in te zetten. Deze is op 15 mei bij alternate binnen gekomen als spoed reparatie, na meerdere keren bellen en super lang in de wacht te staan( als je er eindelijk door bent) meerdere smoesjes waarom het zo lang duurt. Nu 29 mei wéér contact gehad en de pc ligt eindelijk op de testbank maar het is Pinksteren en ze gaan er dinsdag 2 juni weer verder.. is ben zeer ontevreden over alternate en raad iedereen af om met hen in zee te gaan.
Fws
|Levertijden beloofd op website worden niet gehaald.
Klantenservice onpersoonlijk en niet oplossing gericht.
michiel
|medewerkers hebben verstand van zaken als het op het product aankomt.
Echter als het op service aankomt is de klantenservice verschrikkelijk slecht, ik heb 6 weken moeten wachten op een reparatie van een kapot gekochte gloednieuwe laptop, je word elke keer weer van het kastje naar de muur gestuurd. na de 6 weken was het probleem nog niet opgelost en heb ik het zelf uitbesteed bij een ander bedrijf.
Ik koop het nooit meer wat