Naast een super kwaliteit, een meer dan super service - echt een aanrader! Dank Alphense Glas Centrale!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dick Wijkhuizen en Nel Rietveld
|
Goedenavond Dames en Heren,
Er zijn twee medewerkers geweest bij ons(Mandenvlechter 123) om de Ruit te plaatsen,
om de datum maar te noemen 24-2- 2025.
Wij willen even mededelen dat wij zeer tevreden zijn,
zij hebben beiden keurig gewerkt, en de boel netjes achter gelaten, men hoort zo vaak negatieven
berichten, dit is één goede reclame voor u bedrijf denken wij. Met Vriendelijke Groet van Nel Rietveld en Dick Wijkhuizen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
L de Jong
|
Word niet gereageerd op e-mails. Voor een offerte
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marie-Louise
|
Vandaag al weer de vierde keer dat ik op de Alphense glascentrale zit te wachten en ze niet komen opdagen. Twee weken geleden zetten ze nieuwe ruitjes maar vergaten die af te kitten. Voor het zetten van die ruitjes hebben ze ons twee keer laten zitten, niets gehoord ook. En voor het kitten zit ik nu dus ook weer voor de tweede keer tevergeefs te wachten. Geen aanrader.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Youri
|
Een tijd geleden heb ik glas laten plaatsten in mijn woonkamerdeur. De afwerking is half gedaan. Amateuristisch werk. Vervolgens in contact geweest voor een oplossing. Alleen maar excuusjes *** en radiostilte. Maar vervolgens na een paar maanden stilte wel een rekening sturen. Walgelijk. Zeker een afrader
9 Reviews Plaats review
Rob
|Naast een super kwaliteit, een meer dan super service - echt een aanrader! Dank Alphense Glas Centrale!
Dick Wijkhuizen en Nel Rietveld
|Goedenavond Dames en Heren,
Er zijn twee medewerkers geweest bij ons(Mandenvlechter 123) om de Ruit te plaatsen,
om de datum maar te noemen 24-2- 2025.
Wij willen even mededelen dat wij zeer tevreden zijn,
zij hebben beiden keurig gewerkt, en de boel netjes achter gelaten, men hoort zo vaak negatieven
berichten, dit is één goede reclame voor u bedrijf denken wij. Met Vriendelijke Groet van Nel Rietveld en Dick Wijkhuizen.
L de Jong
|Word niet gereageerd op e-mails. Voor een offerte
Marie-Louise
|Vandaag al weer de vierde keer dat ik op de Alphense glascentrale zit te wachten en ze niet komen opdagen. Twee weken geleden zetten ze nieuwe ruitjes maar vergaten die af te kitten. Voor het zetten van die ruitjes hebben ze ons twee keer laten zitten, niets gehoord ook. En voor het kitten zit ik nu dus ook weer voor de tweede keer tevergeefs te wachten. Geen aanrader.
Youri
|Een tijd geleden heb ik glas laten plaatsten in mijn woonkamerdeur. De afwerking is half gedaan. Amateuristisch werk. Vervolgens in contact geweest voor een oplossing. Alleen maar excuusjes *** en radiostilte. Maar vervolgens na een paar maanden stilte wel een rekening sturen. Walgelijk. Zeker een afrader