Vandaag al weer de vierde keer dat ik op de Alphense glascentrale zit te wachten en ze niet komen opdagen. Twee weken geleden zetten ze nieuwe ruitjes maar vergaten die af te kitten. Voor het zetten van die ruitjes hebben ze ons twee keer laten zitten, niets gehoord ook. En voor het kitten zit ik nu dus ook weer voor de tweede keer tevergeefs te wachten. Geen aanrader.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Youri
|
Een tijd geleden heb ik glas laten plaatsten in mijn woonkamerdeur. De afwerking is half gedaan. Amateuristisch werk. Vervolgens in contact geweest voor een oplossing. Alleen maar excuusjes *** en radiostilte. Maar vervolgens na een paar maanden stilte wel een rekening sturen. Walgelijk. Zeker een afrader
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
José van Beerschoten
|
24 april kwam er een meneer om te kijken wat er moest gebeuren.Hij beloofde voor de werkzaamheden die nodig waren een offerte te maken.
Na verschillende mailtjes, waarop alleen op de eerste mail een reactie, verder helemaal niets.
Ook een aantal keren gebeld.
Ja, degene die er over gaat, pakt het weer op........
Nu op 17 juni nog steeds niets gehoord!
Ik vind dit een belabberd gebeuren, de service lijkt nergens op!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cor Kromhout
|
Glasschade vervangen. Bij ons is de glasschade vervangen. Pluspunten: Prima binnen een half uur was er iemand om het gat dicht te maken, met glas dus niet met hout, met 4 dagen had ik weer een nieuwe grote dubbele ruit.
De rekening gaat zo naar de verzekering, geen aanbetaling. Minpunten: Ik heb ook nieuwe glasllatten gekregen, zitten prima in de grondverf, moet ze van het voorjaar even schilderen bah.
7 Reviews Plaats review
L de Jong
|Word niet gereageerd op e-mails. Voor een offerte
Marie-Louise
|Vandaag al weer de vierde keer dat ik op de Alphense glascentrale zit te wachten en ze niet komen opdagen. Twee weken geleden zetten ze nieuwe ruitjes maar vergaten die af te kitten. Voor het zetten van die ruitjes hebben ze ons twee keer laten zitten, niets gehoord ook. En voor het kitten zit ik nu dus ook weer voor de tweede keer tevergeefs te wachten. Geen aanrader.
Youri
|Een tijd geleden heb ik glas laten plaatsten in mijn woonkamerdeur. De afwerking is half gedaan. Amateuristisch werk. Vervolgens in contact geweest voor een oplossing. Alleen maar excuusjes *** en radiostilte. Maar vervolgens na een paar maanden stilte wel een rekening sturen. Walgelijk. Zeker een afrader
José van Beerschoten
|24 april kwam er een meneer om te kijken wat er moest gebeuren.Hij beloofde voor de werkzaamheden die nodig waren een offerte te maken.
Na verschillende mailtjes, waarop alleen op de eerste mail een reactie, verder helemaal niets.
Ook een aantal keren gebeld.
Ja, degene die er over gaat, pakt het weer op........
Nu op 17 juni nog steeds niets gehoord!
Ik vind dit een belabberd gebeuren, de service lijkt nergens op!
Cor Kromhout
|Glasschade vervangen. Bij ons is de glasschade vervangen. Pluspunten: Prima binnen een half uur was er iemand om het gat dicht te maken, met glas dus niet met hout, met 4 dagen had ik weer een nieuwe grote dubbele ruit.
De rekening gaat zo naar de verzekering, geen aanbetaling. Minpunten: Ik heb ook nieuwe glasllatten gekregen, zitten prima in de grondverf, moet ze van het voorjaar even schilderen bah.