Bij Allora Caffe is geen Leon Quaadvlieg bekend. Als eigenaar van Allora Caffe BV ken ik op geen enkele manier Leon Quaadvlieg. Er is blijkbaar iemand die Allora Caffe in een kwaad daglicht wil brengen.
Jalozie zal de boventoon voeren. Zielig om op deze achterbakse manier te strijden". Pluspunten: Met 2 barista's in dienst staat bij Allora Caffe BV kwaliteit voorop.
Ook service voert onze boventoon. Minpunten: geen."
10
14 juni 2011 / Pierre
|
Zeer gemotiveerd team. Wie Leon is of wat hij doet is mij een groot raadsel. Ik ken Allora Caffe als een zeer professioneel bedrijf die hun klanten hoog in het vaandel hebben staan. Hun service EN hun producten zijn van topkwaliteit.
Leon heeft vast het verkeerde bedrijf in gedachte. Pluspunten: Zij staan 100% achter hun klanten en leveren topkwaliteit. Minpunten: geen.
10
Jan 't Spijker
|
Prima service!. Ik doe nu enkele maanden zaken met uw bedrijf en ik ben helemaal in mijn nopjes. De koffie is van een buitenaardse kwaliteit. Zelfs mijn klanten maken er opmerkingen over. Helemaal te gek!! Succes met de verdere uitbouw van jullie bedrijf!!
Met vriendelijke groet,
Jan 't Spijker. Pluspunten: Superkwaliteit koffie
Goede service
10
Allora Caffë B.V.
|
Re: Dhr Quaadvlieg - neemt u contact op met onze klantenservice. Geachte Heer Quaadvlieg,
Wij betreuren het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze onderneming.
Allora Caffë heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij vinden het dan ook erg jammer dat u dit medium heeft gekozen om uw ongenoegen te uiten.
Graag maken wij een afspraak met u om te bespreken wat er in uw ogen fout is gegaan en hoe wij dit voor u op kunnen lossen.
Neemt u contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch via 0412-48 44 16.
Met vriendelijke groet,
Allora Caffë Klantenservice
10
Leon Quaadvlieg
|
Bagger. Wat een bagger die service bij Allora Cafe. Je wordt slecht te woord gestaan en ze hebben geen verstand van koffie. Gebrabbel van de hoogste plank. Zijn dit nu ondernemers? Wegblijven!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Ik kan geen pluspunten ontdekken. Ze kunnen beter oploskoffie verkopen.
5 Reviews Plaats review
Wim
|Bij Allora Caffe is geen Leon Quaadvlieg bekend. Als eigenaar van Allora Caffe BV ken ik op geen enkele manier Leon Quaadvlieg. Er is blijkbaar iemand die Allora Caffe in een kwaad daglicht wil brengen.
Jalozie zal de boventoon voeren. Zielig om op deze achterbakse manier te strijden". Pluspunten: Met 2 barista's in dienst staat bij Allora Caffe BV kwaliteit voorop.
Ook service voert onze boventoon. Minpunten: geen."
14 juni 2011 / Pierre
|Zeer gemotiveerd team. Wie Leon is of wat hij doet is mij een groot raadsel. Ik ken Allora Caffe als een zeer professioneel bedrijf die hun klanten hoog in het vaandel hebben staan. Hun service EN hun producten zijn van topkwaliteit.
Leon heeft vast het verkeerde bedrijf in gedachte. Pluspunten: Zij staan 100% achter hun klanten en leveren topkwaliteit. Minpunten: geen.
Jan 't Spijker
|Prima service!. Ik doe nu enkele maanden zaken met uw bedrijf en ik ben helemaal in mijn nopjes. De koffie is van een buitenaardse kwaliteit. Zelfs mijn klanten maken er opmerkingen over. Helemaal te gek!! Succes met de verdere uitbouw van jullie bedrijf!!
Met vriendelijke groet,
Jan 't Spijker. Pluspunten: Superkwaliteit koffie
Goede service
Allora Caffë B.V.
|Re: Dhr Quaadvlieg - neemt u contact op met onze klantenservice. Geachte Heer Quaadvlieg,
Wij betreuren het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze onderneming.
Allora Caffë heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij vinden het dan ook erg jammer dat u dit medium heeft gekozen om uw ongenoegen te uiten.
Graag maken wij een afspraak met u om te bespreken wat er in uw ogen fout is gegaan en hoe wij dit voor u op kunnen lossen.
Neemt u contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch via 0412-48 44 16.
Met vriendelijke groet,
Allora Caffë Klantenservice
Leon Quaadvlieg
|Bagger. Wat een bagger die service bij Allora Cafe. Je wordt slecht te woord gestaan en ze hebben geen verstand van koffie. Gebrabbel van de hoogste plank. Zijn dit nu ondernemers? Wegblijven!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Ik kan geen pluspunten ontdekken. Ze kunnen beter oploskoffie verkopen.