slechte afhandeling c.q. behandeling. in de aldi op het cambuurplein te leeuwarden kocht ik maandag 18 juli2011 3 plantenrollers. ik betaalde en kreeg koopbon mee. zonder techecken in de winkel.thuis kwam ik er achter dat ik 4 had betaald.dus terug naar de winkel, bij de zelfde verkoopster gemeld dat ik 3 ipv 4 had gekregen. u hebt 4 meegenomen zei ze, ik zeg ik ben niet gek en kom helemaal terug v.u st.annaparochie naar hier om dit bij u te melden , de verkoopster wou van niks weten en hield vol dat ik 4 plantenrollers had gekregen.toen ik de rollers zag heb ik de verkoper die de buurt van het artikel aan het werk was gevraagd wat de rollers kosten en hoeveel er nog waren dat bleken er nog 3 te zijn. deze verkoper deed de medeling aan de verkoopster en zei dat ik een roller als restitutie moest ontvangen. dat werd met tegenzin door de verkoopster gedaan en ik kreeg mijn geld terug a 5 euro.ik wardeer het dat ik mijn geld terug kreeg , maar vond het jammer dat ze haar excuus niet aanbood.ze zei nogmaals maar er waren er vier stuks, wat helemaal niet kon omdat de rollers uitverkocht waren en er nog maar 3 waren.dat de verkoopster haar heeft vergist door ipv 3/ 4 stuks aan mij te bereken is gewoon een foutje, kan gebeuren, maar om de fout niet te erkennen en mij niet normaal een antwoord gaf vindt ik verdrietig en hoeft niet zo denk ik , ik had ook beter moeten opletten maar alle e.e.a. is passe maar ik moest dit wel effe kwijt en kom normaal weer naar de winkel aldi op het camuurplein, waar het verder goed winkelen is, maar ja een beetje begrip voor elkaar winkelt wat leuker vindt u niet. Pluspunten: zie bovenstaande. Minpunten: zie bovenstaande.
1 Review Plaats review
klaas steen
|slechte afhandeling c.q. behandeling. in de aldi op het cambuurplein te leeuwarden kocht ik maandag 18 juli2011 3 plantenrollers. ik betaalde en kreeg koopbon mee. zonder techecken in de winkel.thuis kwam ik er achter dat ik 4 had betaald.dus terug naar de winkel, bij de zelfde verkoopster gemeld dat ik 3 ipv 4 had gekregen. u hebt 4 meegenomen zei ze, ik zeg ik ben niet gek en kom helemaal terug v.u st.annaparochie naar hier om dit bij u te melden , de verkoopster wou van niks weten en hield vol dat ik 4 plantenrollers had gekregen.toen ik de rollers zag heb ik de verkoper die de buurt van het artikel aan het werk was gevraagd wat de rollers kosten en hoeveel er nog waren dat bleken er nog 3 te zijn. deze verkoper deed de medeling aan de verkoopster en zei dat ik een roller als restitutie moest ontvangen. dat werd met tegenzin door de verkoopster gedaan en ik kreeg mijn geld terug a 5 euro.ik wardeer het dat ik mijn geld terug kreeg , maar vond het jammer dat ze haar excuus niet aanbood.ze zei nogmaals maar er waren er vier stuks, wat helemaal niet kon omdat de rollers uitverkocht waren en er nog maar 3 waren.dat de verkoopster haar heeft vergist door ipv 3/ 4 stuks aan mij te bereken is gewoon een foutje, kan gebeuren, maar om de fout niet te erkennen en mij niet normaal een antwoord gaf vindt ik verdrietig en hoeft niet zo denk ik , ik had ook beter moeten opletten maar alle e.e.a. is passe maar ik moest dit wel effe kwijt en kom normaal weer naar de winkel aldi op het camuurplein, waar het verder goed winkelen is, maar ja een beetje begrip voor elkaar winkelt wat leuker vindt u niet. Pluspunten: zie bovenstaande. Minpunten: zie bovenstaande.