Toelichting een personeelslid blond
Aldi Boekel t.a.v. de manager van dit filiaal. Bij deze wil ik een klacht indienen tegen een personeelslid van de Aldi in Boekel. +/- 4 weken geleden: Diegene die elke regel nauwlettend in acht neemt, de stevige blonde. Wil je ze van dienst zijn door 3 van de vier plantjes aan de kassa vast over te zetten op het plateau achter haar zodat ze het ene plantje kan scannen, dan zegt ze " terugzetten, regels zijn regels alles moet op de band" terwijl ik zei dat ik ze behulpzaam wilde zijn. De chef zit meeluisterend aan de andere kassa. Ze gaat maar door en door, " ik houd me aan de regels, mijn andere collegas niet". Ik zeg als je zo doorgaat raakt Aldi hierdoor klanten kwijt. Dan wederom vraag maar aan mijn baas die zit daar, ik vraag niets wat de chef vind blijkbaar dat je zo met mensen omgaat. +/- 6 weken geleden: Dezelfde cassiere, ik vergeet mijn leeg kratje bier in te leveren, het is niet druk aan de kassa, en ik vraag mag ik dat nog vlug in leveren. Nee zegt ze, "je kunt afrekenen en opnieuw aansluiten." Vandaag 25-6-2012 dezelfde cassiere om 9.09 uur: Ik wil 3xbolletjes wit halen, en neem daarvoor geen wagentje. Zoals normaal wordt het iets meer: bloemen+kippenbouten+ bananen en een brood. De blonde stevige cassiere " mevrouw u moet een wagentje nemen, ik zeg niets. Ze moet het nog eens herhalen, en me vertellen dat het op de ingang vermeld staat, regels zijn regels zegt ze. Ik neem mijn spullen en zeg toen ze het niet tegen de volgende zei die ook geen wagentje had, je moet het hem ook vertellen ""die heeft het wel gehoord."" zegt ze. Ik ga alleen nog kleine boodschappen halen indien nodig, verder kom ik daar niet meer, zo wordt je niet als klant behandeld, en ik ben echt niet de enige die zon behandeling krijgt, ze vind dit de normaalste zaak van de wereld, regels zijn regels je hebt maar te luisteren.
4.5
0
Klant van Aldi Markt
|
Beetje rommelig in alles.Slechte groenten en fruit.
Verder gaat het wel.
25 Reviews Plaats review
jovd
|Toelichting een personeelslid blond
Aldi Boekel t.a.v. de manager van dit filiaal. Bij deze wil ik een klacht indienen tegen een personeelslid van de Aldi in Boekel. +/- 4 weken geleden: Diegene die elke regel nauwlettend in acht neemt, de stevige blonde. Wil je ze van dienst zijn door 3 van de vier plantjes aan de kassa vast over te zetten op het plateau achter haar zodat ze het ene plantje kan scannen, dan zegt ze " terugzetten, regels zijn regels alles moet op de band" terwijl ik zei dat ik ze behulpzaam wilde zijn. De chef zit meeluisterend aan de andere kassa. Ze gaat maar door en door, " ik houd me aan de regels, mijn andere collegas niet". Ik zeg als je zo doorgaat raakt Aldi hierdoor klanten kwijt. Dan wederom vraag maar aan mijn baas die zit daar, ik vraag niets wat de chef vind blijkbaar dat je zo met mensen omgaat. +/- 6 weken geleden: Dezelfde cassiere, ik vergeet mijn leeg kratje bier in te leveren, het is niet druk aan de kassa, en ik vraag mag ik dat nog vlug in leveren. Nee zegt ze, "je kunt afrekenen en opnieuw aansluiten." Vandaag 25-6-2012 dezelfde cassiere om 9.09 uur: Ik wil 3xbolletjes wit halen, en neem daarvoor geen wagentje. Zoals normaal wordt het iets meer: bloemen+kippenbouten+ bananen en een brood. De blonde stevige cassiere " mevrouw u moet een wagentje nemen, ik zeg niets. Ze moet het nog eens herhalen, en me vertellen dat het op de ingang vermeld staat, regels zijn regels zegt ze. Ik neem mijn spullen en zeg toen ze het niet tegen de volgende zei die ook geen wagentje had, je moet het hem ook vertellen ""die heeft het wel gehoord."" zegt ze. Ik ga alleen nog kleine boodschappen halen indien nodig, verder kom ik daar niet meer, zo wordt je niet als klant behandeld, en ik ben echt niet de enige die zon behandeling krijgt, ze vind dit de normaalste zaak van de wereld, regels zijn regels je hebt maar te luisteren.
Klant van Aldi Markt
|Beetje rommelig in alles.Slechte groenten en fruit.
Verder gaat het wel.