Prima geholpen bij de kaakchirurg. De informatie die ik voorraf kon vinden over de behandeling in het portaal was duidelijk. Vriendelijk personeel. De behandeling duurde iets langer dan gepland, dus ik werd wel snel de deur uitgewerkt. De genezing gaat goed, weinig klachten. De horror verhalen over het laten verwijderen van de verstandskiezen valt dus erg mee.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Justyna
|
Jij hebt daar afspraak voor endometrioze bij gyanecoloog, zeggen ze "sorry, wij hebben vandaag geen gyanecoloog die gespecialiseerd is dus wij kunnen jou niet helpen" .
Zouden ze veel eerder moeten zeggen en niet pas als je daar bent terwijl ze wel weten welke probleem jij hebt!!!
Verschikkelijk!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda Onderweegs
|
Betreft: kraamafdeling
Wat een onvriendelijk personeel.
Eerst de receptioniste was zeer onvriendelijk.
Als je voor het eerst moet bevallen lijkt het mij voor de hand liggend dat je een beetje vriendelijk bent.
Maar niets van dit alles.
Ik als moeder van een bevallende dochter kwam even vragen aan de verpleegster hoe het met mijn kind ging. Ook een onvriendelijke vrouw. Ik was natuurlijk nerveus over hoe het haar verging, daar ik geen contact kon krijgen met mijn schoonzoon. Klein beetje medeleven was heel fijn geweest.
Enige waar ik het mee kon doen was: ik mag hier geen uitspraak over doen!! Kom op mijn eigen kind waar ik mij zorgen over maakte. Ik vind het echt ongelooflijk. Waar is het beetje medeleven gebleven? Ik kon dus weer zonder enig geruststelling weggaan. Wat een slechte zaak is dit!! Misschien idee om beetje menselijkheid aan te leren aan uw personeel. Voor mij nooit meer naar dit ziekenhuis!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
hier moet men goed luisteren naar de patient Goede verzorging, alleen de vervolgafsprake na een ingreep in het ziekenhuis zelf zouden beter gepland kinnen worden.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
druk bezig met verbeteren vaak verschuiving van afspraken. Lange wachtijden bij sommige specialismen, te korte tijd voor consulten. afsprakenburo werkt inefficient
17 Reviews Plaats review
Daniel Arthuus van Hillo
|Prima geholpen bij de kaakchirurg. De informatie die ik voorraf kon vinden over de behandeling in het portaal was duidelijk. Vriendelijk personeel. De behandeling duurde iets langer dan gepland, dus ik werd wel snel de deur uitgewerkt. De genezing gaat goed, weinig klachten. De horror verhalen over het laten verwijderen van de verstandskiezen valt dus erg mee.
Justyna
|Jij hebt daar afspraak voor endometrioze bij gyanecoloog, zeggen ze "sorry, wij hebben vandaag geen gyanecoloog die gespecialiseerd is dus wij kunnen jou niet helpen" .
Zouden ze veel eerder moeten zeggen en niet pas als je daar bent terwijl ze wel weten welke probleem jij hebt!!!
Verschikkelijk!!!
Linda Onderweegs
|Betreft: kraamafdeling
Wat een onvriendelijk personeel.
Eerst de receptioniste was zeer onvriendelijk.
Als je voor het eerst moet bevallen lijkt het mij voor de hand liggend dat je een beetje vriendelijk bent.
Maar niets van dit alles.
Ik als moeder van een bevallende dochter kwam even vragen aan de verpleegster hoe het met mijn kind ging. Ook een onvriendelijke vrouw. Ik was natuurlijk nerveus over hoe het haar verging, daar ik geen contact kon krijgen met mijn schoonzoon. Klein beetje medeleven was heel fijn geweest.
Enige waar ik het mee kon doen was: ik mag hier geen uitspraak over doen!! Kom op mijn eigen kind waar ik mij zorgen over maakte. Ik vind het echt ongelooflijk. Waar is het beetje medeleven gebleven? Ik kon dus weer zonder enig geruststelling weggaan. Wat een slechte zaak is dit!! Misschien idee om beetje menselijkheid aan te leren aan uw personeel. Voor mij nooit meer naar dit ziekenhuis!!
Trendbox Panel
|hier moet men goed luisteren naar de patient
Goede verzorging, alleen de vervolgafsprake na een ingreep in het ziekenhuis zelf zouden beter gepland kinnen worden.
Trendbox Panel
|druk bezig met verbeteren
vaak verschuiving van afspraken. Lange wachtijden bij sommige specialismen, te korte tijd voor consulten. afsprakenburo werkt inefficient