ik ben tevreden over het vrouwtje van de klantenservice, maar inderdaad die bezorger!... ach ach ach, ik doe de deur open en werd zo lelijk aangekeken, krat voor de deur hoppa til het zelf maar naar binnen. (ook geen rjbewijs en 1.50 kort en weeg zelf nog geen 40 kilo, ik laat ze niet voor niets komen. oh ja, ook geen hallo of dag zeggen is ook normaal bij deze bezorger, hoop niet dat ie de volgende keer is.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Merel
|
Over het algemeen ben ik tevreden alleen ben ik niet altijd te spreken over de bezorgers, volgens afspraak met de klantenservice geef ik de boodschappenkratten direct retour dit staat ook altijd als aantekening op de bon, de bezorger hoeft de boodschappen dan ook niet naar de keuken te rijden want ik kieper alles over in een grote tas bij de deur, het in de keuken zetten duurt zelfs langer! toch zit er zo nu en dan een bezorger tussen die hier moeilijk over doet en mij een beetje de les wil lezen, daar baal ik echt van! Ik doe voor honderden euro per maand boodschappen bij jullie ik wens normaal en als klant behandeld te worden.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
wwe1980
|
Fijne webwinkel om te shoppen Ik vind het fijn als ik de hele week lange dag gewerkt heb om dan vanuit mijn luie stoel even de boodschappen te doen. De keuze is gewoon Top online bij Albert.nl
Hiernaast wordt het netjes geleverd bij je thuis.
De prijs is natuurlijk een Albert Heijn, maar ja daar kies je dan ook voor.
Gewoon weg aan te raden.
7.5
0
1
Jessica13
|
gewoon goed Af en toe bestellen wij via albert, nl en altijd zonder klachten.
De bezorger is er altijd op de afgesproken tijd en daarnaast kloppen de bestellingen ook vaak. Het is wel wat duurder dan "gewoon" boodschappen doen maar je hoeft er voor niet zelf te slepen. (erg handig als je geen auto hebt)
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
lompe bezorging Albert De bezorgers van Albert zijn over het algemeen onbeleefd en lomp. Heel vaak klopt de bestelling niet of zijn er fouten in de rekening. De bezorgers gooien de artikelen letterlijk voor de deur. Regelmatig word ik zelfs afgesnauwd. De telefonische klantenservice helpt op zo'n moment zeer onprofessioneel.
15 Reviews Plaats review
vlinder
|ik ben tevreden over het vrouwtje van de klantenservice, maar inderdaad die bezorger!... ach ach ach, ik doe de deur open en werd zo lelijk aangekeken, krat voor de deur hoppa til het zelf maar naar binnen. (ook geen rjbewijs en 1.50 kort en weeg zelf nog geen 40 kilo, ik laat ze niet voor niets komen. oh ja, ook geen hallo of dag zeggen is ook normaal bij deze bezorger, hoop niet dat ie de volgende keer is.
Merel
|Over het algemeen ben ik tevreden alleen ben ik niet altijd te spreken over de bezorgers, volgens afspraak met de klantenservice geef ik de boodschappenkratten direct retour dit staat ook altijd als aantekening op de bon, de bezorger hoeft de boodschappen dan ook niet naar de keuken te rijden want ik kieper alles over in een grote tas bij de deur, het in de keuken zetten duurt zelfs langer! toch zit er zo nu en dan een bezorger tussen die hier moeilijk over doet en mij een beetje de les wil lezen, daar baal ik echt van! Ik doe voor honderden euro per maand boodschappen bij jullie ik wens normaal en als klant behandeld te worden.
wwe1980
|Fijne webwinkel om te shoppen
Ik vind het fijn als ik de hele week lange dag gewerkt heb om dan vanuit mijn luie stoel even de boodschappen te doen. De keuze is gewoon Top online bij Albert.nl
Hiernaast wordt het netjes geleverd bij je thuis.
De prijs is natuurlijk een Albert Heijn, maar ja daar kies je dan ook voor.
Gewoon weg aan te raden.
Jessica13
|gewoon goed
Af en toe bestellen wij via albert, nl en altijd zonder klachten.
De bezorger is er altijd op de afgesproken tijd en daarnaast kloppen de bestellingen ook vaak. Het is wel wat duurder dan "gewoon" boodschappen doen maar je hoeft er voor niet zelf te slepen. (erg handig als je geen auto hebt)
Trendbox Panel
|lompe bezorging Albert
De bezorgers van Albert zijn over het algemeen onbeleefd en lomp. Heel vaak klopt de bestelling niet of zijn er fouten in de rekening. De bezorgers gooien de artikelen letterlijk voor de deur. Regelmatig word ik zelfs afgesnauwd. De telefonische klantenservice helpt op zo'n moment zeer onprofessioneel.