Meer van hetzelfde orders head zich Nietzsche van andere ah winkels
6.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
fred van den kommer
|
een fijne supermarkt om te winkelen-
8.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
erik
|
Ze kunnen wat meer dingen voor knaagdieren verkopen. bij paden namen geven waar wat staat.
7.2
0
@nk
|
dit betref een XL-AHwinkel. Ik snap niet dat ze dit in Castricum geplaatst hebben, de winkel
voor de verbouwing had sfeer, die is nu helemaal weg. Sommige schappen liggen soms wekenlang leeg, commentaar AH: men heeft niet geleverd. Ik snap ook niet dat AH weer tot de beste supermarkt is uitverkoren. Daarmee ben ik het totaal niet eens. Voor 5 minuten winkelen ben je een half uur kwijt omdat iedere keer de artikelen van plaats wisselen. In zo'n XL winkel moet je dat niet meer doen [verbeterpunt]. Ik kom er niet zo graag meer. Ze zouden de zegeltjes moeten stoppen en op hetzelfde over gaan als de Vomar doet, bij het afrekenen krijg je punten op je klantenkaart. Dit puntensysteem is veel beter dan iedere keer zegeltjes te moeten plakken. Het scheelt AH ook in de papieren zegelboekjes. Dat is ook op de kleintjes letten. Het enige wat ik wel kan waarderen bij AH is het feit, dat zij de schoonste gewassen klaar gemaakte groenten hebben. Ik vergelijk de prijzen van AH altijd met die van de Vomar en dan blijkt er soms per artikel een verschil van 30 centen te zijn. Dat moest ook verboden worden, dezelfde merken mogen gewoon geen verschillende prijzen hebben.
6.2
0
Wilma
|
veel voor vegetariers, veel keuze in bijzondere producten
25 Reviews Plaats review
Klant van Albert Heijn Geesterduin
|Meer van hetzelfde orders head zich Nietzsche van andere ah winkels
fred van den kommer
|een fijne supermarkt om te winkelen-
erik
|Ze kunnen wat meer dingen voor knaagdieren verkopen. bij paden namen geven waar wat staat.
@nk
|dit betref een XL-AHwinkel. Ik snap niet dat ze dit in Castricum geplaatst hebben, de winkel
voor de verbouwing had sfeer, die is nu helemaal weg. Sommige schappen liggen soms wekenlang leeg, commentaar AH: men heeft niet geleverd. Ik snap ook niet dat AH weer tot de beste supermarkt is uitverkoren. Daarmee ben ik het totaal niet eens. Voor 5 minuten winkelen ben je een half uur kwijt omdat iedere keer de artikelen van plaats wisselen. In zo'n XL winkel moet je dat niet meer doen [verbeterpunt]. Ik kom er niet zo graag meer. Ze zouden de zegeltjes moeten stoppen en op hetzelfde over gaan als de Vomar doet, bij het afrekenen krijg je punten op je klantenkaart. Dit puntensysteem is veel beter dan iedere keer zegeltjes te moeten plakken. Het scheelt AH ook in de papieren zegelboekjes. Dat is ook op de kleintjes letten. Het enige wat ik wel kan waarderen bij AH is het feit, dat zij de schoonste gewassen klaar gemaakte groenten hebben. Ik vergelijk de prijzen van AH altijd met die van de Vomar en dan blijkt er soms per artikel een verschil van 30 centen te zijn. Dat moest ook verboden worden, dezelfde merken mogen gewoon geen verschillende prijzen hebben.
Wilma
|veel voor vegetariers, veel keuze in bijzondere producten