Ik had 2 bonus artikelen die het niet deed bij het afrekenen. Een collega ging het nakijken en zegt tegen mij dat het niet zo is want hij kan het niet vinden. Ik liep met hem mee, wijs het aan, en toen zegt hij dat gelogen had.
Ik vroeg hem hoe kan het dat ik gelogen had toen ik zegt het is in de aanbieding als het wel zo is. Hij zegt dat ik wat anders zegt. Hoe zo zou ik dan een probleem hebben?
De jonge man is helft mijn leeftijd, een vreselijke houding en zegt dat klanten liegen terwijl de klant reg was.
Toen wou hij mij niet de poort uit laten terwijl ik reeds te veel heb betaald.
Sorry, maar hou je €0,50 korting. Mij ziet je niet terug in Albert Heijn Zetten. Echt onaardige jongen en het is niet de eerste keer helaas.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan Huibers
|
Weet niet met mijn beoordeling over medewerkers of dat juist is. In ieder geval betreft het t de manager en filiaalhouder. Is toch ongelofelijk dat je op zaterdagochtend maar 1 kassa open hebt. Een rij van zeven man en maar 1kassa. Neem een voorbeeld aan Jumbo, daar is een goeie doorloop. Zeker met de anderhalve meter regel. Albert Hein in Zetten hoeft daar geen rekening mee te houden. Tegen dit soort dingen loop je in Zetten regelmatig aan. Slecht management!!! Dat kan veel beter!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn Beatrixplein
|
Duidelijke en overzichtelijke winkel, waar je zo nodig snel door heen kunt lopen of juist wat langer in kan rondneuzen. Wel zou de sfeer wat huiselijke kunnen.
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Patricia den Ambtman
|
Leuke acties. Vakken redelijk goed gevuld en uitgebreid assortiment. Helaas wel iets duurder dan de Jumbo.
7.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
nelleke
|
altijd alles op voorraad fijne winkel met goed personeel gratis kopje koffie
7 Reviews Plaats review
Klant
|Ik had 2 bonus artikelen die het niet deed bij het afrekenen. Een collega ging het nakijken en zegt tegen mij dat het niet zo is want hij kan het niet vinden. Ik liep met hem mee, wijs het aan, en toen zegt hij dat gelogen had.
Ik vroeg hem hoe kan het dat ik gelogen had toen ik zegt het is in de aanbieding als het wel zo is. Hij zegt dat ik wat anders zegt. Hoe zo zou ik dan een probleem hebben?
De jonge man is helft mijn leeftijd, een vreselijke houding en zegt dat klanten liegen terwijl de klant reg was.
Toen wou hij mij niet de poort uit laten terwijl ik reeds te veel heb betaald.
Sorry, maar hou je €0,50 korting. Mij ziet je niet terug in Albert Heijn Zetten. Echt onaardige jongen en het is niet de eerste keer helaas.
Jan Huibers
|Weet niet met mijn beoordeling over medewerkers of dat juist is. In ieder geval betreft het t de manager en filiaalhouder. Is toch ongelofelijk dat je op zaterdagochtend maar 1 kassa open hebt. Een rij van zeven man en maar 1kassa. Neem een voorbeeld aan Jumbo, daar is een goeie doorloop. Zeker met de anderhalve meter regel. Albert Hein in Zetten hoeft daar geen rekening mee te houden. Tegen dit soort dingen loop je in Zetten regelmatig aan. Slecht management!!! Dat kan veel beter!
Klant van Albert Heijn Beatrixplein
|Duidelijke en overzichtelijke winkel, waar je zo nodig snel door heen kunt lopen of juist wat langer in kan rondneuzen. Wel zou de sfeer wat huiselijke kunnen.
Patricia den Ambtman
|Leuke acties. Vakken redelijk goed gevuld en uitgebreid assortiment. Helaas wel iets duurder dan de Jumbo.
nelleke
|altijd alles op voorraad fijne winkel met goed personeel gratis kopje koffie