Vandaag contact gehad met de manager , Lize Elings, van het filiaal Savorin Lohmanplein.
Door een onhandigheid mijnerzijds bij een on line bestelling heb ik op verschillende manieren tevergeefs contact gezocht met de bezorgservice.
Toen ik uiteindelijk contact zocht met dit filiaal ben ik direct geholpen nadat ik mijn punt had toegelicht. Lize hoort de klant, stelt gerust en handelt adequaat. Ook heb ik direct terugkoppeling gekregen over de voortgang .
Ook Tyron en coördinator hebben direct actie ondernomen en ondanks mijn fout is de zaak zeer klantvriendelijk opgelost.
Als vele jaren ben ik vaste klant en inmiddels dus ook digitaal begonnen met winkelen.
Ik blijf door dit handelen mijn supermarkt trouw met veel dank aan deze begripvolle medewerkers.
Ik wens ze hele mooie feestdagen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Reinier Zeylmans
|
Het is een prachtige winkel. Het is natuurlijk voor ons allemaal wennen dat hij zo groot is, ook voor het management.
Ik vind het alleen treurig bij herhaling te moeten constateren dat wij, de klanten, net als voorheen in de oude situatie, moeten wachten tot er genoeg karren zijn.
Een grotere winkel, en zeker deze, mag niet stagneren in de toestroom van klanten vanwege het ontbreken van karren. En dan zou er ook meer dan 1 medewerker op gezet moeten worden om te verzamelen, en absoluut frequenter. Ook bleek de dichtstbijzijnde lift defect te zijn waardoor er een groot aantal karren niet naar beneden gehaald kon worden.
Vanmorgen wilde ik dit dus mondeling melden aan de aanwezige manager. Wat ik begreep van de hulpvaardige medewerkers was dat Shanaz. Zij werd opgeroepen om mij te woord te staan, maar blijkbaar te druk met andere zaken, dus ben na bijna een kwartier maar huiswaarts gegaan.
Erg teleurstellend voor een bedrijf als AH wat suggereert klantvriendelijk te zijn.
Vandaar mijn verhaal hier maar gedaan!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Reinier Zeylmans
|
Het is een prachtige winkel geworden! Enorm groot en uitgebreid assortiment. Maar gisteren, maandag 3 augustus, viel mijn mond op en van verbazing.
Zoals voorheen moesten we weer in de rij staan voor een karretje! Alle karren in gebruik. Het lijkt mij ondoenlijk voor 1 medewerker al die karren te verzamelen! Maak op zijn minst 2 medewerkers vrij om de karren te verzamelen.
Groter was mijn verbazing dat er maar 2 kassa's open waren rond lunchtijd. Deze werden bemand door naar ik vermoed, nog niet zulke ervaren cassier[e]s. Behoorlijke rijen en lange wachttijden. Terwijl op het scanplein 2 medewerksters zich een slag in de rondte renden om iedereen te helpen. Ik vond dit echt een grove fout van diegene die hier op dat moment de verantwoording voor had en toont in mijn ogen een gebrek aan inzicht. Het is vakantietijd, het weer was druilerig, dus kwamen we allemaal op het idee om boodschappen te gaan doen! Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het personeelsbeleid gebaseerd is op lowbudget, om de kosten te drukken, maar als er dan ook nog mismanagement plaatsvind, vind ik dat betreurenswaardig! Dan heeft het allemaal de indruk van schone schijn!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jansen
|
Altijd goed geholpen
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Greetje Beumer
|
En overzichtelijke winkel met vriendelijk en klantgericht personeel. Men is niet te beroerd om het magazijn uit te spitten als er iets niet in de winkel ligt.
26 Reviews Plaats review
Manueka Lucas
|Vandaag contact gehad met de manager , Lize Elings, van het filiaal Savorin Lohmanplein.
Door een onhandigheid mijnerzijds bij een on line bestelling heb ik op verschillende manieren tevergeefs contact gezocht met de bezorgservice.
Toen ik uiteindelijk contact zocht met dit filiaal ben ik direct geholpen nadat ik mijn punt had toegelicht. Lize hoort de klant, stelt gerust en handelt adequaat. Ook heb ik direct terugkoppeling gekregen over de voortgang .
Ook Tyron en coördinator hebben direct actie ondernomen en ondanks mijn fout is de zaak zeer klantvriendelijk opgelost.
Als vele jaren ben ik vaste klant en inmiddels dus ook digitaal begonnen met winkelen.
Ik blijf door dit handelen mijn supermarkt trouw met veel dank aan deze begripvolle medewerkers.
Ik wens ze hele mooie feestdagen!
Reinier Zeylmans
|Het is een prachtige winkel. Het is natuurlijk voor ons allemaal wennen dat hij zo groot is, ook voor het management.
Ik vind het alleen treurig bij herhaling te moeten constateren dat wij, de klanten, net als voorheen in de oude situatie, moeten wachten tot er genoeg karren zijn.
Een grotere winkel, en zeker deze, mag niet stagneren in de toestroom van klanten vanwege het ontbreken van karren. En dan zou er ook meer dan 1 medewerker op gezet moeten worden om te verzamelen, en absoluut frequenter. Ook bleek de dichtstbijzijnde lift defect te zijn waardoor er een groot aantal karren niet naar beneden gehaald kon worden.
Vanmorgen wilde ik dit dus mondeling melden aan de aanwezige manager. Wat ik begreep van de hulpvaardige medewerkers was dat Shanaz. Zij werd opgeroepen om mij te woord te staan, maar blijkbaar te druk met andere zaken, dus ben na bijna een kwartier maar huiswaarts gegaan.
Erg teleurstellend voor een bedrijf als AH wat suggereert klantvriendelijk te zijn.
Vandaar mijn verhaal hier maar gedaan!
Reinier Zeylmans
|Het is een prachtige winkel geworden! Enorm groot en uitgebreid assortiment. Maar gisteren, maandag 3 augustus, viel mijn mond op en van verbazing.
Zoals voorheen moesten we weer in de rij staan voor een karretje! Alle karren in gebruik. Het lijkt mij ondoenlijk voor 1 medewerker al die karren te verzamelen! Maak op zijn minst 2 medewerkers vrij om de karren te verzamelen.
Groter was mijn verbazing dat er maar 2 kassa's open waren rond lunchtijd. Deze werden bemand door naar ik vermoed, nog niet zulke ervaren cassier[e]s. Behoorlijke rijen en lange wachttijden. Terwijl op het scanplein 2 medewerksters zich een slag in de rondte renden om iedereen te helpen. Ik vond dit echt een grove fout van diegene die hier op dat moment de verantwoording voor had en toont in mijn ogen een gebrek aan inzicht. Het is vakantietijd, het weer was druilerig, dus kwamen we allemaal op het idee om boodschappen te gaan doen! Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het personeelsbeleid gebaseerd is op lowbudget, om de kosten te drukken, maar als er dan ook nog mismanagement plaatsvind, vind ik dat betreurenswaardig! Dan heeft het allemaal de indruk van schone schijn!
Jansen
|Altijd goed geholpen
Greetje Beumer
|En overzichtelijke winkel met vriendelijk en klantgericht personeel. Men is niet te beroerd om het magazijn uit te spitten als er iets niet in de winkel ligt.