Ik ga tegenwoordig naar een ander. Reden : ik voel mij als klant niet meer welkom. Ik begrijp de controle bij de zelfscan kassa. Maar sommige personeelsleden kijken je al aan met een blik dat je verdacht lijkt. Ik heb een aantal maanden geleden bij de zelfscan kassa alles afgerekend. Geen controle. Toch kwam ik bij het verlaten van het hekje erachter dat ik 1 ding vergeten was. Hierop ben ik naar de service balie nog gelopen om nog thans het vergeten artikel af te rekenen. Ik loop zelf moeilijk met een rollator. En doe er vaak iets langer over om mijn boodschappen te doen. Omdat alles zo goed mogelijk in die kleine rollator tas te wurmen. Zelfs dan voel je die prikkende ogen . Terwijl ik niks te verbergen heb. Een cursus inter menselijke relatie zou geen overbodige luxe zijn om al dat jonge grut wat meer sociale vaardigheden bij te brengen. Niet iedereen heeft het in zich. Maar het is de taak van de werkgever om het personeel te leren wat vriendelijkheid inhoud. Per slot van rekening kost dat niks. En je verlaagd het risico op diefstal. Ik loop wel een paar meter verder naar die andere supermarkt. Waar personeel nog vriendelijk groet. En waar ik mij wel welkom mag voelen als klant. Voor mij geen Albert Heijn Marsmanplein meer. Ik zou zeggen.. doe hier je voordeel mee.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
GM van Roode
|
Het is nu de derde keer dat ik een vol boekje met spaarzegels wil inleveren om 17:30 uur
En er werd elke middag weer gezegd dat ze geen uitbetaal saldo meer hadden.!!!!
Ik moet maar s'morgens vroeg komen om het uitbetaald te krijgen en dat kan ik niet want ik werk de hele dag, dus je spaargeld van je vol gespaard boekje €52.00 kan je dus wel vergetenbij AH op het Marsmanplein in Haarlem.
Ga maar naar een ander filiaal wordt er dan gezegd dat is dus service bij de Heer Han Bouwens filiaal houder.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Leni Janssens
|
Fijne winkel, makkelijk parkeren, ruime voorraad en heel belangrijk...super vriendelijk en behulpzaam personeel!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hans Hetem
|
Diet filial is iers kleiner maar de service is units teen den het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
8.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Klant van Albert Heijn Marsmanplein
|
Nette vriendelijke verzorgt personeel
Bij vragen zoeken ze altijd uit om een vakkundig antwoord te kunnen geven
8 Reviews Plaats review
Dhr Berg
|Ik ga tegenwoordig naar een ander. Reden : ik voel mij als klant niet meer welkom. Ik begrijp de controle bij de zelfscan kassa. Maar sommige personeelsleden kijken je al aan met een blik dat je verdacht lijkt. Ik heb een aantal maanden geleden bij de zelfscan kassa alles afgerekend. Geen controle. Toch kwam ik bij het verlaten van het hekje erachter dat ik 1 ding vergeten was. Hierop ben ik naar de service balie nog gelopen om nog thans het vergeten artikel af te rekenen. Ik loop zelf moeilijk met een rollator. En doe er vaak iets langer over om mijn boodschappen te doen. Omdat alles zo goed mogelijk in die kleine rollator tas te wurmen. Zelfs dan voel je die prikkende ogen . Terwijl ik niks te verbergen heb. Een cursus inter menselijke relatie zou geen overbodige luxe zijn om al dat jonge grut wat meer sociale vaardigheden bij te brengen. Niet iedereen heeft het in zich. Maar het is de taak van de werkgever om het personeel te leren wat vriendelijkheid inhoud. Per slot van rekening kost dat niks. En je verlaagd het risico op diefstal. Ik loop wel een paar meter verder naar die andere supermarkt. Waar personeel nog vriendelijk groet. En waar ik mij wel welkom mag voelen als klant. Voor mij geen Albert Heijn Marsmanplein meer. Ik zou zeggen.. doe hier je voordeel mee.
GM van Roode
|Het is nu de derde keer dat ik een vol boekje met spaarzegels wil inleveren om 17:30 uur
En er werd elke middag weer gezegd dat ze geen uitbetaal saldo meer hadden.!!!!
Ik moet maar s'morgens vroeg komen om het uitbetaald te krijgen en dat kan ik niet want ik werk de hele dag, dus je spaargeld van je vol gespaard boekje €52.00 kan je dus wel vergetenbij AH op het Marsmanplein in Haarlem.
Ga maar naar een ander filiaal wordt er dan gezegd dat is dus service bij de Heer Han Bouwens filiaal houder.
Leni Janssens
|Fijne winkel, makkelijk parkeren, ruime voorraad en heel belangrijk...super vriendelijk en behulpzaam personeel!
Hans Hetem
|Diet filial is iers kleiner maar de service is units teen den het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Klant van Albert Heijn Marsmanplein
|Nette vriendelijke verzorgt personeel
Bij vragen zoeken ze altijd uit om een vakkundig antwoord te kunnen geven