Een te groot deel van het personeel spreekt geen Nederlands.
De servicebalie is opgeheven ( zeiden twee medewerksters tegen me ). Er stond een bord " Wacht op een medewerker "
Ik had mijn boodschappen na lang wachten bij de kassa al afgerekend.
Bij de servicebalie wilde ik daarna nog bloemen contant afrekenen, die pal voor de servicebalie stonden.
Twee medewerksters deelden mij mede, dat de sevicebalie opgeheven was en dat ik mij bij de enige kassa, die open was met acht wachtenden opnieuw moest aansluiten.
Ik heb de bloemen uiteraard teruggezet.
De klantvriendelijkheid in dit filiaal in Burgh Haamstede verdient het rapportcijfer twee.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Zomer
|
Appelflappen gekocht.......
Leeg!!! Er zat nog geen kwart partje van een appel in!!!!!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joost
|
Gisteren 2e pinksterdag om 18:45 de toegang geweigerd op een onbeschofte manier omdat men ging sluiten. Sluitingstijd was aangegeven om 19:00.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
klant van albert heijn
|
Fijne, grote AH, maar het personeel spreekt geen NL/Engels/Duits. Gisteren ging ik om vuilniszakken. Kon ze niet vinden. Ik heb 6 personen gevraagd, maar niemand begreep mij. Ze hielpen me ook niet met zoeken naar een NL-sprekende medewerker.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn
|
Goede winkel, ruime keuze. Het personeel is niet echt enthousiast.
14 Reviews Plaats review
Hendrik-Jan van Gessel
|Een te groot deel van het personeel spreekt geen Nederlands.
De servicebalie is opgeheven ( zeiden twee medewerksters tegen me ). Er stond een bord " Wacht op een medewerker "
Ik had mijn boodschappen na lang wachten bij de kassa al afgerekend.
Bij de servicebalie wilde ik daarna nog bloemen contant afrekenen, die pal voor de servicebalie stonden.
Twee medewerksters deelden mij mede, dat de sevicebalie opgeheven was en dat ik mij bij de enige kassa, die open was met acht wachtenden opnieuw moest aansluiten.
Ik heb de bloemen uiteraard teruggezet.
De klantvriendelijkheid in dit filiaal in Burgh Haamstede verdient het rapportcijfer twee.
Zomer
|Appelflappen gekocht.......
Leeg!!! Er zat nog geen kwart partje van een appel in!!!!!
Joost
|Gisteren 2e pinksterdag om 18:45 de toegang geweigerd op een onbeschofte manier omdat men ging sluiten. Sluitingstijd was aangegeven om 19:00.
klant van albert heijn
|Fijne, grote AH, maar het personeel spreekt geen NL/Engels/Duits. Gisteren ging ik om vuilniszakken. Kon ze niet vinden. Ik heb 6 personen gevraagd, maar niemand begreep mij. Ze hielpen me ook niet met zoeken naar een NL-sprekende medewerker.
Klant van Albert Heijn
|Goede winkel, ruime keuze. Het personeel is niet echt enthousiast.