Aanbiedingen zijn prima. Winkel is wat krap en ik heb een aantal keer wat minder vriendelijk personeel ervaren.
6.5
0
Klant van Albert Heijn
|
AH vind ik een fantastische winkel vanwege het brede en steeds vernieuwende assortiment. Steeds vind ik weer nieuwe producten die ik kan wil uitproberen. Jammer genoeg is in mijn buurtwinkel de serive minder goed dan je zou verwachten. Lange rijen en de producten zijn niet tijdig aangevuld.
6.5
0
Klant van Albert Heijn
|
AH probeert teveel een monopoliepositie te bereiken bij mij in de buurt. 5 AH's op loopafstand van mijn woning tegen 1 andere supermarkt (C1000). Wat ik ook vreemd vind is dat AH het voor elkaar krijgt dat er bij hun voor de deur altijd een glasbak staat.
6.0
0
Klant van Albert Heijn
|
Greonten en fruit zijn meestal niet om aan te zien. Niet vers en het staat ook nog in de winkel te rotten:( Het assortiment bestaat tegenwoordig bij alleen maar uit AH merken. Dit is behoorlijk vervelend aangezien AH bekent staat om hun A-merken die steeds minder te vinden zijn. Daarnaast zou de leiding wel wat beter geselecteerd kunnen worden en vooral met namen die van de kassa's. Als laatst de schoonmaker:(die loopt altijd in de weg een heeft niet echt het consept van AH goed door. Consept is als volgt: de klant staat op de eerste plaat. Dit is iets wat hij niet bepaald doorheeft. Daarnaast kan er ook aan zijn beleeftheid worden bijgesleuteld.
5 Reviews Plaats review
Klant van Albert Heijn
|Aanbiedingen zijn prima. Winkel is wat krap en ik heb een aantal keer wat minder vriendelijk personeel ervaren.
Klant van Albert Heijn
|AH vind ik een fantastische winkel vanwege het brede en steeds vernieuwende assortiment. Steeds vind ik weer nieuwe producten die ik kan wil uitproberen. Jammer genoeg is in mijn buurtwinkel de serive minder goed dan je zou verwachten. Lange rijen en de producten zijn niet tijdig aangevuld.
Klant van Albert Heijn
|AH probeert teveel een monopoliepositie te bereiken bij mij in de buurt. 5 AH's op loopafstand van mijn woning tegen 1 andere supermarkt (C1000). Wat ik ook vreemd vind is dat AH het voor elkaar krijgt dat er bij hun voor de deur altijd een glasbak staat.
Klant van Albert Heijn
|Greonten en fruit zijn meestal niet om aan te zien. Niet vers en het staat ook nog in de winkel te rotten:( Het assortiment bestaat tegenwoordig bij alleen maar uit AH merken. Dit is behoorlijk vervelend aangezien AH bekent staat om hun A-merken die steeds minder te vinden zijn. Daarnaast zou de leiding wel wat beter geselecteerd kunnen worden en vooral met namen die van de kassa's. Als laatst de schoonmaker:(die loopt altijd in de weg een heeft niet echt het consept van AH goed door. Consept is als volgt: de klant staat op de eerste plaat. Dit is iets wat hij niet bepaald doorheeft. Daarnaast kan er ook aan zijn beleeftheid worden bijgesleuteld.