Klant onvriendelijk personeel. Ondanks dat er meer dan 50 man/vrouw personeel rondloopt weigeren ze om klanten te helpen bij de gewone kassa, en worden alle klanten gedwongen om de zelfscan kassa te gebruiken. Zeer lastig bij een volle boodschappenwagen. Was niet van plan om nog een keer naar deze winkel te gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzana Trajkova
|
Heel slecht, en grof behandeling van de medewerkster bij deze locatie. Heel lage niveau van communicatie en onbeschoft manier van aanspreken.
Resultaat daarvan is dat geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om boodschappen bij deze locatie voortaan te doen. En ik moet bekennen dat ik een vaste klant bij deze locatie WAS.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Samuel
|
Waardeloze supermarkt. Bestel je gebak voor je verjaardag wordt het niet besteld/geleverd. Kan een sorry vanaf maar geen enkele vorm van compensatie. Brood is ook vaak al op rond 17.00 uur waardoor je niks hebt. Managers doen hun werk niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Riena
|
Als je s'morgens komt is er nog geen brood in de schappen appelflappen moeten nog gebakken worden, je grijpt met aanbiedingen heel vaak mis dan denk je laat maar, jammer.
6.5
0
Klant van Albert Heijn
|
kwaliteit van sommige producten is niet zo goed, bijvoorbeeld kipfillet is niet lekker van AH
6 Reviews Plaats review
Jb
|Klant onvriendelijk personeel. Ondanks dat er meer dan 50 man/vrouw personeel rondloopt weigeren ze om klanten te helpen bij de gewone kassa, en worden alle klanten gedwongen om de zelfscan kassa te gebruiken. Zeer lastig bij een volle boodschappenwagen. Was niet van plan om nog een keer naar deze winkel te gaan.
Suzana Trajkova
|Heel slecht, en grof behandeling van de medewerkster bij deze locatie. Heel lage niveau van communicatie en onbeschoft manier van aanspreken.
Resultaat daarvan is dat geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om boodschappen bij deze locatie voortaan te doen. En ik moet bekennen dat ik een vaste klant bij deze locatie WAS.
Samuel
|Waardeloze supermarkt. Bestel je gebak voor je verjaardag wordt het niet besteld/geleverd. Kan een sorry vanaf maar geen enkele vorm van compensatie. Brood is ook vaak al op rond 17.00 uur waardoor je niks hebt. Managers doen hun werk niet.
Riena
|Als je s'morgens komt is er nog geen brood in de schappen appelflappen moeten nog gebakken worden, je grijpt met aanbiedingen heel vaak mis dan denk je laat maar, jammer.
Klant van Albert Heijn
|kwaliteit van sommige producten is niet zo goed, bijvoorbeeld kipfillet is niet lekker van AH