1,5 maand geleden stuurde ik verzoek om ontbrekende Shell air Miles toe te voegen. Tot de dag van vandaag geen antwoord! Gisteren opnieuw Shell ontbrekende Miles plus Miles die ik mis liep tijdens air Miles technische storing van afgelopen zaterdag. Binnen twee dagen zal iemand reageren, weer helemaal geen antwoord. Schandalig hoe ze met de spaarders omgaan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
I. Wilke
|
Ik kan voor mijn bijna 5000 miles een Buyer koekenpan van 24 cm kopen. Aangegeven waarde per 100 mail 1 euro, ofwel ter waarde van bijna 50 euro. Even op google, dezelfde kookpan is online voor 22 euro te bestellen, ofwel wat een oplichters bij Airmiles.
Ofwel, je spaart nooit voor gratis, enkel voor een korting die je bij een aanbieding zo ook al vaak krijgt.
Heb ik daar al meer dan 10 jaar voor gespaard!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
frans
|
Wat een waardeloos bedrijf. Als initiatiefnemer zou ik me daar ook mee gaan bemoeien. Shell? AH? Kom eens uit je toren. Schandalig slechte bereikbaarheid. Dagen proberen te bestellen levert alleen negatieve energie. je kunt het blijven proberen maar het werkt niet. Onderbezetting? Doe er eens wat aan "HERO"S".
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gesponsord
Elle
|
Slechte klantenservice en sparen gaat ontzettend langzaam.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Koert
|
Via Airmiles (750 punten) een digitaal abonnement genomen op Tijdschrift.nl Binnen 2 minuten digitaal toegang voor 2 maanden tot een reeks tijdschriften . Dat klinkt aantrekkelijk. Helaas na talloze pogingen geen toegang tot de tijdschriften. Na telefonisch contact met Tijdschrift.nl bleek mijn op 17 juli afgesloten abonnement pas op 25 juli te kunnen ingaan. Telefonisch contact met Airmiles levert ook weinig op. Wel wist men te melden dat noch door Airmiles noch door Tijdschrift.nl deze wachttijd is gecommuniceerd .
In tegendeel je krijgt een bevestiging van de deal, een klant en abonneenummer van Tijdschrift.nl en vervolgens gebeurt er niets. Airmiles erkent dat de website van Tijdschrift.nl niet op orde is en men daar al meerdere klachten over heeft gehad. Airmiles gaat contact opnemen met de partner. Op mijn vraag of gedupeerden nog ingelicht worden over het resultaat van het overleg wordt ontkennend gereageerd door Airmiles. Dat is niet de policy. Mijn conclusie is dat Airmiles kaarthouders een aanbod doet, niet nagaat onder welke condities het aanbod geldt, aangeeft dat dit niet hun verantwoordelijkheid is en vervolgens het niet noodzakelijk vindt om kaarthouders te informeren hoe de klacht wordt afgehandeld.
Het motto " de klant staat centraal" wordt door veel organisaties in beleidsnotities beleden maar is anno 2017 helaas nog geen praktijk.
15 Reviews Plaats review
Petr
|1,5 maand geleden stuurde ik verzoek om ontbrekende Shell air Miles toe te voegen. Tot de dag van vandaag geen antwoord! Gisteren opnieuw Shell ontbrekende Miles plus Miles die ik mis liep tijdens air Miles technische storing van afgelopen zaterdag. Binnen twee dagen zal iemand reageren, weer helemaal geen antwoord. Schandalig hoe ze met de spaarders omgaan!
I. Wilke
|Ik kan voor mijn bijna 5000 miles een Buyer koekenpan van 24 cm kopen. Aangegeven waarde per 100 mail 1 euro, ofwel ter waarde van bijna 50 euro. Even op google, dezelfde kookpan is online voor 22 euro te bestellen, ofwel wat een oplichters bij Airmiles.
Ofwel, je spaart nooit voor gratis, enkel voor een korting die je bij een aanbieding zo ook al vaak krijgt.
Heb ik daar al meer dan 10 jaar voor gespaard!!!
frans
|Wat een waardeloos bedrijf. Als initiatiefnemer zou ik me daar ook mee gaan bemoeien. Shell? AH? Kom eens uit je toren. Schandalig slechte bereikbaarheid. Dagen proberen te bestellen levert alleen negatieve energie. je kunt het blijven proberen maar het werkt niet. Onderbezetting? Doe er eens wat aan "HERO"S".
Elle
|Slechte klantenservice en sparen gaat ontzettend langzaam.
Koert
|Via Airmiles (750 punten) een digitaal abonnement genomen op Tijdschrift.nl Binnen 2 minuten digitaal toegang voor 2 maanden tot een reeks tijdschriften . Dat klinkt aantrekkelijk. Helaas na talloze pogingen geen toegang tot de tijdschriften. Na telefonisch contact met Tijdschrift.nl bleek mijn op 17 juli afgesloten abonnement pas op 25 juli te kunnen ingaan. Telefonisch contact met Airmiles levert ook weinig op. Wel wist men te melden dat noch door Airmiles noch door Tijdschrift.nl deze wachttijd is gecommuniceerd .
In tegendeel je krijgt een bevestiging van de deal, een klant en abonneenummer van Tijdschrift.nl en vervolgens gebeurt er niets. Airmiles erkent dat de website van Tijdschrift.nl niet op orde is en men daar al meerdere klachten over heeft gehad. Airmiles gaat contact opnemen met de partner. Op mijn vraag of gedupeerden nog ingelicht worden over het resultaat van het overleg wordt ontkennend gereageerd door Airmiles. Dat is niet de policy. Mijn conclusie is dat Airmiles kaarthouders een aanbod doet, niet nagaat onder welke condities het aanbod geldt, aangeeft dat dit niet hun verantwoordelijkheid is en vervolgens het niet noodzakelijk vindt om kaarthouders te informeren hoe de klacht wordt afgehandeld.
Het motto " de klant staat centraal" wordt door veel organisaties in beleidsnotities beleden maar is anno 2017 helaas nog geen praktijk.