Ze laten een niet restitueerbaar mooi aanbod zien op hun site, staat bij '5 laatst beschikbare kamers', maar als ik probeer te boeken krijg ik 2 dagen achter elkaar de melding 'sorry deze is niet meer beschikbaar, selecteer een andere kamer'. Terwijl er dus 5 beschikbaar zouden moeten zijn staat er op 2 opeenvolgende dagen. Slechts lokkertje om.je op hun sitd te krijgen dus...
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
rob
|
Prijs werd weergegeven met BTW, toen vervolgens de factuur binnen kwam komt die uit Singapore zonder BTW maar met het volle bedrag, ze strijken dus 9 % extra op voor de kamer.
Contact met Agoda is onmogelijk, er zijn geen e-mail adressen en geen telefoon nummers, registreren om contact op te nemen lukt niet.
Ik zou zeggen: niet boeken via Agoda als je BTW kun aftrekken
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
A. van Kleef
|
Ester heeft helemaal gelijk. NOOIT MEER BOEKEN VIA AGODA! zij werken met partners bv. booking.com en als er een geschil is dan wordt klant van kastje naar muur gestuurd. Bovendien is Agoda GEEN LID VAN SGR WAARDOOR ER GEEN SGR GARANTIE OP BOEKING WORDT GEGEVEN! Voor een reservering heeft Hotel van Visa het geld geïnd, maar bij tijdige annulering via Agoda is het touwtrekken om het geld teruggestort te krijgen. Op boekingsbevestiging staat binnen 2 dagen voor vertrek geannuleerd, geen kosten. Moet zelfs bewijzen! dat het geld van onze rekening is afgeschreven, desondanks 10 mails verder alleen vage beloften. Hoe is het mogelijk. En inderdaad GEEN TELEFOONNUMMER OF ZELFS EMAIL ADRES om te contacteren. In één woord ONBETROUWBAAR.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
steven
|
Agoda werkt tegenwoordig met onderaanneming. Je boekt dus bij Agoda website, maar zij doen de boeking niet zelf bij het hotel, dit verloopt via een derde partner. Eenmaal er zich een probleem voordoet wordt verantwoordelijkheid heen en weer geschoven. Hoewel de servicelijn goed bereikbaar is worden er geen oplossingen voor bestaande problemen gevonden. Ik boek er nooit meer mee...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Ester
|
Geboekt via Agoda. Betaald in juni maar nooit een bevestiging per mail gehad. Ook is de boeking niet terug te vinden op het Agoda account 'er zijn geen boekingen'. Bijzonder. En ook een te hoog bedrag dat is afgeschreven.
Geen mogelijkheid om te bellen naar een Nederlands nummer en mailen kan ook niet wanr je moet verplicht een boekingsnummer invullen. Nooit meer bij Agoda boeken dus!
67 Reviews Plaats review
Maaike Jansen
|Ze laten een niet restitueerbaar mooi aanbod zien op hun site, staat bij '5 laatst beschikbare kamers', maar als ik probeer te boeken krijg ik 2 dagen achter elkaar de melding 'sorry deze is niet meer beschikbaar, selecteer een andere kamer'. Terwijl er dus 5 beschikbaar zouden moeten zijn staat er op 2 opeenvolgende dagen. Slechts lokkertje om.je op hun sitd te krijgen dus...
rob
|Prijs werd weergegeven met BTW, toen vervolgens de factuur binnen kwam komt die uit Singapore zonder BTW maar met het volle bedrag, ze strijken dus 9 % extra op voor de kamer.
Contact met Agoda is onmogelijk, er zijn geen e-mail adressen en geen telefoon nummers, registreren om contact op te nemen lukt niet.
Ik zou zeggen: niet boeken via Agoda als je BTW kun aftrekken
A. van Kleef
|Ester heeft helemaal gelijk. NOOIT MEER BOEKEN VIA AGODA! zij werken met partners bv. booking.com en als er een geschil is dan wordt klant van kastje naar muur gestuurd. Bovendien is Agoda GEEN LID VAN SGR WAARDOOR ER GEEN SGR GARANTIE OP BOEKING WORDT GEGEVEN! Voor een reservering heeft Hotel van Visa het geld geïnd, maar bij tijdige annulering via Agoda is het touwtrekken om het geld teruggestort te krijgen. Op boekingsbevestiging staat binnen 2 dagen voor vertrek geannuleerd, geen kosten. Moet zelfs bewijzen! dat het geld van onze rekening is afgeschreven, desondanks 10 mails verder alleen vage beloften. Hoe is het mogelijk. En inderdaad GEEN TELEFOONNUMMER OF ZELFS EMAIL ADRES om te contacteren. In één woord ONBETROUWBAAR.
steven
|Agoda werkt tegenwoordig met onderaanneming. Je boekt dus bij Agoda website, maar zij doen de boeking niet zelf bij het hotel, dit verloopt via een derde partner. Eenmaal er zich een probleem voordoet wordt verantwoordelijkheid heen en weer geschoven. Hoewel de servicelijn goed bereikbaar is worden er geen oplossingen voor bestaande problemen gevonden. Ik boek er nooit meer mee...
Ester
|Geboekt via Agoda. Betaald in juni maar nooit een bevestiging per mail gehad. Ook is de boeking niet terug te vinden op het Agoda account 'er zijn geen boekingen'. Bijzonder. En ook een te hoog bedrag dat is afgeschreven.
Geen mogelijkheid om te bellen naar een Nederlands nummer en mailen kan ook niet wanr je moet verplicht een boekingsnummer invullen. Nooit meer bij Agoda boeken dus!