We hadden een grote verstopping in de hoofdafvoerpijp. 's avonds gebeld en volgende dag tussen 17:00 en 20:00 zou iemand langs komen. Om 15:30 stond hij al voor de deur, top! Joost heeft het snel en goed verholpen. Erg vriendelijk en netjes te werk gegaan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kwakman
|
We zijn heel tevreden over de manier hoe we geholpen zijn
We hadden geen klachten maar ondanks dat is er toch iets verbeterd. En dat terwijl we er niet eens om gevraagd hadden.
Alles is nagelopen en gecontroleerd. Ook werd er goed gevraagd naar eventuele klachten/opmerkingen.
Kortom, zeer tevreden!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
C. Lammertsma
|
Goede uitleg gehad, netjes gewerkt, alles schoon achtergelaten en nog tips gekregen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gesponsord
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN
Voorkom overlast door verstoppingen! De afvoerleidingen in en om je huis hebben een regelmatige controle en reiniging nodig. Een klus die je liever niet zelf opknapt. Meld je daarom aan bij Afvoercheck. Wij zorgen voor het preventief onderhoud. Een zorg minder! Kies voor een schone afvoer en meld je nu aan bij Afvoercheck!
A.van Dam
|
Ricardo deed de check na een hele lange werkdag. Keurige en communicatief sterke medewerker!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Familie Wijbrandts
|
Een paar weken geleden kregen wij iemand van afvoercheck.nl aan de deur. Na een praatje over het bedrijf besloten wij in zee te gaan met afvoercheck.nl.
Vandaag was het zover en kwam de sympathieke Jeroen bij ons de afvoeren leegzuigen en het riool doorspuiten. Hij was zeer beleefd, werkte heel netjes (en schoon), gaf uitleg over het hoe&waarom en daarnaast gaf hij ook nog een aantal bruikbare tips.
Nadelen:
* Al met al is er precies 1 uur werk verricht. Daarnaast krijg je 2 jaar service garantie. Geen idee of wij hier nog gebruik van moeten maken, maar zo niet dan is de prijs wat aan de hoge kant. Het is voor ons nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen, mede omdat wij nog maar 10 maanden in onze huidige woning wonen.
*Na de werkzaamheden stonk onze bovenverdieping enorm! Ook nu (zo'n 11 uur na de werkzaamheden zijn uitgevoerd) ervaren wij in onze badkamer nog steeds flinke stankoverlast. Hopelijk is dit na een keer warm douchen verholpen. Zo niet, dan laten wij nog zeker van ons horen..
3468 Reviews Plaats review
Paul
|We hadden een grote verstopping in de hoofdafvoerpijp. 's avonds gebeld en volgende dag tussen 17:00 en 20:00 zou iemand langs komen. Om 15:30 stond hij al voor de deur, top! Joost heeft het snel en goed verholpen. Erg vriendelijk en netjes te werk gegaan.
Kwakman
|We zijn heel tevreden over de manier hoe we geholpen zijn
We hadden geen klachten maar ondanks dat is er toch iets verbeterd. En dat terwijl we er niet eens om gevraagd hadden.
Alles is nagelopen en gecontroleerd. Ook werd er goed gevraagd naar eventuele klachten/opmerkingen.
Kortom, zeer tevreden!!
C. Lammertsma
|Goede uitleg gehad, netjes gewerkt, alles schoon achtergelaten en nog tips gekregen.
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN
Voorkom overlast door verstoppingen! De afvoerleidingen in en om je huis hebben een regelmatige controle en reiniging nodig. Een klus die je liever niet zelf opknapt. Meld je daarom aan bij Afvoercheck. Wij zorgen voor het preventief onderhoud. Een zorg minder! Kies voor een schone afvoer en meld je nu aan bij Afvoercheck!
A.van Dam
|Ricardo deed de check na een hele lange werkdag. Keurige en communicatief sterke medewerker!
Familie Wijbrandts
|Een paar weken geleden kregen wij iemand van afvoercheck.nl aan de deur. Na een praatje over het bedrijf besloten wij in zee te gaan met afvoercheck.nl.
Vandaag was het zover en kwam de sympathieke Jeroen bij ons de afvoeren leegzuigen en het riool doorspuiten. Hij was zeer beleefd, werkte heel netjes (en schoon), gaf uitleg over het hoe&waarom en daarnaast gaf hij ook nog een aantal bruikbare tips.
Nadelen:
* Al met al is er precies 1 uur werk verricht. Daarnaast krijg je 2 jaar service garantie. Geen idee of wij hier nog gebruik van moeten maken, maar zo niet dan is de prijs wat aan de hoge kant. Het is voor ons nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen, mede omdat wij nog maar 10 maanden in onze huidige woning wonen.
*Na de werkzaamheden stonk onze bovenverdieping enorm! Ook nu (zo'n 11 uur na de werkzaamheden zijn uitgevoerd) ervaren wij in onze badkamer nog steeds flinke stankoverlast. Hopelijk is dit na een keer warm douchen verholpen. Zo niet, dan laten wij nog zeker van ons horen..
Afvoercheck B.V.
|