1 ding. Is zekker ik ga hier nooit meer busje of auto huuren bij deze piraaten bedrijf. En plus de busjes stinken van binnen en heel erg vuil en personeel is onbeleefd bah mij zie je nooitmedr terug
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Farid
|
De busje stonk heel erg naar sweethond
En vuil. En spinnen in de busje en als je wat van zegt dan gaan ze tegen je schreeuwen onbeleeft. Personeel
En als je half uur telaat bent dan gaan ze proberen kaal pluken met bedragen.
Ik ga nooit meer bij hun wat huuren het zijn piraaten bedrijf ⛔️⛔️⛔️
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
john
|
uitstekende ervaring, kom hier zeker weer een bus huren
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Garage J.Rompelberg B.V.
|
NOOOIT MEER!!!! Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lisanne
|
Wat een pauper bedrijf. Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten
23 Reviews Plaats review
Hans
|1 ding. Is zekker ik ga hier nooit meer busje of auto huuren bij deze piraaten bedrijf. En plus de busjes stinken van binnen en heel erg vuil en personeel is onbeleefd bah mij zie je nooitmedr terug
Farid
|De busje stonk heel erg naar sweethond
En vuil. En spinnen in de busje en als je wat van zegt dan gaan ze tegen je schreeuwen onbeleeft. Personeel
En als je half uur telaat bent dan gaan ze proberen kaal pluken met bedragen.
Ik ga nooit meer bij hun wat huuren het zijn piraaten bedrijf ⛔️⛔️⛔️
john
|uitstekende ervaring, kom hier zeker weer een bus huren
Garage J.Rompelberg B.V.
|NOOOIT MEER!!!! Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!
Lisanne
|Wat een pauper bedrijf. Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten