Wat een slecht bedrijf, reageren niet op mail, betalen niet uit....werkelijk een groot drama!
Ik hoor nog 1000 euro te ontvangen nav een aanrijding. Nou niemand bij dit bedrijf die van iets weet en/of actie onderneemt.
Schandalig!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen verwey
|
Ze denken alles beter te weten maar ze weten niets. Tot drie keer toe ene meneer wijnen aan de telefoon gehad maar hij weet werkelijk niets van de daadwerkelijke zaken. Ga niet in zee met dit bedrijf. Zoek een goede en vooral professioneel bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Davids
|
Lijken goedkoop, maar schadeafhandeling is een groot drama. Ga er niet mee in zee, maar ga liever naar een professionele partij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
V. Laar
|
Zeer slechte maatschappij. Geven je eerst een offerte en op het moment dat je die geaccepteerd hebt, krijg je een brief dat ze geen schadevrije jaren in Roy data kunnen vinden. De premie wordt dus aanzienlijk hoger. De auto is pas sinds 1 mei in mijn bezit, maar volgens Acura had ik een premie achterstand van de maand april. Ik zou niet weten hoe. Vervolgens melden ze me af bij het RDW. Gevolg een boete van ruim € 400. Ik heb hemel en aarde bewogen om Acura zo ver te krijgen het RDW een bericht te sturen over de foutieve afmelding, maar zij verlenen geen enkele medewerking.Ik ben nu verzekerd bij Centraal beheer en zij konden mijn schadevrije jaren wel direct vinden. Ik zou Acura dus zeker niet aanbevelen. Ze lezen niet wat je schrijft, zijn onpersoonlijk en zeer klantonvriendelijk.
7 Reviews Plaats review
Hans van Heijningen
|Wat een slecht bedrijf, reageren niet op mail, betalen niet uit....werkelijk een groot drama!
Ik hoor nog 1000 euro te ontvangen nav een aanrijding. Nou niemand bij dit bedrijf die van iets weet en/of actie onderneemt.
Schandalig!
Ellen verwey
|Ze denken alles beter te weten maar ze weten niets. Tot drie keer toe ene meneer wijnen aan de telefoon gehad maar hij weet werkelijk niets van de daadwerkelijke zaken. Ga niet in zee met dit bedrijf. Zoek een goede en vooral professioneel bedrijf.
Davids
|Lijken goedkoop, maar schadeafhandeling is een groot drama. Ga er niet mee in zee, maar ga liever naar een professionele partij.
Acura Assuradeuren Schade
|V. Laar
|Zeer slechte maatschappij. Geven je eerst een offerte en op het moment dat je die geaccepteerd hebt, krijg je een brief dat ze geen schadevrije jaren in Roy data kunnen vinden. De premie wordt dus aanzienlijk hoger. De auto is pas sinds 1 mei in mijn bezit, maar volgens Acura had ik een premie achterstand van de maand april. Ik zou niet weten hoe. Vervolgens melden ze me af bij het RDW. Gevolg een boete van ruim € 400. Ik heb hemel en aarde bewogen om Acura zo ver te krijgen het RDW een bericht te sturen over de foutieve afmelding, maar zij verlenen geen enkele medewerking.Ik ben nu verzekerd bij Centraal beheer en zij konden mijn schadevrije jaren wel direct vinden. Ik zou Acura dus zeker niet aanbevelen. Ze lezen niet wat je schrijft, zijn onpersoonlijk en zeer klantonvriendelijk.
zippo
|goed contact en snel geregeld