Heb ooit bij de Action in Helmond stad (normaal) erg dure zonnebrand gekocht, die massaal is terug geroepen door de uitslag die veel mensen er van kregen waaronder ik. Wilde er ooit cakejes mee nemen, lag tot het plafond aan toe zwaar groen beschimmeld in de zakken. Toen ik het ging melden kreeg ik een "Oh", en er werd niet eens wat door gegeven. Menig personeel blijft met de rug naar je toe staan of neemt de moeite niet eens om te antwoorden als er een vraag wordt gesteld. Als verpakkingen missen of de helft van het artikel ontbreekt (luchtverfrisser bijv.), eisen ze alsnog dat je de volle aankoop prijs betaald en worden ze boos als je zegt dat dat van den zotte is en je het dan niet meer hoeft. Een erg slecht filiaal, ik fiets dus ook 20 minuten langer om naar de Action op Mierlo-Hout te gaan, daar kennen ze de woorden "behandel de klant met respect", of uberhaupt als mens tenminste.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Action Helmond
|
Voor kado's, kaarten, speelgoed, inpakpapier, schoolartikelen en nog veel meer mijn favoriete winkel. Altijd netjes en wisselend van assortiment voor een hele aantrekkelijke prijs!
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Action Helmond
|
ruim assortiment voor aantrekkelijke prijzen. deskundigheid personeel is voor verbetering vatbaar.
7.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Elly Obbes
|
Kom altijd met meer artikelen naar buiten dan dat ik van plan was
8.2
0
Klant van Action Helmond
|
Er is in dit Helmondse filiaal een groot verschil tussen de een medewerk(st)er en de andere. Het vaste winkelpersoneel bestaat uit vrijwel allemaal Moslima's. Sommigen zijn behulpzaam en vriendelijk, terwijl anderen je haast niet aan willen kijken, of antwoord willen geven op een gestelde vraag.
Het grote verschil tussen de een medewerk(st)er en de andere geldt ook en in nog meerdere mate helaas, voor wat de assistente bedrijfsleidsters betreft, waar (in iedere geval tot voor redelijk kort) er één bepaalde figuur rondloopt die beslist in deze functie niet op haar plaats is.
Bij 'niet op haar plaats,' bedoel ik dat het een mens betreft die absoluut niets te maken zou mogen hebben met (mensen) zowel haar onderdanen, de kassières en andere medewerk(st)ers, als met klanten (gewoonlijk in beheerste conflict situaties aan de kassa). - Misschien zou zo iemand wél geschikt zijn voor een geheel andere functie, zoals boekhouden of administratie.
168 Reviews Plaats review
Susan
|Heb ooit bij de Action in Helmond stad (normaal) erg dure zonnebrand gekocht, die massaal is terug geroepen door de uitslag die veel mensen er van kregen waaronder ik. Wilde er ooit cakejes mee nemen, lag tot het plafond aan toe zwaar groen beschimmeld in de zakken. Toen ik het ging melden kreeg ik een "Oh", en er werd niet eens wat door gegeven. Menig personeel blijft met de rug naar je toe staan of neemt de moeite niet eens om te antwoorden als er een vraag wordt gesteld. Als verpakkingen missen of de helft van het artikel ontbreekt (luchtverfrisser bijv.), eisen ze alsnog dat je de volle aankoop prijs betaald en worden ze boos als je zegt dat dat van den zotte is en je het dan niet meer hoeft. Een erg slecht filiaal, ik fiets dus ook 20 minuten langer om naar de Action op Mierlo-Hout te gaan, daar kennen ze de woorden "behandel de klant met respect", of uberhaupt als mens tenminste.
Klant van Action Helmond
|Voor kado's, kaarten, speelgoed, inpakpapier, schoolartikelen en nog veel meer mijn favoriete winkel. Altijd netjes en wisselend van assortiment voor een hele aantrekkelijke prijs!
Klant van Action Helmond
|ruim assortiment voor aantrekkelijke prijzen. deskundigheid personeel is voor verbetering vatbaar.
Elly Obbes
|Kom altijd met meer artikelen naar buiten dan dat ik van plan was
Klant van Action Helmond
|Er is in dit Helmondse filiaal een groot verschil tussen de een medewerk(st)er en de andere. Het vaste winkelpersoneel bestaat uit vrijwel allemaal Moslima's. Sommigen zijn behulpzaam en vriendelijk, terwijl anderen je haast niet aan willen kijken, of antwoord willen geven op een gestelde vraag.
Het grote verschil tussen de een medewerk(st)er en de andere geldt ook en in nog meerdere mate helaas, voor wat de assistente bedrijfsleidsters betreft, waar (in iedere geval tot voor redelijk kort) er één bepaalde figuur rondloopt die beslist in deze functie niet op haar plaats is.
Bij 'niet op haar plaats,' bedoel ik dat het een mens betreft die absoluut niets te maken zou mogen hebben met (mensen) zowel haar onderdanen, de kassières en andere medewerk(st)ers, als met klanten (gewoonlijk in beheerste conflict situaties aan de kassa). - Misschien zou zo iemand wél geschikt zijn voor een geheel andere functie, zoals boekhouden of administratie.