Als je als moeder je huis aan je zoon verkoopt komt dat maar eens in het leven voor en wil je dat dat een heugelijke gebeurtenis wordt, maar het werd een zeer onplezierige (zwak uitgedrukt)!! Het huilen stond me nader dan het lachen. Het was er erg koud, raam stond open (i.v.m. corona) . We hadden de jassen aangehouden. De notaris *** las in sneltreinvaart de akte voor en ging ervan uit dat het niet nodig was om de hele akte voor te lezen. Daardoor was hij moeilijk te verstaan en het is al zo moeilijke kost als leek. Op het moment van het testament van mijn zoon werd mij dringend verzocht om naar buiten te gaan. Mijn zoon wilde dit niet, dus ik mocht bij gratie blijven zitten. De paspoorten en de aktes werden naar ons toe gesjoeld onder het plexiglas door. Toen vroeg hij of mijn zoon wel de rekening van het zijn testament had overgemaakt. Mijn zoon dacht dat hij dit al had betaald bij de nota van afrekening. Dat bleek een aparte rekening die mijn zoon niet had betaald. Bij de vraag dat stante pede gedaan moest worden bleek dat overmaking van dit bedrag langer duurde voordat het bij de notaris op de rekening stond. Tot die tijd konden we buiten wachten (bij elkaar een uur gewacht). De notaris vertelde ons dat hij eerst ging lunchen en als het geld niet binnen was er een nieuwe afspraak voor het tekenen van het testament gemaakt moest worden. Mijn zoon is later alleen naar binnen gegaan om te tekenen maar ontving alleen maar sneren van deze notaris. Ik las achteraf een review met de tekst dat de notaris "als door een wesp gestoken" en zo was het precies! Hier gaan we nooit meer naar toe, want een schandalige behandeling. Achteraf hoorden we meer vreselijke ervaringen van deze man. Ik weet ook dat het anders kan maar wie deze review leest raad ik aan ga niet naar dit kantoor. Ik heb oprecht medelijden met de kandidaat notaris en de medewerksters op kantoor die met hem moeten samenwerken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stijnen
|
Nog nooit zo slecht behandeld door een functionaris. Het personeel behandelt je onbeschoft en meneer de notaris zit op zijn troon en behandelt je als oud vuil. Wanneer je het anders ziet dan hij dreigt hij met het niet laten passeren van de akte. Wat een waardeloze manier van met mensen omgaan. Ook was hij uitermate onbeschoft tegen mijn bejaarde moeder. Nooit met dit notariskantoor in zee gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Rooij
|
Akte laten passeren aldaar. Lauw voorlezen van delen uit de akte. Als door een wesp gestoken notaris bij een kritische vraag. Daarna op onbehoorlijke wijze narrig afraffelen van de rest. Gelukkig snel weer buiten. Wat een nare ervaring.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Oomes
|
Als verkoper heb ik bij herhaling een slechte ervaring opgedaan met Acosti. Bijde keren moeten betalen voor telefonische overboeking en beide keren is het bedrag dat aan mij toekwam door Acosti onbehoorlijk lang vastgehouden. Telkens hebben ze beweerd dag het overgemaakt was. Moest zelfs een advocaat aan te pas komen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc
|
Acosti notarissen wisten ons bij de aankoop van ons huis én een samenlevingsovereenkomst als leken duidelijk uit te leggen waar we aan begonnen. We zijn er twee keer geweest en zeer vriendelijk geholpen. Alles was namelijk nieuw en daarin werd goed rekening mee gehouden.
Ik herken de negatieve beoordelingen niet, geloof best dat men niet iedereen goed kan helpen, maar daarom dit positieve tegen geluid
14 Reviews Plaats review
C. Olthof
|Als je als moeder je huis aan je zoon verkoopt komt dat maar eens in het leven voor en wil je dat dat een heugelijke gebeurtenis wordt, maar het werd een zeer onplezierige (zwak uitgedrukt)!! Het huilen stond me nader dan het lachen. Het was er erg koud, raam stond open (i.v.m. corona) . We hadden de jassen aangehouden. De notaris *** las in sneltreinvaart de akte voor en ging ervan uit dat het niet nodig was om de hele akte voor te lezen. Daardoor was hij moeilijk te verstaan en het is al zo moeilijke kost als leek. Op het moment van het testament van mijn zoon werd mij dringend verzocht om naar buiten te gaan. Mijn zoon wilde dit niet, dus ik mocht bij gratie blijven zitten. De paspoorten en de aktes werden naar ons toe gesjoeld onder het plexiglas door. Toen vroeg hij of mijn zoon wel de rekening van het zijn testament had overgemaakt. Mijn zoon dacht dat hij dit al had betaald bij de nota van afrekening. Dat bleek een aparte rekening die mijn zoon niet had betaald. Bij de vraag dat stante pede gedaan moest worden bleek dat overmaking van dit bedrag langer duurde voordat het bij de notaris op de rekening stond. Tot die tijd konden we buiten wachten (bij elkaar een uur gewacht). De notaris vertelde ons dat hij eerst ging lunchen en als het geld niet binnen was er een nieuwe afspraak voor het tekenen van het testament gemaakt moest worden. Mijn zoon is later alleen naar binnen gegaan om te tekenen maar ontving alleen maar sneren van deze notaris. Ik las achteraf een review met de tekst dat de notaris "als door een wesp gestoken" en zo was het precies! Hier gaan we nooit meer naar toe, want een schandalige behandeling. Achteraf hoorden we meer vreselijke ervaringen van deze man. Ik weet ook dat het anders kan maar wie deze review leest raad ik aan ga niet naar dit kantoor. Ik heb oprecht medelijden met de kandidaat notaris en de medewerksters op kantoor die met hem moeten samenwerken.
Stijnen
|Nog nooit zo slecht behandeld door een functionaris. Het personeel behandelt je onbeschoft en meneer de notaris zit op zijn troon en behandelt je als oud vuil. Wanneer je het anders ziet dan hij dreigt hij met het niet laten passeren van de akte. Wat een waardeloze manier van met mensen omgaan. Ook was hij uitermate onbeschoft tegen mijn bejaarde moeder. Nooit met dit notariskantoor in zee gaan.
Van Rooij
|Akte laten passeren aldaar. Lauw voorlezen van delen uit de akte. Als door een wesp gestoken notaris bij een kritische vraag. Daarna op onbehoorlijke wijze narrig afraffelen van de rest. Gelukkig snel weer buiten. Wat een nare ervaring.
Oomes
|Als verkoper heb ik bij herhaling een slechte ervaring opgedaan met Acosti. Bijde keren moeten betalen voor telefonische overboeking en beide keren is het bedrag dat aan mij toekwam door Acosti onbehoorlijk lang vastgehouden. Telkens hebben ze beweerd dag het overgemaakt was. Moest zelfs een advocaat aan te pas komen.
Marc
|Acosti notarissen wisten ons bij de aankoop van ons huis én een samenlevingsovereenkomst als leken duidelijk uit te leggen waar we aan begonnen. We zijn er twee keer geweest en zeer vriendelijk geholpen. Alles was namelijk nieuw en daarin werd goed rekening mee gehouden.
Ik herken de negatieve beoordelingen niet, geloof best dat men niet iedereen goed kan helpen, maar daarom dit positieve tegen geluid