Denken totaal niet mee ! Denken alleen maar hoe kunnen wij niet uitkeren ! Niet uitkeren bij leven alleen als je dood bent.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lorenzo
|
***. Foute berekening voor 1996, privatisering ABP kan niet woerden veranderd, Hiermee pensioen foutief legaal is legaal volgens de Comissie van beroep ABP.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Miranda Boersma
|
8 NOvember heb ik voor het eerst een email gestuurd met de vraag waarom mijn pensioen zo laag is als ik er 12 jaar voor heb gespaard. ( 2003 tot aan 2012) Ik kreeg op 11 November een mail terug waarin staat:
Tot 1-1-2004 keken we voor de berekening van uw pensioen naar uw laatst verdiende salaris. Uw pensioen was dus geen afspiegeling van uw salarisverloop tijdens uw hele carrière, maar van uw laatst verdiende salaris. Dat noemen we de eindloonregeling.
Het klopt niet, dus ik stuur een mail met bewijs dat ik tot 2012 heb gespaard. Op 15 November kreeg ik een mail terug dat het word bekeken door een pensioen specialist. Op 23 November vroeg ik een update. Op de 25ste vroeg ik nogmaals om een update. Op de 26ste kreeg ik een mail terug dat ik geduld moest hebben. Op 9 December vroeg ik een update. En heb verder niets meer vernomen.
ABP, mag ik jullie er aan herinneren dat ik een deel van mijn pensioen bij jullie heb opgebouwd en dat het een belangrijke zaak is als mijn gegevens dan ook kloppen en normaal besproken kunnen worden? Niet alleen maar voor mijn toekomst, maar ook voor andere zakelijke aangelegenheden.
Slechte zaak ABP. Ik zet er iemand anders op die het komt bekijken bij jullie. Tevens wil ik jullie toch nog even melden dat ik mij als klant die 9 jaar heeft gespaard bij jullie me een voetveeg voel die maar geduld dient te hebben.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michaël
|
De medewerkers zijn top, maar het gevoerde beleid roept bij mij teveel vragen op.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk van Horik
|
Ik ben al 62 jaar betrokken bij ABP en ontvang nu 4 jaar prepensioen maar ik wil 1 ding zeggen: ga aub met de tijd mee en pas de beleggingen aan!!! Beleggen in Shell en andere bedrijven die de teloorgang van de aarde bespoedigen is niet meer van deze tijd!! Stop daarmee en investeer in een groene toekomst! Mogelijkheden genoeg!!!
10 Reviews Plaats review
Herman van der Vegte
|Denken totaal niet mee ! Denken alleen maar hoe kunnen wij niet uitkeren ! Niet uitkeren bij leven alleen als je dood bent.
Lorenzo
|***. Foute berekening voor 1996, privatisering ABP kan niet woerden veranderd, Hiermee pensioen foutief legaal is legaal volgens de Comissie van beroep ABP.
Miranda Boersma
|8 NOvember heb ik voor het eerst een email gestuurd met de vraag waarom mijn pensioen zo laag is als ik er 12 jaar voor heb gespaard. ( 2003 tot aan 2012) Ik kreeg op 11 November een mail terug waarin staat:
Tot 1-1-2004 keken we voor de berekening van uw pensioen naar uw laatst verdiende salaris. Uw pensioen was dus geen afspiegeling van uw salarisverloop tijdens uw hele carrière, maar van uw laatst verdiende salaris. Dat noemen we de eindloonregeling.
Het klopt niet, dus ik stuur een mail met bewijs dat ik tot 2012 heb gespaard. Op 15 November kreeg ik een mail terug dat het word bekeken door een pensioen specialist. Op 23 November vroeg ik een update. Op de 25ste vroeg ik nogmaals om een update. Op de 26ste kreeg ik een mail terug dat ik geduld moest hebben. Op 9 December vroeg ik een update. En heb verder niets meer vernomen.
ABP, mag ik jullie er aan herinneren dat ik een deel van mijn pensioen bij jullie heb opgebouwd en dat het een belangrijke zaak is als mijn gegevens dan ook kloppen en normaal besproken kunnen worden? Niet alleen maar voor mijn toekomst, maar ook voor andere zakelijke aangelegenheden.
Slechte zaak ABP. Ik zet er iemand anders op die het komt bekijken bij jullie. Tevens wil ik jullie toch nog even melden dat ik mij als klant die 9 jaar heeft gespaard bij jullie me een voetveeg voel die maar geduld dient te hebben.
Michaël
|De medewerkers zijn top, maar het gevoerde beleid roept bij mij teveel vragen op.
Henk van Horik
|Ik ben al 62 jaar betrokken bij ABP en ontvang nu 4 jaar prepensioen maar ik wil 1 ding zeggen: ga aub met de tijd mee en pas de beleggingen aan!!! Beleggen in Shell en andere bedrijven die de teloorgang van de aarde bespoedigen is niet meer van deze tijd!! Stop daarmee en investeer in een groene toekomst! Mogelijkheden genoeg!!!