ach jha mijn man is plots overleden en had een kruisje moeten zetten in 2014 ,waren we niet mee bezig dat soort dingetjes ,niet officieel getrouwd wel 22 jaar samenwonend op zelfde adres met 2 kids . Bij alle andere pensions fondsen krijg ik gewoon zonder vragen uitbetaald, maar ga maar een rechtszaak aan met APB zij kunnen de beste mensen inhuren van ons pensioen geld , kansloos dus ga je niet winnen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Herman van der Vegte
|
Denken totaal niet mee ! Denken alleen maar hoe kunnen wij niet uitkeren ! Niet uitkeren bij leven alleen als je dood bent.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lorenzo
|
***. Foute berekening voor 1996, privatisering ABP kan niet woerden veranderd, Hiermee pensioen foutief legaal is legaal volgens de Comissie van beroep ABP.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Miranda Boersma
|
8 NOvember heb ik voor het eerst een email gestuurd met de vraag waarom mijn pensioen zo laag is als ik er 12 jaar voor heb gespaard. ( 2003 tot aan 2012) Ik kreeg op 11 November een mail terug waarin staat:
Tot 1-1-2004 keken we voor de berekening van uw pensioen naar uw laatst verdiende salaris. Uw pensioen was dus geen afspiegeling van uw salarisverloop tijdens uw hele carrière, maar van uw laatst verdiende salaris. Dat noemen we de eindloonregeling.
Het klopt niet, dus ik stuur een mail met bewijs dat ik tot 2012 heb gespaard. Op 15 November kreeg ik een mail terug dat het word bekeken door een pensioen specialist. Op 23 November vroeg ik een update. Op de 25ste vroeg ik nogmaals om een update. Op de 26ste kreeg ik een mail terug dat ik geduld moest hebben. Op 9 December vroeg ik een update. En heb verder niets meer vernomen.
ABP, mag ik jullie er aan herinneren dat ik een deel van mijn pensioen bij jullie heb opgebouwd en dat het een belangrijke zaak is als mijn gegevens dan ook kloppen en normaal besproken kunnen worden? Niet alleen maar voor mijn toekomst, maar ook voor andere zakelijke aangelegenheden.
Slechte zaak ABP. Ik zet er iemand anders op die het komt bekijken bij jullie. Tevens wil ik jullie toch nog even melden dat ik mij als klant die 9 jaar heeft gespaard bij jullie me een voetveeg voel die maar geduld dient te hebben.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michaël
|
De medewerkers zijn top, maar het gevoerde beleid roept bij mij teveel vragen op.
11 Reviews Plaats review
kit
|ach jha mijn man is plots overleden en had een kruisje moeten zetten in 2014 ,waren we niet mee bezig dat soort dingetjes ,niet officieel getrouwd wel 22 jaar samenwonend op zelfde adres met 2 kids . Bij alle andere pensions fondsen krijg ik gewoon zonder vragen uitbetaald, maar ga maar een rechtszaak aan met APB zij kunnen de beste mensen inhuren van ons pensioen geld , kansloos dus ga je niet winnen
Herman van der Vegte
|Denken totaal niet mee ! Denken alleen maar hoe kunnen wij niet uitkeren ! Niet uitkeren bij leven alleen als je dood bent.
Lorenzo
|***. Foute berekening voor 1996, privatisering ABP kan niet woerden veranderd, Hiermee pensioen foutief legaal is legaal volgens de Comissie van beroep ABP.
Miranda Boersma
|8 NOvember heb ik voor het eerst een email gestuurd met de vraag waarom mijn pensioen zo laag is als ik er 12 jaar voor heb gespaard. ( 2003 tot aan 2012) Ik kreeg op 11 November een mail terug waarin staat:
Tot 1-1-2004 keken we voor de berekening van uw pensioen naar uw laatst verdiende salaris. Uw pensioen was dus geen afspiegeling van uw salarisverloop tijdens uw hele carrière, maar van uw laatst verdiende salaris. Dat noemen we de eindloonregeling.
Het klopt niet, dus ik stuur een mail met bewijs dat ik tot 2012 heb gespaard. Op 15 November kreeg ik een mail terug dat het word bekeken door een pensioen specialist. Op 23 November vroeg ik een update. Op de 25ste vroeg ik nogmaals om een update. Op de 26ste kreeg ik een mail terug dat ik geduld moest hebben. Op 9 December vroeg ik een update. En heb verder niets meer vernomen.
ABP, mag ik jullie er aan herinneren dat ik een deel van mijn pensioen bij jullie heb opgebouwd en dat het een belangrijke zaak is als mijn gegevens dan ook kloppen en normaal besproken kunnen worden? Niet alleen maar voor mijn toekomst, maar ook voor andere zakelijke aangelegenheden.
Slechte zaak ABP. Ik zet er iemand anders op die het komt bekijken bij jullie. Tevens wil ik jullie toch nog even melden dat ik mij als klant die 9 jaar heeft gespaard bij jullie me een voetveeg voel die maar geduld dient te hebben.
Michaël
|De medewerkers zijn top, maar het gevoerde beleid roept bij mij teveel vragen op.