Vragen staat vrij maar niet bij de ABN AMRO De medewerkers van de ABN AMRO weten niet dat klanten hun salaris betalen. Ze verschuilen zich achter elkaar of achter systemen en prodecures met allerhande vage antwoorden en worden boos als je hun vraagt om een duidelijk antwoord. Vragen over de voortgang van een aanvraag of opdracht mag je niet stellen(ook niet als dit al meer dan 4 maanden duurt en er nog geen enkele schriftelijke bevestiging is verstuurt door ABN AMRO).
Commerciele vaardigheden zijn bij de medewerkers niet te vinden. Men ratelt een standaard lijstje af en men heeft een groot assortiment aan arrogante, respectloze antwoorden paraat om vooral klanten af te wimpelen.
0.0
0
1
Hans72
|
Vernieuwing hypotheek Ik bekijk de offertes van de ABN AMRO altijd met argus ogen. Ben er al jaren klant en telkens als de datum renteherziening daar is lees ik dat op het tijdstip waarop de rente van kracht wordt de dan geldende rente van toepassing is, dit kan alleen maar lager zijn of gelijk aan het genoemde percentage.
Nog nooit heb ik een ander percentage ontvangen dan de genoemde in de offerte.
Mijn verbazing en vreugde, dat dit na de zoveelste wijziging( ik maak veelal gebruik van slechts een jaar vast), nu wel van toepassing is, maakt dat ik mijn lage waardering voor banken iets naar boven bijstel....0,15% !!!
Dit geeft een gevoelswaarde van 15% beter.
2 Reviews Plaats review
Zalm
|Vragen staat vrij maar niet bij de ABN AMRO
De medewerkers van de ABN AMRO weten niet dat klanten hun salaris betalen. Ze verschuilen zich achter elkaar of achter systemen en prodecures met allerhande vage antwoorden en worden boos als je hun vraagt om een duidelijk antwoord. Vragen over de voortgang van een aanvraag of opdracht mag je niet stellen(ook niet als dit al meer dan 4 maanden duurt en er nog geen enkele schriftelijke bevestiging is verstuurt door ABN AMRO).
Commerciele vaardigheden zijn bij de medewerkers niet te vinden. Men ratelt een standaard lijstje af en men heeft een groot assortiment aan arrogante, respectloze antwoorden paraat om vooral klanten af te wimpelen.
Hans72
|Vernieuwing hypotheek
Ik bekijk de offertes van de ABN AMRO altijd met argus ogen. Ben er al jaren klant en telkens als de datum renteherziening daar is lees ik dat op het tijdstip waarop de rente van kracht wordt de dan geldende rente van toepassing is, dit kan alleen maar lager zijn of gelijk aan het genoemde percentage.
Nog nooit heb ik een ander percentage ontvangen dan de genoemde in de offerte.
Mijn verbazing en vreugde, dat dit na de zoveelste wijziging( ik maak veelal gebruik van slechts een jaar vast), nu wel van toepassing is, maakt dat ik mijn lage waardering voor banken iets naar boven bijstel....0,15% !!!
Dit geeft een gevoelswaarde van 15% beter.