Na vele fouten in het offerte/oversluittraject voor mijn hypotheek, nu ook drama in het bijstortproces. Foute offerte, geen uitleg/contact, lange responsetijd. Totaal niet klantgericht, spijt van mijn hypotheek bij deze bank. Spaar, belegging en lopende rekening bij andere bank, nooit gedoe. Dikke onvoldoende ABN! En dat terwijl de belastingbetaler deze bank overeind heeft gehouden. Pedant ☹️
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Corine Bekema
|
Heb afgelopen week contact met ze gehad, wordt financieel hulp nodig maar werd vriendelijk afgewezen terwijl ik al jaren abnamro klant ben. Ben geschrokken van hun reactie en vind dat ze niet meedenken met de klant. Ik schandalig
2 Reviews Plaats review
Zoey brouwers
|Na vele fouten in het offerte/oversluittraject voor mijn hypotheek, nu ook drama in het bijstortproces. Foute offerte, geen uitleg/contact, lange responsetijd. Totaal niet klantgericht, spijt van mijn hypotheek bij deze bank. Spaar, belegging en lopende rekening bij andere bank, nooit gedoe. Dikke onvoldoende ABN! En dat terwijl de belastingbetaler deze bank overeind heeft gehouden. Pedant ☹️
Corine Bekema
|Heb afgelopen week contact met ze gehad, wordt financieel hulp nodig maar werd vriendelijk afgewezen terwijl ik al jaren abnamro klant ben. Ben geschrokken van hun reactie en vind dat ze niet meedenken met de klant. Ik schandalig
bron: opiness