Service ABC Badkamers schrikbarend slecht. Een spiegel van een spiegelkast die bij ABC badkamers jaren geleden is gekocht is gebroken. Antwoord op mijn vraag of deze spiegel nog apart te leveren is en tegen welke kosten, duurde zeker een maand en kostte mij 4 telefoontjes. Herhaaldelijk kreeg ik te horen dat ik zou worden teruggebeld, dat is nooit gebeurd. Vervolgens het antwoord gekregen (na zelf gebeld te hebben) dat ze de spiegel hebben besteld, terwijl ik alleen nog gevraagd had of deze leverbaar was en tegen welke kosten. Bedrag wisten ze niet, 'maar zou bij levering worden bepaald'..Ik wilde toch eerst een prijs weten en bij wederom 2 keer bellen kwamen ze met een prijs en heb ik akkoord gegeven om de spiegel te bestellen. Toen gaven ze aan dat ze de spiegel nog moesten bestellen, terwijl ze eerder aangaven dat ze dat al hadden gedaan. Vreemd, niet? Dus al twee keer zaten ze er naast (bestellen zonder dat ik daar akkoord voor had gegeven en een keer zeggen dat de spiegel besteld is en later dat dat niet zo was).
Ze gaven aan mij te bellen als de spiegel binnen was, waarschijnlijk over een week. Na weer een aantal weken heb ik maar weer contact gelegd, waarna doodleuk werd gezegd dat de bestelling aangehouden is, omdat ik zou hebben gezegd dat ik alleen wilde weten of de spiegel leverbaar was. Ze werden nota bene nog boos ook! Inmiddels had ik ze dus al meerdere malen aan de lijn gehad over de bestelling die nu zogenaamd aangehouden zou zijn. Ik kreeg vervolgens de mededeling dat de spiegel wordt besteld en dat ik een telefoontje zou krijgen als deze binnen is. Na 3 weken niets te hebben gehoord maar weer gebeld of de spiegel al binnen was. De teller staat inmiddels op 13 telefoontjes die ik heb gepleegd. Het antwoord van ABC was nu helemaal verbazingwekkend: de spiegel is zoek. De leverancier heeft ムm verstuurd, maar ABC heeft ムm niet binnengekregen. Daarnaast werd ook gemeld dat de prijs hoger is geworden dan eerder aangegeven. Ik kan er met mijn hoofd niet meer bij. Ze zouden het uitzoeken en ik zou er weer over worden teruggebeld, maar dat zou weer een collega moeten doen want de vakantie is aangebroken uiteraardナ
Na ruim 10 keer te hebben beloofd dat ik zou worden teruggebeld, belden ze zowaar terug! Maar de mededeling was ronduit bizar na alle eerdere uitspraken: de spiegel is helemaal niet leverbaar meer. Versie zoveel van het ongelooflijke verhaal!
Kortom: ik heb 3 maanden geprobeerd een spiegel te bestellen, zeker 13 keer met hen gebeld, 4 verschillende verhalen gehoord die elkaar tegenspreken en ben slechts 1 van de 10 keer daadwerkelijk teruggebeld. Resultaat: een klant minder, nog steeds geen spiegel en voor hen en voor mij een hoop gedoe verder. Het wordt tijd dat iemand zich daar verantwoordelijk gaat opstellen, zo'n service heb ik bij geen enkel bedrijf nog meegemaakt!. Pluspunten: ?. Minpunten: - Niet terugbellen;
- Niet betrouwbaar;
- Niet verantwoordelijk voor oplossen van probleem van de klant;
- Niet nakomen van afspraken;
- Agressief.
2.0
H.J. Sotthewes
|
Service en Garantie. Bij de levering van diverse onderdelen van onze nieuwe badkamer, bleek dat een deur beschadigd was.
- Wij wachten nu al ruim 3 maanden op een nieuwe deur;
De spiegelkast bleek constructiefouten te hebben, waardoor deze van de wand kwam;
- Wij wachten nu al ruim2 maanden op een nieuwe kast. Pluspunten: - wellicht ligt de prijs iets lager dan bij andere bedrijven;. Minpunten: - De heren willen wel verkopen, maar als het op service en nakomen van garantie aankomt, dan zijn ze niet thuis.
Telkens weer een andere smoes.
Steeds weer naar een ander wijzen, maar nooit zelf enige verantwoordelijkheid nemen.
Bah. Wellicht, dat mijn rechtsbijstand nog iets voor mij kan betekenen.
2 Reviews Plaats review
Bilt
|Service ABC Badkamers schrikbarend slecht. Een spiegel van een spiegelkast die bij ABC badkamers jaren geleden is gekocht is gebroken. Antwoord op mijn vraag of deze spiegel nog apart te leveren is en tegen welke kosten, duurde zeker een maand en kostte mij 4 telefoontjes. Herhaaldelijk kreeg ik te horen dat ik zou worden teruggebeld, dat is nooit gebeurd. Vervolgens het antwoord gekregen (na zelf gebeld te hebben) dat ze de spiegel hebben besteld, terwijl ik alleen nog gevraagd had of deze leverbaar was en tegen welke kosten. Bedrag wisten ze niet, 'maar zou bij levering worden bepaald'..Ik wilde toch eerst een prijs weten en bij wederom 2 keer bellen kwamen ze met een prijs en heb ik akkoord gegeven om de spiegel te bestellen. Toen gaven ze aan dat ze de spiegel nog moesten bestellen, terwijl ze eerder aangaven dat ze dat al hadden gedaan. Vreemd, niet? Dus al twee keer zaten ze er naast (bestellen zonder dat ik daar akkoord voor had gegeven en een keer zeggen dat de spiegel besteld is en later dat dat niet zo was).
Ze gaven aan mij te bellen als de spiegel binnen was, waarschijnlijk over een week. Na weer een aantal weken heb ik maar weer contact gelegd, waarna doodleuk werd gezegd dat de bestelling aangehouden is, omdat ik zou hebben gezegd dat ik alleen wilde weten of de spiegel leverbaar was. Ze werden nota bene nog boos ook! Inmiddels had ik ze dus al meerdere malen aan de lijn gehad over de bestelling die nu zogenaamd aangehouden zou zijn. Ik kreeg vervolgens de mededeling dat de spiegel wordt besteld en dat ik een telefoontje zou krijgen als deze binnen is. Na 3 weken niets te hebben gehoord maar weer gebeld of de spiegel al binnen was. De teller staat inmiddels op 13 telefoontjes die ik heb gepleegd. Het antwoord van ABC was nu helemaal verbazingwekkend: de spiegel is zoek. De leverancier heeft ムm verstuurd, maar ABC heeft ムm niet binnengekregen. Daarnaast werd ook gemeld dat de prijs hoger is geworden dan eerder aangegeven. Ik kan er met mijn hoofd niet meer bij. Ze zouden het uitzoeken en ik zou er weer over worden teruggebeld, maar dat zou weer een collega moeten doen want de vakantie is aangebroken uiteraardナ
Na ruim 10 keer te hebben beloofd dat ik zou worden teruggebeld, belden ze zowaar terug! Maar de mededeling was ronduit bizar na alle eerdere uitspraken: de spiegel is helemaal niet leverbaar meer. Versie zoveel van het ongelooflijke verhaal!
Kortom: ik heb 3 maanden geprobeerd een spiegel te bestellen, zeker 13 keer met hen gebeld, 4 verschillende verhalen gehoord die elkaar tegenspreken en ben slechts 1 van de 10 keer daadwerkelijk teruggebeld. Resultaat: een klant minder, nog steeds geen spiegel en voor hen en voor mij een hoop gedoe verder. Het wordt tijd dat iemand zich daar verantwoordelijk gaat opstellen, zo'n service heb ik bij geen enkel bedrijf nog meegemaakt!. Pluspunten: ?. Minpunten: - Niet terugbellen;
- Niet betrouwbaar;
- Niet verantwoordelijk voor oplossen van probleem van de klant;
- Niet nakomen van afspraken;
- Agressief.
H.J. Sotthewes
|Service en Garantie. Bij de levering van diverse onderdelen van onze nieuwe badkamer, bleek dat een deur beschadigd was.
- Wij wachten nu al ruim 3 maanden op een nieuwe deur;
De spiegelkast bleek constructiefouten te hebben, waardoor deze van de wand kwam;
- Wij wachten nu al ruim2 maanden op een nieuwe kast. Pluspunten: - wellicht ligt de prijs iets lager dan bij andere bedrijven;. Minpunten: - De heren willen wel verkopen, maar als het op service en nakomen van garantie aankomt, dan zijn ze niet thuis.
Telkens weer een andere smoes.
Steeds weer naar een ander wijzen, maar nooit zelf enige verantwoordelijkheid nemen.
Bah. Wellicht, dat mijn rechtsbijstand nog iets voor mij kan betekenen.