Houtman Gouda - gaat respectloos met klanten om. Houtman Gouda bouwt ons nieuwe huis. De eerste oplevering heeft plaatsgevonden, maar nog een lange lijst van zaken staat open. Men reageert niet op emails en niet op voicemails. Het is niet erg respectvol hoe men met klanten omgaat. Met meer/minderwerk zijn aantoonbaar fouten gemaakt, die consequent in het nadeel van de opdrachtgever uitvallen. In de rest van Nederland noem je dat bedriegen, geloof ik. Na anderhalf jaar bouwen, hebben we nog steeds een container op het pad en werkvolk over de vloer. Het ergste is de compleet respectloze manier waarop dit bedrijf zijn klanten behandelt.
De ' uitvoerder' die de klus deed, bleek geen uitvoerder, Hij hield geen overzicht. Daardoor ging er van alles mis.
Houtman Gouda bouwt ons nieuwe huis. De eerste oplevering heeft plaatsgevonden, maar nog een lange lijst van zaken staat open. Men reageert niet op emails en niet op voicemails. Het is niet erg respectvol hoe men met klanten omgaat. Met meer/minderwerk zijn aantoonbaar fouten gemaakt, die consequent in het nadeel van de opdrachtgever uitvallen. In de rest van Nederland noem je dat bedriegen, geloof ik. Na anderhalf jaar bouwen, hebben we nog steeds een container op het pad en werkvolk over de vloer. Het ergste is de compleet respectloze manier waarop dit bedrijf zijn klanten behandelt.
Jammer dat ik dit op internet moet zetten. Ik heb vele pogingen gedaan om een gesprek op te starten, maar men negeert dit. Pluspunten: scherp in prijs tijdens aanbesteding. Minpunten: zie hierboven
compleet respectloos naar klanten, na letterlijk tien mails nog niet reageren
slechte planning
niet eerlijk in verrekenen van minderwerk.
1 Review Plaats review
M. Westeneng
|Houtman Gouda - gaat respectloos met klanten om. Houtman Gouda bouwt ons nieuwe huis. De eerste oplevering heeft plaatsgevonden, maar nog een lange lijst van zaken staat open. Men reageert niet op emails en niet op voicemails. Het is niet erg respectvol hoe men met klanten omgaat. Met meer/minderwerk zijn aantoonbaar fouten gemaakt, die consequent in het nadeel van de opdrachtgever uitvallen. In de rest van Nederland noem je dat bedriegen, geloof ik. Na anderhalf jaar bouwen, hebben we nog steeds een container op het pad en werkvolk over de vloer. Het ergste is de compleet respectloze manier waarop dit bedrijf zijn klanten behandelt.
De ' uitvoerder' die de klus deed, bleek geen uitvoerder, Hij hield geen overzicht. Daardoor ging er van alles mis.
Houtman Gouda bouwt ons nieuwe huis. De eerste oplevering heeft plaatsgevonden, maar nog een lange lijst van zaken staat open. Men reageert niet op emails en niet op voicemails. Het is niet erg respectvol hoe men met klanten omgaat. Met meer/minderwerk zijn aantoonbaar fouten gemaakt, die consequent in het nadeel van de opdrachtgever uitvallen. In de rest van Nederland noem je dat bedriegen, geloof ik. Na anderhalf jaar bouwen, hebben we nog steeds een container op het pad en werkvolk over de vloer. Het ergste is de compleet respectloze manier waarop dit bedrijf zijn klanten behandelt.
Jammer dat ik dit op internet moet zetten. Ik heb vele pogingen gedaan om een gesprek op te starten, maar men negeert dit. Pluspunten: scherp in prijs tijdens aanbesteding. Minpunten: zie hierboven
compleet respectloos naar klanten, na letterlijk tien mails nog niet reageren
slechte planning
niet eerlijk in verrekenen van minderwerk.