Airco Subaru
Ik ben buitengewoon ontevreden over de kundigheid/ vakmanschap van de werkplaats van Subaru BENELUX in Aalsmeer die waarschijnlijk deze Facebook- post plaatst.
Waarschijnlijk zien zij Subaru bezitter als -in mijn geval- een pensionada die goed bij kas is, hoge kwaliteitseisen heeft en vertrouwen heeft in vakmanschap.
Ik heb mijn Subaru Forester aangeboden met airco problemen in de garage van Subaru Benelux.
Bij mijn eerste bezoek is de airco bijgevuld en was er geen probleem gevonden, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn tweede bezoek is de airco bijgevuld en nog steeds geen probleem gevonden, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn derde bezoek is airco bijgevuld en is de aircopomp vervangen want die zou stuk zijn, hetgeen een kostbare kwestie is geweest, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn vieren bezoek is de airco bijgevuld en is er een chip vervangen want die zou defect zijn, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn vijfde bezoek is de airco bijkgevuld hebben ze geen probleem kunnen vinden en het zou mogelijk gaan om een zeer zeer, klein lekje gaan en heb ze het dringende advies gegeven om de condensor te vervangen €550.
Bij doorvragen bleek het hele kleine Lekje een lek van 280gram aan koelvloeistof geweest te zijn van de 350gram die erin moet zitten. Geen klein lekje dus.
Na bezwaar tegen de gang van zaken aangegeven te hebben werd mij geadviseerd om mijn auto maar bij een andere dealer CQ garage aan te bieden.
Het was een goed advies en het probleem was snel gevonden Er was een koppeling van het airco systeem losgeschoten en daardoor liep het airco systeem binnen een half uur helemaal leeg, daarnaast bleek de aircopomp gemonteerd te zijn met pakkingen die beschadigd waren en kennelijk hebben ze gebruik gemaakt van de oude pakkingen bij het vervangen van de airco pomp.
Als lastige klant heb ik afscheid van Subaru Benelux genomen en ga nu naar een eenvoudige garage we alle reparaties snel en tegen een redelijke vergoeding opgelost worden. Laat dit een waarschuwing zijn voor alle Subaru rijders.
Na het indienen van een klacht over de garage van Subaru Benelux in Aalsmeer heb ik geen respons gekregen dus kennelijk zijn ze niet in staat om een goed gesprek aan te gaan met een ontevreden klant en daarmee aan "damage control te doen". Er is heeft wel een middeling plaatsgevonden over de door mij gemaakte kosten. De general manager van Subaru Benelux wilde geen gesprek aangaan maar heeft wel de moeite genomen om op mijn linkedin-profiel te kijken met wie hij van doen heeft over deze klacht.
1 Review Plaats review
Maarten
|Airco Subaru
Ik ben buitengewoon ontevreden over de kundigheid/ vakmanschap van de werkplaats van Subaru BENELUX in Aalsmeer die waarschijnlijk deze Facebook- post plaatst.
Waarschijnlijk zien zij Subaru bezitter als -in mijn geval- een pensionada die goed bij kas is, hoge kwaliteitseisen heeft en vertrouwen heeft in vakmanschap.
Ik heb mijn Subaru Forester aangeboden met airco problemen in de garage van Subaru Benelux.
Bij mijn eerste bezoek is de airco bijgevuld en was er geen probleem gevonden, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn tweede bezoek is de airco bijgevuld en nog steeds geen probleem gevonden, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn derde bezoek is airco bijgevuld en is de aircopomp vervangen want die zou stuk zijn, hetgeen een kostbare kwestie is geweest, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn vieren bezoek is de airco bijgevuld en is er een chip vervangen want die zou defect zijn, het probleem was niet opgelost.
Bij mijn vijfde bezoek is de airco bijkgevuld hebben ze geen probleem kunnen vinden en het zou mogelijk gaan om een zeer zeer, klein lekje gaan en heb ze het dringende advies gegeven om de condensor te vervangen €550.
Bij doorvragen bleek het hele kleine Lekje een lek van 280gram aan koelvloeistof geweest te zijn van de 350gram die erin moet zitten. Geen klein lekje dus.
Na bezwaar tegen de gang van zaken aangegeven te hebben werd mij geadviseerd om mijn auto maar bij een andere dealer CQ garage aan te bieden.
Het was een goed advies en het probleem was snel gevonden Er was een koppeling van het airco systeem losgeschoten en daardoor liep het airco systeem binnen een half uur helemaal leeg, daarnaast bleek de aircopomp gemonteerd te zijn met pakkingen die beschadigd waren en kennelijk hebben ze gebruik gemaakt van de oude pakkingen bij het vervangen van de airco pomp.
Als lastige klant heb ik afscheid van Subaru Benelux genomen en ga nu naar een eenvoudige garage we alle reparaties snel en tegen een redelijke vergoeding opgelost worden. Laat dit een waarschuwing zijn voor alle Subaru rijders.
Na het indienen van een klacht over de garage van Subaru Benelux in Aalsmeer heb ik geen respons gekregen dus kennelijk zijn ze niet in staat om een goed gesprek aan te gaan met een ontevreden klant en daarmee aan "damage control te doen". Er is heeft wel een middeling plaatsgevonden over de door mij gemaakte kosten. De general manager van Subaru Benelux wilde geen gesprek aangaan maar heeft wel de moeite genomen om op mijn linkedin-profiel te kijken met wie hij van doen heeft over deze klacht.