Hij houd zijn administratie niet goed bij, is brutaal, heeft een grote mond naar mensen, zijn agressieve houden is helemaal bizar kortom tijd voor een nieuwe glazenwasser in onze wijk. Bij ons in de straat hebben verschillende bewoners opgezegd verhoogt zijn prijzen steeds en zijn vrouw komt het geld halen een factuur daar wil deze niets van weten terwijl dit toch onze recht is waarom moet altijd iedereen contant betalen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Zeer ontevreden bewoner
|
Oplichters. Vorigjaar 2011 is die weer begonnen na een drama in zijn gezin, overigens alleen vanhoren zeggen.
Maar na verloop van tijd als die was geweest kreeg ik briefjes in de bus dat die van 2x geld kreeg, ik moest dan weer zeggen dat dat niet klopte en kreeg dan weer email terug dat het idd inorde was..het ging zo het helejaar door..heel vervelend, tot ik het in 2012 helemaal zat was omdat hij zijn administratie niet bijhoudt, toen heb ik opgezegd.
Prompt wordt er in Febr 2012 gebeld in de avond en wie denkt u, jawel de glazenwassen of ik even wil betalen, ik zeg bedankt voor het wassen maar we hebben opgezegd in Januari en u heeft zelf doorgegeven aan uw mensen dat ze bij mij niet meer hoeven te wassen..toen was ik ineens een *verwijderd door redactie* en *verwijderd door redactie* en nog wat dingen..lekker professioneel tegen je klanten.
Maargoed het komt wel goed ik stuur incassoburo, prima zeg ik dan laat maar komen... Pluspunten: GEEN. Minpunten: Associaal gedrag vooral als je zelf wel je administratie bijhoudt en hij niet en het gaat mis aan zijn kant, dan wordt die heeeel onvriendelijk.en gaat flink te keer tegen ons als klant..ik zeg NIET DOEN.
2 Reviews Plaats review
De vries
|Hij houd zijn administratie niet goed bij, is brutaal, heeft een grote mond naar mensen, zijn agressieve houden is helemaal bizar kortom tijd voor een nieuwe glazenwasser in onze wijk. Bij ons in de straat hebben verschillende bewoners opgezegd verhoogt zijn prijzen steeds en zijn vrouw komt het geld halen een factuur daar wil deze niets van weten terwijl dit toch onze recht is waarom moet altijd iedereen contant betalen
Zeer ontevreden bewoner
|Oplichters. Vorigjaar 2011 is die weer begonnen na een drama in zijn gezin, overigens alleen vanhoren zeggen.
Maar na verloop van tijd als die was geweest kreeg ik briefjes in de bus dat die van 2x geld kreeg, ik moest dan weer zeggen dat dat niet klopte en kreeg dan weer email terug dat het idd inorde was..het ging zo het helejaar door..heel vervelend, tot ik het in 2012 helemaal zat was omdat hij zijn administratie niet bijhoudt, toen heb ik opgezegd.
Prompt wordt er in Febr 2012 gebeld in de avond en wie denkt u, jawel de glazenwassen of ik even wil betalen, ik zeg bedankt voor het wassen maar we hebben opgezegd in Januari en u heeft zelf doorgegeven aan uw mensen dat ze bij mij niet meer hoeven te wassen..toen was ik ineens een *verwijderd door redactie* en *verwijderd door redactie* en nog wat dingen..lekker professioneel tegen je klanten.
Maargoed het komt wel goed ik stuur incassoburo, prima zeg ik dan laat maar komen... Pluspunten: GEEN. Minpunten: Associaal gedrag vooral als je zelf wel je administratie bijhoudt en hij niet en het gaat mis aan zijn kant, dan wordt die heeeel onvriendelijk.en gaat flink te keer tegen ons als klant..ik zeg NIET DOEN.