Voor onze klant Bazaar Online zijn wij op zoek naar nieuwe link of blogmogelijkheden. In mijn zoektocht ben ik jullie website https://opiness.nl/review/a-meubel/a-meubel-amersfoort tegengekomen. In ruil voor het plaatsen van onze link of blog kunnen wij op diverse websites een link of blog plaatsen met een verwijzing naar jullie website.
Met vriendelijke groet,
Carmen
Online marketing-twente
8.0
Elsbeth Warnaar
|
2 banken gekocht bij A-meubel. Kleur uitgezocht op basis van een stalenbundel. Helaas geleverd in een andere kleur. Beige bruin besteld, grijs groen geleverd. Beide kleuren blijken nr. 802 te hebben Dit kan natuurlijk niet! A
- meubel zegt dat er altijd sprake kan zijn van een verschil en komt niet met een oplossing. Het komt erop neer een kleur uitzoeken bij A- meubel een enorme gok is!
8.0
Van den born
|
Tot op heden alleen tevreden over de verkoper. Meerdere malen gebeld waar onze meubels blijven. wachten nu al bijna 16 weken. Hoe kan het zo zijn dat er bij verkoop aangegeven wordt binnen 8 tot 10 weken te leveren. Staat zelfs op de koopovereenkomst. Een compensatie zou op zijn plaats zijn.
8.0
Johan den H
|
Ik heb Meubelset Medemblik aangeschaft. Deze is netjes afgeleverd, zelfs eerder dan gepland. Tijdens het in elkaar zetten van de Combikast merken we dat er een lade-arm ontbreekt, waardoor we de kast niet in elkaar kunnen zetten. Op 10 oktober bij de Service afdeling een ticket ingeschoten met het verzoek dit onderbrekende onderdeel na te sturen. Ik ben nu ruim zeven weken (!) verder en heb nog steeds geen onderdeel. Op mijn e-mail naar de Service afdeling wordt niet gereageerd. Wanneer ik bel krijg ik te horen dat:
1. De fabrikant een reminder heeft gestuurd gekregen
2. Dat het hun schuld niet is (alsof dat mijn probleem is)
3. Dat het zeker volgend week komt
4. Dat ik vanmiddag teruggebeld word
Ik word steeds met een kluitje het riet in gestuurd. Men komt zijn afspraken niet na, levert een onvolledig product en lijkt zich hiervan weinig aan te trekken. Ik voel mij als klant niet serieus genomen.
Ordernummer 20111
Service ticketnummer: 305147
7.0
Marith
|
Twee keer in de winkel geweest voor het kijken naar een nieuwe bank. De eerste keer zo onder de indruk van alle prachtige ribstoffen banken die er in de winkel staan. Ik wist niet waar ik moest kijken. Toen ik er op ging zitten wist ik meteen hier val je gewoon in slaap. Heerlijk zaten die banken!
De keer erop moest ik dan echt een keuze maken. Ik werd vriendelijk geholpen door een jongeman die ons hielp met de diverse banken en zijn advies gaf. Dat hielp echt. Ik stelde wel
100 vragen maar hij bleef geduldig en moest soms wel lachen. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor een beige bank waar ik haast niet op kan wachten. Ook de verzekeringsservice en spray, alles was top uitgelegd en fijn geregeld. Zo ben ik verzekerd van een mooie bank voor 5 jaar.
Aan het eind van het gesprek vroeg ik nog naar de schilderijen. Hij vertelde een prijs van €140 en maakte de grap maar als ik mensen aardig vind dan geef ik wat korting. Waarop mijn moeder als grap antwoordde, nou top dan krijgen we hem gratis mee ;)
Voor €100 mocht ik hem meenemen. Wat ontzettend vriendelijk!
Een geslaagde middag met plezier! Kan niet wachten tot de bank binnen is.
165 Reviews Plaats review
Carmen
|Goedemorgen,
Voor onze klant Bazaar Online zijn wij op zoek naar nieuwe link of blogmogelijkheden. In mijn zoektocht ben ik jullie website https://opiness.nl/review/a-meubel/a-meubel-amersfoort tegengekomen. In ruil voor het plaatsen van onze link of blog kunnen wij op diverse websites een link of blog plaatsen met een verwijzing naar jullie website.
Met vriendelijke groet,
Carmen
Online marketing-twente
Elsbeth Warnaar
|2 banken gekocht bij A-meubel. Kleur uitgezocht op basis van een stalenbundel. Helaas geleverd in een andere kleur. Beige bruin besteld, grijs groen geleverd. Beide kleuren blijken nr. 802 te hebben Dit kan natuurlijk niet! A
- meubel zegt dat er altijd sprake kan zijn van een verschil en komt niet met een oplossing. Het komt erop neer een kleur uitzoeken bij A- meubel een enorme gok is!
Team A-Meubel
|Van den born
|Tot op heden alleen tevreden over de verkoper. Meerdere malen gebeld waar onze meubels blijven. wachten nu al bijna 16 weken. Hoe kan het zo zijn dat er bij verkoop aangegeven wordt binnen 8 tot 10 weken te leveren. Staat zelfs op de koopovereenkomst. Een compensatie zou op zijn plaats zijn.
Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Johan den H
|Ik heb Meubelset Medemblik aangeschaft. Deze is netjes afgeleverd, zelfs eerder dan gepland. Tijdens het in elkaar zetten van de Combikast merken we dat er een lade-arm ontbreekt, waardoor we de kast niet in elkaar kunnen zetten. Op 10 oktober bij de Service afdeling een ticket ingeschoten met het verzoek dit onderbrekende onderdeel na te sturen. Ik ben nu ruim zeven weken (!) verder en heb nog steeds geen onderdeel. Op mijn e-mail naar de Service afdeling wordt niet gereageerd. Wanneer ik bel krijg ik te horen dat:
1. De fabrikant een reminder heeft gestuurd gekregen
2. Dat het hun schuld niet is (alsof dat mijn probleem is)
3. Dat het zeker volgend week komt
4. Dat ik vanmiddag teruggebeld word
Ik word steeds met een kluitje het riet in gestuurd. Men komt zijn afspraken niet na, levert een onvolledig product en lijkt zich hiervan weinig aan te trekken. Ik voel mij als klant niet serieus genomen.
Ordernummer 20111
Service ticketnummer: 305147
Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Johan den H
|Marith
|Twee keer in de winkel geweest voor het kijken naar een nieuwe bank. De eerste keer zo onder de indruk van alle prachtige ribstoffen banken die er in de winkel staan. Ik wist niet waar ik moest kijken. Toen ik er op ging zitten wist ik meteen hier val je gewoon in slaap. Heerlijk zaten die banken!
De keer erop moest ik dan echt een keuze maken. Ik werd vriendelijk geholpen door een jongeman die ons hielp met de diverse banken en zijn advies gaf. Dat hielp echt. Ik stelde wel
100 vragen maar hij bleef geduldig en moest soms wel lachen. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor een beige bank waar ik haast niet op kan wachten. Ook de verzekeringsservice en spray, alles was top uitgelegd en fijn geregeld. Zo ben ik verzekerd van een mooie bank voor 5 jaar.
Aan het eind van het gesprek vroeg ik nog naar de schilderijen. Hij vertelde een prijs van €140 en maakte de grap maar als ik mensen aardig vind dan geef ik wat korting. Waarop mijn moeder als grap antwoordde, nou top dan krijgen we hem gratis mee ;)
Voor €100 mocht ik hem meenemen. Wat ontzettend vriendelijk!
Een geslaagde middag met plezier! Kan niet wachten tot de bank binnen is.