Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD "op was" en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop "overleden". In eerste 2 instanties wilde Amac helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van Amac is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord! De zeer attente medewerkers van APPLE zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij Amac op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd. Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren. In de reactie van Amac proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt! EEN IEDER DIE DIT LEEST, GA NAAR EEN ANDERE WINKEL VOOR UW APPLE AANKOPEN OF REPARATIES!!!!!
1 Review Plaats review
Anoniem
|Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD "op was" en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop "overleden". In eerste 2 instanties wilde Amac helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van Amac is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord! De zeer attente medewerkers van APPLE zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij Amac op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd. Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren. In de reactie van Amac proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt! EEN IEDER DIE DIT LEEST, GA NAAR EEN ANDERE WINKEL VOOR UW APPLE AANKOPEN OF REPARATIES!!!!!