Intake gesprek gehad en meneer wilde meteen een afspraak maken en had de behandeling al bij de verzekering aangemeld voordat ik de deur uit was. Daar ging mijn eigen risico, terwijl ik nog niet zeker wist of ik wel bij deze club geholpen wilde worden. Het voelde allemaal net even te gladjes, te cowboy en te Amsterdam Zuid. Dus liet ik weten dat ik niet meteen een afspraak wilde maken en ik nog contact op zou nemen. Er gaan twee weken voorbij wanneer ik ineens een datum voor afspraak in de mail krijg. Ik ben dan op vakantie en lees de mail pas wanneer terug ben, precies 1 dag vóór de datum in de mail. Ik bel met de mededeling dat ik de mail pas net ontvang en de volgende dag helemaal geen tijd heb. Bovendien weet ik helemaal nog niet of ik door deze 'snelle jongen' wel geholpen wil worden! Enige tijd later ontvang ik wéér een datum per email. Ik twijfel maar wil toch wel een afspraak maken dus zo gedaan. Echter, een dag voor de afspraak krijg ik erg slecht nieuws in de privé sfeer en moet helaas afzeggen. Dit is op zondagmiddag en ik annuleer voor maandag, zo'n 20 uur voor de afspraak (nee, idd geen 24u). Nu krijg ik een boze mail van Dhr. Michels dat "...dit al de derde keer is! En nu worden er kosten in rekening gebracht, want niet op tijd afgezegd!" Ik reageer op de email dat het nogal heftig nieuws was en ik echt niet anders kon, en toch best op tijd heb afgezegd, alhoewel het net geen 24u van te voren is. Kosten worden tóch gewoon in rekening gebracht en ik krijg een Famed factuur van maarliefst €120,-. Honderdtwintig euro! Terwijl de behandeling - en ik citeer - "super snel is en je staat met 10bminuutjes weer lachend buiten." Da's snel verdiend! Over annuleringskosten wordt nergens op de website gerept. Er zijn überhaupt geen algemene voorwaarden te bekennen. Famed: "Sorry meneer, maar Dhr Michels heeft ervoor gekozen om zelf klachten te behandelen dus wij kunnen hierin niets betekenen." En zo blijf je heel fijn aan de pan hangen. Ondanks aantekening in het systeem bij Famed toch een verhoging gekregen en een dus een rekening van 144 euro. Famed! THANKS FOR NOTHING! ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Natasja
|
Totaal geen respect voor hun cliënten. Geen geduld erg onbeleefd. Iedere keer is er weer wat aan de hand. Ben ze zat!!! Ga daar weg!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Louis
|
De rekening van een implantaat behandeling zorgt voor onaangename verassingen. Naast de, met code gedefinieerde behandelingen. Verschijnen er ongedefineerde posten met idioot hoge bedragen. Zo worden " techniek en materiaal " kosten opgevoerd van maar liefst 1000 euro. Daarbij nog even een paar " initiële en verlengde onderzoeken " in de " esthetische zone" van ruim 200 euro. En ja.. Als je op die manier een rekening opmaakt heb je natuurlijk ook enorme " overhead kosten " van 170 euro. De implantaat behandeling is nog niet eens af en de teller staat al op 2700 euro. Dit is wel heel erg grof
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
B.J. Rijks-Neil
|
Excellente tandarts. Efficiente en comfortable behandeling voor twee nieuwe kronen. Alles zeer professioneel en vakkundig verlopen in een rustige sfeer.
Perfecte hygiene
Mooie kliniek en aardige medewerkers.
Ik ben zeer tevreden en kan deze tandarts van harte aanbevelen. Pluspunten: Efficiente tandarts, vriendelijk medewerkers,
moderne kliniek
10
Barbara
|
Zeer professioneel tandarts. Efficiente behandeling, ontspannen sfeer, mooie praktijk.
Ik ben erg tevreden met tandart Michels. Pluspunten: Aardige mensen.
Vakkundig behandeling.
12 Reviews Plaats review
Les
|Intake gesprek gehad en meneer wilde meteen een afspraak maken en had de behandeling al bij de verzekering aangemeld voordat ik de deur uit was. Daar ging mijn eigen risico, terwijl ik nog niet zeker wist of ik wel bij deze club geholpen wilde worden. Het voelde allemaal net even te gladjes, te cowboy en te Amsterdam Zuid. Dus liet ik weten dat ik niet meteen een afspraak wilde maken en ik nog contact op zou nemen. Er gaan twee weken voorbij wanneer ik ineens een datum voor afspraak in de mail krijg. Ik ben dan op vakantie en lees de mail pas wanneer terug ben, precies 1 dag vóór de datum in de mail. Ik bel met de mededeling dat ik de mail pas net ontvang en de volgende dag helemaal geen tijd heb. Bovendien weet ik helemaal nog niet of ik door deze 'snelle jongen' wel geholpen wil worden! Enige tijd later ontvang ik wéér een datum per email. Ik twijfel maar wil toch wel een afspraak maken dus zo gedaan. Echter, een dag voor de afspraak krijg ik erg slecht nieuws in de privé sfeer en moet helaas afzeggen. Dit is op zondagmiddag en ik annuleer voor maandag, zo'n 20 uur voor de afspraak (nee, idd geen 24u). Nu krijg ik een boze mail van Dhr. Michels dat "...dit al de derde keer is! En nu worden er kosten in rekening gebracht, want niet op tijd afgezegd!" Ik reageer op de email dat het nogal heftig nieuws was en ik echt niet anders kon, en toch best op tijd heb afgezegd, alhoewel het net geen 24u van te voren is. Kosten worden tóch gewoon in rekening gebracht en ik krijg een Famed factuur van maarliefst €120,-. Honderdtwintig euro! Terwijl de behandeling - en ik citeer - "super snel is en je staat met 10bminuutjes weer lachend buiten." Da's snel verdiend! Over annuleringskosten wordt nergens op de website gerept. Er zijn überhaupt geen algemene voorwaarden te bekennen. Famed: "Sorry meneer, maar Dhr Michels heeft ervoor gekozen om zelf klachten te behandelen dus wij kunnen hierin niets betekenen." En zo blijf je heel fijn aan de pan hangen. Ondanks aantekening in het systeem bij Famed toch een verhoging gekregen en een dus een rekening van 144 euro. Famed! THANKS FOR NOTHING! ***
Natasja
|Totaal geen respect voor hun cliënten. Geen geduld erg onbeleefd. Iedere keer is er weer wat aan de hand. Ben ze zat!!! Ga daar weg!!!!
Louis
|De rekening van een implantaat behandeling zorgt voor onaangename verassingen. Naast de, met code gedefinieerde behandelingen. Verschijnen er ongedefineerde posten met idioot hoge bedragen. Zo worden " techniek en materiaal " kosten opgevoerd van maar liefst 1000 euro. Daarbij nog even een paar " initiële en verlengde onderzoeken " in de " esthetische zone" van ruim 200 euro. En ja.. Als je op die manier een rekening opmaakt heb je natuurlijk ook enorme " overhead kosten " van 170 euro. De implantaat behandeling is nog niet eens af en de teller staat al op 2700 euro. Dit is wel heel erg grof
B.J. Rijks-Neil
|Excellente tandarts. Efficiente en comfortable behandeling voor twee nieuwe kronen. Alles zeer professioneel en vakkundig verlopen in een rustige sfeer.
Perfecte hygiene
Mooie kliniek en aardige medewerkers.
Ik ben zeer tevreden en kan deze tandarts van harte aanbevelen. Pluspunten: Efficiente tandarts, vriendelijk medewerkers,
moderne kliniek
Barbara
|Zeer professioneel tandarts. Efficiente behandeling, ontspannen sfeer, mooie praktijk.
Ik ben erg tevreden met tandart Michels. Pluspunten: Aardige mensen.
Vakkundig behandeling.