Kundige tandarts. Wirtz is een zeer kundige tandarts, ik kom er al ruim 20 jaar. Ooit had ik in het weekend pijn en moest een zenuwbehandeling ondergaan bij een weekend tandarts in Zwijndrecht. Daar is het niet goed gegaan en Wirtz heeft het weer in orde gemaakt!!!
Hij is niet een tandarts die alleen maar heel aardig is, weet wel wat hij doet en geloof me, ik heb aardig wat meegemaakt. Ik hoop dat hij nog jaren doorgaat.. Wirtz is een aanrader!!!!!!!!!
10
Gohar
|
Slechtste ervaring ooit. Mijn ervaringen met tandarts Wirtz zijn verre van positief. Ik raad iedereen af zich door deze man te laten behandelen.
Nadat ik me had ingeschreven in februari 2011 kwam ik langs voor een controle. Mijn vraag was om een behandeling te krijgen voor mijn linker kies, die gevoelig was. Tandarts Wirtz besloot echter anders en zonder verdere uitleg over consequenties en kosten etc. begon hij aan de behandeling van 3 andere kiezen aan de linkerkant. Wirtz heeft deze kiezen diep gevuld zonder een zenuwbehandeling. De andere kies zou later volgen (is nooit behandeld). Gevolg: heftige kiespijn door de vullingen die op de zenuw drukt. Meneer Wirtz ging tussentijds op vakantie en was niet bereikbaar en collega's van Wirtz wisten niet wat er exact moest gebeuren en wilden e.e.a. uitstellen tot Wirtz terugkwam. Ondertussen kreeg de receptie de instructie: Blijf maar pijnstillers slikken! Daarnaast stroomden de rekeningen binnen van Wirtz en collegae. Nadat ook de collegae van Wirtz niet de pijn adequaat konden wegnemen was ik na de vakantie van Wirtz weer op hem aangewezen.
Wirtz wilde niet geloven dat zijn ingrepen niet correct waren en ontkende dat ik pijn zou hebben. Zijn frustratie en boosheid over zijn onkunde voelde ik meteen in de manier waarop deze man vervolgens op een ongekend harde en ongecontroleerde manier de zenuwbehandeling begon. Vervolgens nog meer pijn en wanneer ik de receptie belde kreeg ik waarempel door de telefoon van de receptioniste antibiotica voorgeschreven. Ik wist niet dat een receptioniste dat mag. Ondertussen kwamen de rekeningen weer binnen. Ik wilde een second opinion aanvragen aangezien ik de behandeling van Wirtz niet vertrouwde. Via de kaakchirurg kwam ik terecht bij tandarts de Groot te Dordrecht die uiteindelijk 2 kiezen heeft getrokken. Wirtz is al met al een ondeskundige tandarts in mijn ogen. En wanneer ik wilde overleggen om te kijken of we tot een gezamenlijke oplossing komen ging Wirtz in de verdediging cq ontkenning en wilde hij niks doen om de pijn en het financiële leed te verzachten. Nu september 2011 (na 6 maanden)heb ik grote problemen met de 3e gevulde kies en moet er een wortelkanaalbehandeling volgen wegens een ontsteking. Wirtz is dus absoluut een afrader. Pluspunten: De receptionist maakte de indruk dat zij me begreep. Helaas was dat uiteindelijk geen pluspunt. Minpunten: Mijn ervaringen met tandarts Wirtz zijn verre van positief. Ik raad iedereen af zich door deze man te laten behandelen.
Nadat ik me had ingeschreven in februari 2011 kwam ik langs voor een controle. Mijn vraag was om een behandeling te krijgen voor mijn linker kies, die gevoelig was. Tandarts Wirtz besloot echter anders en zonder verdere uitleg over consequenties en kosten etc. begon hij aan de behandeling van 3 andere kiezen aan de linkerkant. Wirtz heeft deze kiezen diep gevuld zonder een zenuwbehandeling. De andere kies zou later volgen (is nooit behandeld). Gevolg: heftige kiespijn door de vullingen die op de zenuw drukt. Meneer Wirtz ging tussentijds op vakantie en was niet bereikbaar en collega's van Wirtz wisten niet wat er exact moest gebeuren en wilden e.e.a. uitstellen tot Wirtz terugkwam. Ondertussen kreeg de receptie de instructie: Blijf maar pijnstillers slikken! Daarnaast stroomden de rekeningen binnen van Wirtz en collegae. Nadat ook de collegae van Wirtz niet de pijn adequaat konden wegnemen was ik na de vakantie van Wirtz weer op hem aangewezen.
Wirtz wilde niet geloven dat zijn ingrepen niet correct waren en ontkende dat ik pijn zou hebben. Zijn frustratie en boosheid over zijn onkunde voelde ik meteen in de manier waarop deze man vervolgens op een ongekend harde en ongecontroleerde manier de zenuwbehandeling begon. Vervolgens nog meer pijn en wanneer ik de receptie belde kreeg ik waarempel door de telefoon van de receptioniste antibiotica voorgeschreven. Ik wist niet dat een receptioniste dat mag. Ondertussen kwamen de rekeningen weer binnen. Ik wilde een second opinion aanvragen aangezien ik de behandeling van Wirtz niet vertrouwde. Via de kaakchirurg kwam ik terecht bij tandarts de Groot te Dordrecht die uiteindelijk 2 kiezen heeft getrokken. Wirtz is al met al een ondeskundige tandarts in mijn ogen. En wanneer ik wilde overleggen om te kijken of we tot een gezamenlijke oplossing komen ging Wirtz in de verdediging cq ontkenning en wilde hij niks doen om de pijn en het financiële leed te verzachten. Nu september 2011 (na 6 maanden)heb ik grote problemen met de 3e gevulde kies en moet er een wortelkanaalbehandeling volgen wegens een ontsteking. Wirtz is dus absoluut een afrader.
2 Reviews Plaats review
Tineke Groeneveld
|Kundige tandarts. Wirtz is een zeer kundige tandarts, ik kom er al ruim 20 jaar. Ooit had ik in het weekend pijn en moest een zenuwbehandeling ondergaan bij een weekend tandarts in Zwijndrecht. Daar is het niet goed gegaan en Wirtz heeft het weer in orde gemaakt!!!
Hij is niet een tandarts die alleen maar heel aardig is, weet wel wat hij doet en geloof me, ik heb aardig wat meegemaakt. Ik hoop dat hij nog jaren doorgaat.. Wirtz is een aanrader!!!!!!!!!
Gohar
|Slechtste ervaring ooit. Mijn ervaringen met tandarts Wirtz zijn verre van positief. Ik raad iedereen af zich door deze man te laten behandelen.
Nadat ik me had ingeschreven in februari 2011 kwam ik langs voor een controle. Mijn vraag was om een behandeling te krijgen voor mijn linker kies, die gevoelig was. Tandarts Wirtz besloot echter anders en zonder verdere uitleg over consequenties en kosten etc. begon hij aan de behandeling van 3 andere kiezen aan de linkerkant. Wirtz heeft deze kiezen diep gevuld zonder een zenuwbehandeling. De andere kies zou later volgen (is nooit behandeld). Gevolg: heftige kiespijn door de vullingen die op de zenuw drukt. Meneer Wirtz ging tussentijds op vakantie en was niet bereikbaar en collega's van Wirtz wisten niet wat er exact moest gebeuren en wilden e.e.a. uitstellen tot Wirtz terugkwam. Ondertussen kreeg de receptie de instructie: Blijf maar pijnstillers slikken! Daarnaast stroomden de rekeningen binnen van Wirtz en collegae. Nadat ook de collegae van Wirtz niet de pijn adequaat konden wegnemen was ik na de vakantie van Wirtz weer op hem aangewezen.
Wirtz wilde niet geloven dat zijn ingrepen niet correct waren en ontkende dat ik pijn zou hebben. Zijn frustratie en boosheid over zijn onkunde voelde ik meteen in de manier waarop deze man vervolgens op een ongekend harde en ongecontroleerde manier de zenuwbehandeling begon. Vervolgens nog meer pijn en wanneer ik de receptie belde kreeg ik waarempel door de telefoon van de receptioniste antibiotica voorgeschreven. Ik wist niet dat een receptioniste dat mag. Ondertussen kwamen de rekeningen weer binnen. Ik wilde een second opinion aanvragen aangezien ik de behandeling van Wirtz niet vertrouwde. Via de kaakchirurg kwam ik terecht bij tandarts de Groot te Dordrecht die uiteindelijk 2 kiezen heeft getrokken. Wirtz is al met al een ondeskundige tandarts in mijn ogen. En wanneer ik wilde overleggen om te kijken of we tot een gezamenlijke oplossing komen ging Wirtz in de verdediging cq ontkenning en wilde hij niks doen om de pijn en het financiële leed te verzachten. Nu september 2011 (na 6 maanden)heb ik grote problemen met de 3e gevulde kies en moet er een wortelkanaalbehandeling volgen wegens een ontsteking. Wirtz is dus absoluut een afrader. Pluspunten: De receptionist maakte de indruk dat zij me begreep. Helaas was dat uiteindelijk geen pluspunt. Minpunten: Mijn ervaringen met tandarts Wirtz zijn verre van positief. Ik raad iedereen af zich door deze man te laten behandelen.
Nadat ik me had ingeschreven in februari 2011 kwam ik langs voor een controle. Mijn vraag was om een behandeling te krijgen voor mijn linker kies, die gevoelig was. Tandarts Wirtz besloot echter anders en zonder verdere uitleg over consequenties en kosten etc. begon hij aan de behandeling van 3 andere kiezen aan de linkerkant. Wirtz heeft deze kiezen diep gevuld zonder een zenuwbehandeling. De andere kies zou later volgen (is nooit behandeld). Gevolg: heftige kiespijn door de vullingen die op de zenuw drukt. Meneer Wirtz ging tussentijds op vakantie en was niet bereikbaar en collega's van Wirtz wisten niet wat er exact moest gebeuren en wilden e.e.a. uitstellen tot Wirtz terugkwam. Ondertussen kreeg de receptie de instructie: Blijf maar pijnstillers slikken! Daarnaast stroomden de rekeningen binnen van Wirtz en collegae. Nadat ook de collegae van Wirtz niet de pijn adequaat konden wegnemen was ik na de vakantie van Wirtz weer op hem aangewezen.
Wirtz wilde niet geloven dat zijn ingrepen niet correct waren en ontkende dat ik pijn zou hebben. Zijn frustratie en boosheid over zijn onkunde voelde ik meteen in de manier waarop deze man vervolgens op een ongekend harde en ongecontroleerde manier de zenuwbehandeling begon. Vervolgens nog meer pijn en wanneer ik de receptie belde kreeg ik waarempel door de telefoon van de receptioniste antibiotica voorgeschreven. Ik wist niet dat een receptioniste dat mag. Ondertussen kwamen de rekeningen weer binnen. Ik wilde een second opinion aanvragen aangezien ik de behandeling van Wirtz niet vertrouwde. Via de kaakchirurg kwam ik terecht bij tandarts de Groot te Dordrecht die uiteindelijk 2 kiezen heeft getrokken. Wirtz is al met al een ondeskundige tandarts in mijn ogen. En wanneer ik wilde overleggen om te kijken of we tot een gezamenlijke oplossing komen ging Wirtz in de verdediging cq ontkenning en wilde hij niks doen om de pijn en het financiële leed te verzachten. Nu september 2011 (na 6 maanden)heb ik grote problemen met de 3e gevulde kies en moet er een wortelkanaalbehandeling volgen wegens een ontsteking. Wirtz is dus absoluut een afrader.