2 nog geen 2 jaar oude in perfecte staat verkerende schone bankstellen zouden opgehaald worden.
De chauffeur keurt ze af wegens "niet voldoen aan de afhaal voorwaarden".
Ik denk dat hij verwachtte dat een 3zits bank in zijn broekzak paste of dat hij gewoon te lui was om te tillen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vincent
|
Uiterst slechte service.
Ik had een afspraak gemaakt bij 2Switch voor het ophalen van mijn artikelen, op de dag zelf werd ik gebeld door de chauffeur, die gaf aan dat hij moeite had met het bereiken van de woning omdat er werkzaamheden waren (dit wist ik niet, ik was inmiddels verhuisd). Na wat advies gaf de chauffeur aan dat het probleem opgelost was en dat hij de artikelen in kwestie ging ophalen.
Ik gaf aan dat als er ook maar enige problemen waren dat hij mij moest bellen, dan kon ik met hem of oud medebewoners schakelen om zo te zorgen dat alle artikelen weggebracht konden worden. Later kreeg ik een bevestiging van mijn oude huurbaas dat een van de artikelen, een tafel (Die gedemonteerd en wel klaarstond) was blijven staan en dat hij hier kosten voor in rekening zou brengen. Dit vond ik behoorlijk vervelend aangezien de chauffeur aangaf contact met mij op te nemen als er artikelen zouden achterblijven of als hij uberhaupt de artikelen niet op kon halen.
Na een aantal mails gestuurd te hebben kreeg ik op 15-04-2020 contact met een medewerker van 2Switch. De medewerker gaf aan dat bestuurders niet verantwoordelijk zijn voor terugkoppeling naar de klant en dat ondanks het feit dat hij de belofte had gemaakt mij waarschijnlijk verkeerd had begrepen en dat hij een stagiair was en dit helemaal niet hoefde te doen.
Nadat ik mijn artikelen heb laten ophalen om hier een ander een plezier mee te doen heeft dit mij zelf een behoorlijk bedrag gekost omdat mijn oude huurbaas het heeft moeten laten afvoeren, omdat de chauffeur heeft verzaakt contact op te nemen.
Erg slechte communicatie, erg slechte service en weinig begrip van de klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Irene
|
Deze tweedehands zaak heeft zijn organisatie mijns inziens goed voor elkaar; leuke en wisselende inrichting met een constante aanvoer en verkoop van vele verschillende producten. De winkel is duidelijk opgedeeld zodat je weet waar je wat kunt vinden, daarnaast ook geen winkel die troep in haar schappen legt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
nannelein
|
Ik heb een krap budget. Dankzij 2Switch kan ik toch gebruiksvoorwerpen en meubels aanschaffen die ik echt nodig heb. Alles is nagekeken en schoon. Het is er gezellig en het personeel staat altijd voor je klaar. Ook worden er geen gebreken verbloemd, als een stoel b.v. iets wiebelt, wordt het er netjes bijgezegd. Ik ga er echt voor mijn plezier naartoe, en de rest van mijn gezin ook.
Het enige dat ik mis, is wat meer hobbyartikelen, zoals papier, karton, borduurgaren, lapjes, embossingmallen, kralen, potloden, pastelkrijt, enz.
9.0
0
mariska
|
onjuist telefoonnummer. Ik werk bij 2Switch en het telefoonnummer wat jullie hebben gemeld is onjuist.
dit moet 026-4432940 zijn of 0900-0205
5 Reviews Plaats review
Bert
|2 nog geen 2 jaar oude in perfecte staat verkerende schone bankstellen zouden opgehaald worden.
De chauffeur keurt ze af wegens "niet voldoen aan de afhaal voorwaarden".
Ik denk dat hij verwachtte dat een 3zits bank in zijn broekzak paste of dat hij gewoon te lui was om te tillen.
Vincent
|Uiterst slechte service.
Ik had een afspraak gemaakt bij 2Switch voor het ophalen van mijn artikelen, op de dag zelf werd ik gebeld door de chauffeur, die gaf aan dat hij moeite had met het bereiken van de woning omdat er werkzaamheden waren (dit wist ik niet, ik was inmiddels verhuisd). Na wat advies gaf de chauffeur aan dat het probleem opgelost was en dat hij de artikelen in kwestie ging ophalen.
Ik gaf aan dat als er ook maar enige problemen waren dat hij mij moest bellen, dan kon ik met hem of oud medebewoners schakelen om zo te zorgen dat alle artikelen weggebracht konden worden. Later kreeg ik een bevestiging van mijn oude huurbaas dat een van de artikelen, een tafel (Die gedemonteerd en wel klaarstond) was blijven staan en dat hij hier kosten voor in rekening zou brengen. Dit vond ik behoorlijk vervelend aangezien de chauffeur aangaf contact met mij op te nemen als er artikelen zouden achterblijven of als hij uberhaupt de artikelen niet op kon halen.
Na een aantal mails gestuurd te hebben kreeg ik op 15-04-2020 contact met een medewerker van 2Switch. De medewerker gaf aan dat bestuurders niet verantwoordelijk zijn voor terugkoppeling naar de klant en dat ondanks het feit dat hij de belofte had gemaakt mij waarschijnlijk verkeerd had begrepen en dat hij een stagiair was en dit helemaal niet hoefde te doen.
Nadat ik mijn artikelen heb laten ophalen om hier een ander een plezier mee te doen heeft dit mij zelf een behoorlijk bedrag gekost omdat mijn oude huurbaas het heeft moeten laten afvoeren, omdat de chauffeur heeft verzaakt contact op te nemen.
Erg slechte communicatie, erg slechte service en weinig begrip van de klantenservice.
Irene
|Deze tweedehands zaak heeft zijn organisatie mijns inziens goed voor elkaar; leuke en wisselende inrichting met een constante aanvoer en verkoop van vele verschillende producten. De winkel is duidelijk opgedeeld zodat je weet waar je wat kunt vinden, daarnaast ook geen winkel die troep in haar schappen legt.
nannelein
|Ik heb een krap budget. Dankzij 2Switch kan ik toch gebruiksvoorwerpen en meubels aanschaffen die ik echt nodig heb. Alles is nagekeken en schoon. Het is er gezellig en het personeel staat altijd voor je klaar. Ook worden er geen gebreken verbloemd, als een stoel b.v. iets wiebelt, wordt het er netjes bijgezegd. Ik ga er echt voor mijn plezier naartoe, en de rest van mijn gezin ook.
Het enige dat ik mis, is wat meer hobbyartikelen, zoals papier, karton, borduurgaren, lapjes, embossingmallen, kralen, potloden, pastelkrijt, enz.
mariska
|onjuist telefoonnummer. Ik werk bij 2Switch en het telefoonnummer wat jullie hebben gemeld is onjuist.
dit moet 026-4432940 zijn of 0900-0205