Wilde in iPhone batterij laten vervangen (haalde de dag niet meer). Gebrekkige communicatie hoe dat moest gebeuren. Moest besteld worden. Aangeraden om direct met opening te komen. Batterij was er nog niet. Was geen sprake van dat je erop kon wachten, maar je moest telefoon achterlaten (dus niet bereikbaar). Niets over gemeld. Bij ophalen bleek scherm kapot. Bestelde men nieuwe voor (paar dagen met verticale streep over scherm, waardoor slecht lezen. Daarna weer gebracht en later opgehaald. Batterij blijkt geen originele te zijn. Niet gecommuniceerd!
Batterij functioneert nog slechter dan de batterij die erin zat. Mee geconfronteerd: ja we hadden beter moeten communiceren, maar we kunnen verder niks meer voor u doen. Wat een slecht bedrijf!!!!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roel de Vries
|
Mijn Samsung Galaxy A40 iets meer dan jaar geleden daar gekocht.
Laadde ineens niet meer op. Kon dus geen back-up meer maken en ik sla niet alles op in de cloud.
Toestel konden ze daar niet fixen en werd voor reparatie opgestuurd.
Krijg ik vervolgens terug. Alles gewist, teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit was mij niet verteld !!
foto's van 3 jaar weggewist !! Weinig begrip voor mijn verontwaardiging. ja jammer :(
Is 2e zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf.
2 Reviews Plaats review
Frank
|Wilde in iPhone batterij laten vervangen (haalde de dag niet meer). Gebrekkige communicatie hoe dat moest gebeuren. Moest besteld worden. Aangeraden om direct met opening te komen. Batterij was er nog niet. Was geen sprake van dat je erop kon wachten, maar je moest telefoon achterlaten (dus niet bereikbaar). Niets over gemeld. Bij ophalen bleek scherm kapot. Bestelde men nieuwe voor (paar dagen met verticale streep over scherm, waardoor slecht lezen. Daarna weer gebracht en later opgehaald. Batterij blijkt geen originele te zijn. Niet gecommuniceerd!
Batterij functioneert nog slechter dan de batterij die erin zat. Mee geconfronteerd: ja we hadden beter moeten communiceren, maar we kunnen verder niks meer voor u doen. Wat een slecht bedrijf!!!!
Roel de Vries
|Mijn Samsung Galaxy A40 iets meer dan jaar geleden daar gekocht.
Laadde ineens niet meer op. Kon dus geen back-up meer maken en ik sla niet alles op in de cloud.
Toestel konden ze daar niet fixen en werd voor reparatie opgestuurd.
Krijg ik vervolgens terug. Alles gewist, teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit was mij niet verteld !!
foto's van 3 jaar weggewist !! Weinig begrip voor mijn verontwaardiging. ja jammer :(
Is 2e zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf.