we wouden net 1 broek gaan passen, en toen sloten jullie voor onze neus de pas kamers schandelijk!! ik vindt dit zeer aso gedrag. (zoek Nederlandse medewerkers) ik kan geen Engels!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H. Groenendijk
|
Beide paskamers gesloten en ongeveer 30 klanten die staan te wachten bij de kassa. Wat een afgang.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cheryl hall
|
In Zoetermeer zijn ze niet geïnteresseerd in hun klanten !! Pas kamer niet open. Als open wil personeel niet opstaan van bar kruk om kleding aan te nemen.
Niet genoeg kassa’s open maar wel personeel die staan bij elkaar te babbelen en klanten absoluut negeren .
Heel af en toe een heel leuk meid bij die kassa maar wel een tempo van 0,0 ….
Primark Zoetermeer moet zich wel schamen over hun gedrag en zo een popie Jopie namelijk bedrijfs leider die liever willen bezig zijn met zijn personeel dan zorgen dat die klanten worden geholpen …..
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gesponsord
Kavita
|
De mensen weten vaak zelf niet waar dingen liggen waardoor een medewerker van de benede je naar de bovenste etage stuurt en als je dan aan een medewerker van boven vraagt die stuurt je dan weer naar beneden. Heb ook keer meegemaakt dat ik thuis achterkwam dat ze mijn oorbellen niet hadden ingepakt en toen ik terug ging zei die mevrouw was het vergeten in je tas te stoppen en er werd geen excuses aangeboden. Vandaag was 1 item 2 x afgerekend en ik weer terug naar de service balie wel me geld terug gehad maar ook geen excuses... ik heb zelf ook een bedrijf ik maak ook wel eens een foutje maar ik ben wel zo vriendelijk om excuses aan te bieden aan mijn klanten als ik een foutje maakt dat is bij de primark ver te zoeken.
49 Reviews Plaats review
melissa
|we wouden net 1 broek gaan passen, en toen sloten jullie voor onze neus de pas kamers schandelijk!! ik vindt dit zeer aso gedrag. (zoek Nederlandse medewerkers) ik kan geen Engels!
H. Groenendijk
|Beide paskamers gesloten en ongeveer 30 klanten die staan te wachten bij de kassa. Wat een afgang.
Cheryl hall
|In Zoetermeer zijn ze niet geïnteresseerd in hun klanten !! Pas kamer niet open. Als open wil personeel niet opstaan van bar kruk om kleding aan te nemen.
Niet genoeg kassa’s open maar wel personeel die staan bij elkaar te babbelen en klanten absoluut negeren .
Heel af en toe een heel leuk meid bij die kassa maar wel een tempo van 0,0 ….
Primark Zoetermeer moet zich wel schamen over hun gedrag en zo een popie Jopie namelijk bedrijfs leider die liever willen bezig zijn met zijn personeel dan zorgen dat die klanten worden geholpen …..
Kavita
|De mensen weten vaak zelf niet waar dingen liggen waardoor een medewerker van de benede je naar de bovenste etage stuurt en als je dan aan een medewerker van boven vraagt die stuurt je dan weer naar beneden. Heb ook keer meegemaakt dat ik thuis achterkwam dat ze mijn oorbellen niet hadden ingepakt en toen ik terug ging zei die mevrouw was het vergeten in je tas te stoppen en er werd geen excuses aangeboden. Vandaag was 1 item 2 x afgerekend en ik weer terug naar de service balie wel me geld terug gehad maar ook geen excuses... ik heb zelf ook een bedrijf ik maak ook wel eens een foutje maar ik ben wel zo vriendelijk om excuses aan te bieden aan mijn klanten als ik een foutje maakt dat is bij de primark ver te zoeken.
kim
|LEUKE ZAAK!