Mooie BMW gekocht met een mooi setje nieuwe velgen. Edwin weet wat een auto nodig heeft om op te vallen tussen alle auto’s. Een prima service en een fijne manier van zaken doen. Echt een autohandelaar die je een vriend aan zou bevelen.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dave Nieuwenhuyzen
|
Afgelopen zomer heb ik bij Edwin een bmw 420d gekocht, waar ik zeer tevreden over was omdat het en prettig gesprek was met de verkoper. Bij aanschaf heeft hij de auto volledig nagekeken en voor de zekerheid de cillinder van de kofferbak vervangen (goede service). 2 maanden terug heb ik wat problemen gehad met de EGR klep van de auto. Met Edwin dit besproken en hij gaf al gelijk aan dit gaan we oplossen. Omdat ik niet in de buurt woon heeft hij de mogelijkheid geboden om dit bij een lokale garage te laten verhelpen. Dit was voor mij erg prettig aangezien ik anders 1,5 heen en terug zou moeten met de auto. Nu 9 maanden later heb ik nog steeds een schitterende auto welke absoluut in topstaat verkeerd, mede dankzij de goede service van Edwin Eger.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Monika verlaan
|
Zeer klantvriendelijk bedrijf, niet opdringerig, een aanrader als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ward
|
Adverteert met auto(BMW 1 serie) welke nieuwe velgen bij de prijs in lijken te hebben. Op locatie blijkt dat je hier €1250,- voor moet betalen. Beetje zonde van ieder zijn tijd..
Tip: vraag van te voren of je de velgen welke geadverteerd zijn erbij krijgt;)
3.0
De lokatie
De medewerkers
Rene en Elly
|
Bij Edwin een auto gekocht hoe je een auto wil kopen , behandeld worden hoe je behandeld wil worden. Mooie auto gekocht, goede inruil gekregen , open zaken doen ,niet moeilijk en gezellig !!
30 Reviews Plaats review
Hans
|Mooie BMW gekocht met een mooi setje nieuwe velgen. Edwin weet wat een auto nodig heeft om op te vallen tussen alle auto’s. Een prima service en een fijne manier van zaken doen. Echt een autohandelaar die je een vriend aan zou bevelen.
Dave Nieuwenhuyzen
|Afgelopen zomer heb ik bij Edwin een bmw 420d gekocht, waar ik zeer tevreden over was omdat het en prettig gesprek was met de verkoper. Bij aanschaf heeft hij de auto volledig nagekeken en voor de zekerheid de cillinder van de kofferbak vervangen (goede service). 2 maanden terug heb ik wat problemen gehad met de EGR klep van de auto. Met Edwin dit besproken en hij gaf al gelijk aan dit gaan we oplossen. Omdat ik niet in de buurt woon heeft hij de mogelijkheid geboden om dit bij een lokale garage te laten verhelpen. Dit was voor mij erg prettig aangezien ik anders 1,5 heen en terug zou moeten met de auto. Nu 9 maanden later heb ik nog steeds een schitterende auto welke absoluut in topstaat verkeerd, mede dankzij de goede service van Edwin Eger.
Monika verlaan
|Zeer klantvriendelijk bedrijf, niet opdringerig, een aanrader als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion
Ward
|Adverteert met auto(BMW 1 serie) welke nieuwe velgen bij de prijs in lijken te hebben. Op locatie blijkt dat je hier €1250,- voor moet betalen. Beetje zonde van ieder zijn tijd..
Tip: vraag van te voren of je de velgen welke geadverteerd zijn erbij krijgt;)
Rene en Elly
|Bij Edwin een auto gekocht hoe je een auto wil kopen , behandeld worden hoe je behandeld wil worden. Mooie auto gekocht, goede inruil gekregen , open zaken doen ,niet moeilijk en gezellig !!