Voor de derde keer een nieuwe auto gekocht bij Edwin Eger en uiteraard weer uitstekend geholpen en zeer tevreden! Wat bijzonder dat er nog verkopers zijn waarbij je je thuis voelt en die ook te vertrouwen is. We belden Edwin op om te zeggen welke auto we in gedachten hadden en Edwin ging op zoek. Twee dagen later telefoon en foto’s van de auto doorgeappt gekregen! Een goede inruilprijs voor de oude auto aangeboden gekregen en de koop was direct gesloten! Toen we de auto ophaalden werden we ontvangen met bloemen en een overheerlijke tompoes met koffie! Waar komt dit nog voor? Onze oude auto werd even een dagdeel geleend, want zelfs daar had Edwin al een koper voor die de auto graag wilde kopen! Dus mensen…..voor een andere auto naar Edwin. Het is een eenmanszaak, dus geen dure showroom, onpersoonlijke verkopers met stropdassen en een karige inruilprijs. Opnieuw zijn we dik tevreden en via deze review willen we dat graag laten weten. Dankjewel Edwin. Dikke 5 sterren voor jou!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Robin Verhorst
|
Ik heb hier vorige week een Nissan Qashqai gekocht! Ik zou iedereen aanraden hier je auto te kopen als de kans zich voordoet! Goede (eerlijke) prijs voor mijn inruil gekregen en de aanschaf prijs van de nieuwe auto was goed! De eigenaar Edwin is vakbekwaam en super vriendelijk gewoon heel prettig in de omgang en totaal niet opdringerig! Heel goed gevoel aan overgehouden en heel blij met de Nissan qashqai!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
van Groningen
|
super auto daar gekocht voor een leuke prijs
en leuke inruil prijs gekregen voor mijn oude auto
en geholpen door de baas zelf (wat een vriendelijke man was dat)
ga daar zeker weer heen
hij heeft veel jonge en mooie auto`s staan
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Huub Koning & Inge Bolmers
|
Afgelopen zaterdag 9 januari 2021 onze auto opgehaald. Door de goede service en inruil was de deal snel gedaan. Ten overvloede, heer Edwin Eger is een klasse verkoper.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Erwin
|
Begin december een Mitsubishi Outlander aangeschaft bij Edwin voor een echt mooie prijs. Top auto en top service. En ook nog een bos bloemen.
Ik kan Edwin echt aanraden als je een Occasion zoekt !
30 Reviews Plaats review
Cora
|Voor de derde keer een nieuwe auto gekocht bij Edwin Eger en uiteraard weer uitstekend geholpen en zeer tevreden! Wat bijzonder dat er nog verkopers zijn waarbij je je thuis voelt en die ook te vertrouwen is. We belden Edwin op om te zeggen welke auto we in gedachten hadden en Edwin ging op zoek. Twee dagen later telefoon en foto’s van de auto doorgeappt gekregen! Een goede inruilprijs voor de oude auto aangeboden gekregen en de koop was direct gesloten! Toen we de auto ophaalden werden we ontvangen met bloemen en een overheerlijke tompoes met koffie! Waar komt dit nog voor? Onze oude auto werd even een dagdeel geleend, want zelfs daar had Edwin al een koper voor die de auto graag wilde kopen! Dus mensen…..voor een andere auto naar Edwin. Het is een eenmanszaak, dus geen dure showroom, onpersoonlijke verkopers met stropdassen en een karige inruilprijs. Opnieuw zijn we dik tevreden en via deze review willen we dat graag laten weten. Dankjewel Edwin. Dikke 5 sterren voor jou!
Robin Verhorst
|Ik heb hier vorige week een Nissan Qashqai gekocht! Ik zou iedereen aanraden hier je auto te kopen als de kans zich voordoet! Goede (eerlijke) prijs voor mijn inruil gekregen en de aanschaf prijs van de nieuwe auto was goed! De eigenaar Edwin is vakbekwaam en super vriendelijk gewoon heel prettig in de omgang en totaal niet opdringerig! Heel goed gevoel aan overgehouden en heel blij met de Nissan qashqai!
van Groningen
|super auto daar gekocht voor een leuke prijs
en leuke inruil prijs gekregen voor mijn oude auto
en geholpen door de baas zelf (wat een vriendelijke man was dat)
ga daar zeker weer heen
hij heeft veel jonge en mooie auto`s staan
Huub Koning & Inge Bolmers
|Afgelopen zaterdag 9 januari 2021 onze auto opgehaald. Door de goede service en inruil was de deal snel gedaan. Ten overvloede, heer Edwin Eger is een klasse verkoper.
Erwin
|Begin december een Mitsubishi Outlander aangeschaft bij Edwin voor een echt mooie prijs. Top auto en top service. En ook nog een bos bloemen.
Ik kan Edwin echt aanraden als je een Occasion zoekt !