Vandaag, donderdag 5 oktober 2022, was ik in de Zara in Amstelveen. Ik zocht specifiek naar een handtas die, op de site te zien, in de winkel op voorraad was. Toen ik op de eerste etage stond liep een medewerkster met een kledingrek langs. Ik sprak haar aan en vroeg of ik haar een vraag mocht stellen, ze had hier duidelijk geen zin in. Ik had mijn telefoon, waar het artikel op kon laten zien, in mijn hand en vertelde dat ik op zoek was naar deze tas en dat de tas volgens de site nog beschikbaar was. De dame nam niet eens de tijd om volledig stil te staan, ze liep nog half door terwijl ik mijn verhaal deed en zei praktisch zonder te kijken dat ze het niet hadden en liep weg. Ze was alles behalve klantvriendelijk. Ik geloofde ook meteen al geen woord van wat ze zei dus ik vroeg het nogmaals aan een andere medewerker. Zij nam echt de tijd om me te helpen en de tas bleek gewoon in voorraad. Ik heb de tas gekocht en ben er super blij mee. Ik vind het overigens echt belachelijk dat er iemand in de winkel staat, de eerste dame, die zo onklantvriendelijk is. Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat iemand totaal niet luistert en sterker nog, gewoon doorloopt. Misschien had ze haar dag niet, dat kan. Maar zo hoor je een klant als nog nooit te behandelen. Ik heb werkelijk nog nooit een review geschreven over winkelpersoneel maar ik vond dit zo bijzonder, en zeker niet op een positieve manier, dat ik dit toch even wilde delen. Ik zou haar zeker niet in mijn winkel willen hebben staan. Maar tegen de andere winkelmedewerkster, ontzettend bedankt!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sara
|
Zojuist een nieuwe nooit gedragen trui willen terugbrengen. Prijskaartje zit er nog aan, geen gebruikssporen. Hij heeft al die tijd in de zak in mijn kast gezeten. Na ongegeneerd aan de trui te ruiken, beweert dat achterlijke mens achter de kassa dat er parfumgeur op de trui zit, waarna ze de trui weigert terug te nemen. Na een discussie vraagt ze assistentie bij een collega, die hetzelfde doet en met een nog grotere attitude mij de trui terug geeft. Ik shop veel en heb ik dit werkelijk nooit meegemaakt. Hier kom ik dus nooit meer. Gelukkig zit ik financieel goed, als ik wil koop ik 1000 van die truien, heb dit soort praktijken (dragen en terugbrengen) niet nodig. Low life mensen, get yourself another job. Klantvriendelijkheid is jullie zeker niet meegekregen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van ZARA
|
Ik ben tevreden over het aanbod, Bij Zara kan ik altijd iets naar mijn wens vinden. Het zou echter wel leuk zijn als er meer acties zijn, dit moet toch kunnen bij zo een grote keten.
14 Reviews Plaats review
Esmée
|Vandaag, donderdag 5 oktober 2022, was ik in de Zara in Amstelveen. Ik zocht specifiek naar een handtas die, op de site te zien, in de winkel op voorraad was. Toen ik op de eerste etage stond liep een medewerkster met een kledingrek langs. Ik sprak haar aan en vroeg of ik haar een vraag mocht stellen, ze had hier duidelijk geen zin in. Ik had mijn telefoon, waar het artikel op kon laten zien, in mijn hand en vertelde dat ik op zoek was naar deze tas en dat de tas volgens de site nog beschikbaar was. De dame nam niet eens de tijd om volledig stil te staan, ze liep nog half door terwijl ik mijn verhaal deed en zei praktisch zonder te kijken dat ze het niet hadden en liep weg. Ze was alles behalve klantvriendelijk. Ik geloofde ook meteen al geen woord van wat ze zei dus ik vroeg het nogmaals aan een andere medewerker. Zij nam echt de tijd om me te helpen en de tas bleek gewoon in voorraad. Ik heb de tas gekocht en ben er super blij mee. Ik vind het overigens echt belachelijk dat er iemand in de winkel staat, de eerste dame, die zo onklantvriendelijk is. Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat iemand totaal niet luistert en sterker nog, gewoon doorloopt. Misschien had ze haar dag niet, dat kan. Maar zo hoor je een klant als nog nooit te behandelen. Ik heb werkelijk nog nooit een review geschreven over winkelpersoneel maar ik vond dit zo bijzonder, en zeker niet op een positieve manier, dat ik dit toch even wilde delen. Ik zou haar zeker niet in mijn winkel willen hebben staan. Maar tegen de andere winkelmedewerkster, ontzettend bedankt!
Sara
|Zojuist een nieuwe nooit gedragen trui willen terugbrengen. Prijskaartje zit er nog aan, geen gebruikssporen. Hij heeft al die tijd in de zak in mijn kast gezeten. Na ongegeneerd aan de trui te ruiken, beweert dat achterlijke mens achter de kassa dat er parfumgeur op de trui zit, waarna ze de trui weigert terug te nemen. Na een discussie vraagt ze assistentie bij een collega, die hetzelfde doet en met een nog grotere attitude mij de trui terug geeft. Ik shop veel en heb ik dit werkelijk nooit meegemaakt. Hier kom ik dus nooit meer. Gelukkig zit ik financieel goed, als ik wil koop ik 1000 van die truien, heb dit soort praktijken (dragen en terugbrengen) niet nodig. Low life mensen, get yourself another job. Klantvriendelijkheid is jullie zeker niet meegekregen.
Klant van ZARA
|Ik ben tevreden over het aanbod, Bij Zara kan ik altijd iets naar mijn wens vinden. Het zou echter wel leuk zijn als er meer acties zijn, dit moet toch kunnen bij zo een grote keten.
Klant van ZARA
|De winkel is soms rommelig.
Klant van ZARA
|Heel aangenaam winkelen, ruim opgezet.