De drie O's: onvriendelijk, ongeïnteresseerd, ongezellig.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R
|
Wat een teleurstelling bij Zara Maastricht.
Personeel lijkt niet in Retail te willen werken, klanten zijn maar lastig! Zelfs als ze zichzelf helpen en alleen maar willen afrekenen.
De eerste en laatste keer, na lang wachten de kleding letterlijk voor de kassa achter gelaten, daaaag +250€. Dat zouden meer klanten moeten doen! Wellicht verandert er dan wel wat, immers wordt het salaris betaald door de klanten die men niet wil helpen….
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stekkie
|
Onbeschoft personeel
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M
|
Verschrikkelijk asociaal personeel. Er werd geweigerd een kledingstuk retour te nemen omdat er geen kaartje meer aan zat, terwijl de werknemer deze er voor onze ogen zelf vanaf heeft getrokken.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van ZARA
|
Breed assortiment, smaakvolle kleding. Prijs/kwaliteit is goed.
27 Reviews Plaats review
Joop
|De drie O's: onvriendelijk, ongeïnteresseerd, ongezellig.
R
|Wat een teleurstelling bij Zara Maastricht.
Personeel lijkt niet in Retail te willen werken, klanten zijn maar lastig! Zelfs als ze zichzelf helpen en alleen maar willen afrekenen.
De eerste en laatste keer, na lang wachten de kleding letterlijk voor de kassa achter gelaten, daaaag +250€. Dat zouden meer klanten moeten doen! Wellicht verandert er dan wel wat, immers wordt het salaris betaald door de klanten die men niet wil helpen….
Stekkie
|Onbeschoft personeel
M
|Verschrikkelijk asociaal personeel. Er werd geweigerd een kledingstuk retour te nemen omdat er geen kaartje meer aan zat, terwijl de werknemer deze er voor onze ogen zelf vanaf heeft getrokken.
Klant van ZARA
|Breed assortiment, smaakvolle kleding. Prijs/kwaliteit is goed.