Nog nooit zo waardeloos behandeld. Ga ik met een specifieke vraag over een kleur, waarbij ik foto's laat zien naar deze salon, zegt ze dit te kunnen en maak vervolgens een afspraak. Tijdens de behandeling geeft ze aan dat kleur wel altijd afhankelijk is van het haar hoe het uitpakt. Na afloop is het totaal niet wat ik wou, amper verschil. Het antwoord "ja met de producten die we hebben kunnen we deze kleur niet maken, we hebben deze kleur niet" ongelofelijk dat ze je dat naderhand vertellen en blijkbaar maar gewoon wat doen.
Zegt ze ook nog doodleuk het in wel te berekenen want dan heb ik kleurgarantie en kunnen ze het over een week met een collega nog eens proberen (proberen ja...)
Heb gezegd dat niet te doen
Ook nog nooit meegemaakt dat je haar niet gestyled word en mooi geföhnd, blijkbaar kunnen ze dit niet. Waardeloze kapsalon snap niet dat een stylist als Mary van der ven zijn naam hieraan verbind, alhoewel zijn looks ook niet denderend zijn
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
M
|
Zo slecht kunnen echt niet knippen , geen enkele ervaring ook is de salon net een kroeg zo donker , aansmeren van producten met drang !
Inmiddels de producten in de bak troep !
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Diana
|
Ik had niet gezegd dat ik zelf kapster ben. Er zat totaal geen structuur in het knippen. Rechts was korter dan links en mijn haar was heel erg ongelijk. Er zaten 'happen' in. Ik ben nog nooit zo slecht geknipt. Ik heb het thuis zelf bijgewerkt, want ik had er geen vertrouwen in dat het hier nog goed ging komen.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
willemina
|
Haar verknipt ,ongelijk ,rare overgangen ,geen rekening gehouden met kruinen.Dezelfde dag nog terug geweest om het bij te laten knippen en het leek nog nergens op.Heel lang wachten , hele middag kwijt aan even haar laten knippen.Actieproducten moest ik teveel voor betalen, in Zutphen gold het niet, Apeldoorn en andere filialen wel (3 voor de prijs van 2)Mail met klacht naar hoofdkantoor gestuurd, dagen wachten op een standaard flut antwoord zonder oplossing. NOOIT meer naar een YES kapper, ze kunnen hun naam beter veranderen in NO kapper !!!!!
4 Reviews Plaats review
Bianca
|Nog nooit zo waardeloos behandeld. Ga ik met een specifieke vraag over een kleur, waarbij ik foto's laat zien naar deze salon, zegt ze dit te kunnen en maak vervolgens een afspraak. Tijdens de behandeling geeft ze aan dat kleur wel altijd afhankelijk is van het haar hoe het uitpakt. Na afloop is het totaal niet wat ik wou, amper verschil. Het antwoord "ja met de producten die we hebben kunnen we deze kleur niet maken, we hebben deze kleur niet" ongelofelijk dat ze je dat naderhand vertellen en blijkbaar maar gewoon wat doen.
Zegt ze ook nog doodleuk het in wel te berekenen want dan heb ik kleurgarantie en kunnen ze het over een week met een collega nog eens proberen (proberen ja...)
Heb gezegd dat niet te doen
Ook nog nooit meegemaakt dat je haar niet gestyled word en mooi geföhnd, blijkbaar kunnen ze dit niet. Waardeloze kapsalon snap niet dat een stylist als Mary van der ven zijn naam hieraan verbind, alhoewel zijn looks ook niet denderend zijn
M
|Zo slecht kunnen echt niet knippen , geen enkele ervaring ook is de salon net een kroeg zo donker , aansmeren van producten met drang !
Inmiddels de producten in de bak troep !
Diana
|Ik had niet gezegd dat ik zelf kapster ben. Er zat totaal geen structuur in het knippen. Rechts was korter dan links en mijn haar was heel erg ongelijk. Er zaten 'happen' in. Ik ben nog nooit zo slecht geknipt. Ik heb het thuis zelf bijgewerkt, want ik had er geen vertrouwen in dat het hier nog goed ging komen.
willemina
|Haar verknipt ,ongelijk ,rare overgangen ,geen rekening gehouden met kruinen.Dezelfde dag nog terug geweest om het bij te laten knippen en het leek nog nergens op.Heel lang wachten , hele middag kwijt aan even haar laten knippen.Actieproducten moest ik teveel voor betalen, in Zutphen gold het niet, Apeldoorn en andere filialen wel (3 voor de prijs van 2)Mail met klacht naar hoofdkantoor gestuurd, dagen wachten op een standaard flut antwoord zonder oplossing. NOOIT meer naar een YES kapper, ze kunnen hun naam beter veranderen in NO kapper !!!!!