Woonkamer gekocht oktober 2020. Maart 21 geleverd. Niet compleet . Wanden kasten planken en latjes. We zijn nu ruim 10 maanden verder. Steeds erachter aan bellen af en toe iets geleverd. Vaak verkeerd. Augustus het laatste pakketje ontvangen. Bij het in elkaar zetten van de boekenkast bleek er nog een achterwandje te missen. Die hebben we maar zelf gekocht. Uiteindelijk klaar maar niet dankzij woonsquaere. Mooie meubels, duur maar Zeer SLECHTE SERVICE. Wij kopen er niets meer.
2.0
A.vangolde
|
Bank gekocht in Maart, netjes op tijd geleverd, echter in de verkeerde kleur door toedoen van babbelende verkoopster. Kleur niet goed ingevuld. Niet de gelegenheid gegeven om samen de bon na te lopen. Alles ging heel snel, vooral de overgang naar aanbetaling. Klacht ingediend. Door klachtencommissie heel slecht behandeld. Nooit meer met hun in zee.
2.0
E.dunk
|
Bank gekocht en kussens zitten na 1 maand al door. Is normaal zegt de klantenservice. Bank kost €2000. In showroom 3x gezeten op de bank ca 1,5 uur met andere stof en die zat prima. Bank thuis liggen kussens met bobbels ipv strak.
Van verkoper niets gehoord dat bank met stof anders zit. Etc etc maar garantie ho maar. Nooit iets kopen is de oplossing.
1.0
Fam van Mourik
|
Beste ondernemer,
Waarom zijn uw medewerkers in Heerlen niet in staat of in de gelegenheid om een klant terug te bellen?
Iedereen kan fouten maken niemand is perfect en dat de medewerker de verkeerde kleur heeft opgeschreven kan ook gebeuren.
Maar ook wij als klant moeten daar opletten. Maar wij vinden wel dat ze de moeite moeten nemen om de klant terug te bellen.
Het is niet klantvriendelijk vanuit jullie om dit zomaar klakkeloos aan je voorbij te laten gaan. En als een klant iets te melden heeft moet er ook met voldoende aandacht naar gekeken worden.
We willen geen nieuwe bank hoor,maar willen wel gehoord worden in deze.
We horen niks van jullie kant maar hebben wel een melding hiervan gemaakt.
En we vinden het niet netjes hoe we zijn behandeld,triest zeer triest.
Mvg Fam van Mourik
2.0
Inge Ouwehand
|
In oktober 2015 een bank van ecoleer gekocht die ons verkocht werd als zijnde echt leer. We kwamen er thuis pas achter toen we het koopcontract nog eens extra goed doorgelezen hadden. Na opgebeld te hebben werd ons verteld dat dit materiaal nog veel sterker was als echt leer..
Na levering zag de bank er prachtig uit en zat heerlijk, totdat hij ging doorzakken. Tot 2x toe is hij aan onderkant tussen de veren opgevuld, maar de KUSSENS zijn dunner geworden en de vering niet, dus dat had maar een paar weken resultaat. Intussen gaat alle verf er vanaf en blijkt er gewoon stof onder de bovenlaag te zitten. We voelen ons behoorlijk opgelicht! Repatatie valt niet onder de verzekering! De kussens zijn nog verder doorgezakt en krijgen we pijn in onze rug en heupen. En natuurlijk ziet de bank er niet meer uit!
We moeten nu een nieuwe bank gaan kopen, maar nooit meer bij Woonsquare!
35 Reviews Plaats review
M.Markenstein
|Woonkamer gekocht oktober 2020. Maart 21 geleverd. Niet compleet . Wanden kasten planken en latjes. We zijn nu ruim 10 maanden verder. Steeds erachter aan bellen af en toe iets geleverd. Vaak verkeerd. Augustus het laatste pakketje ontvangen. Bij het in elkaar zetten van de boekenkast bleek er nog een achterwandje te missen. Die hebben we maar zelf gekocht. Uiteindelijk klaar maar niet dankzij woonsquaere. Mooie meubels, duur maar Zeer SLECHTE SERVICE. Wij kopen er niets meer.
A.vangolde
|Bank gekocht in Maart, netjes op tijd geleverd, echter in de verkeerde kleur door toedoen van babbelende verkoopster. Kleur niet goed ingevuld. Niet de gelegenheid gegeven om samen de bon na te lopen. Alles ging heel snel, vooral de overgang naar aanbetaling. Klacht ingediend. Door klachtencommissie heel slecht behandeld. Nooit meer met hun in zee.
E.dunk
|Bank gekocht en kussens zitten na 1 maand al door. Is normaal zegt de klantenservice. Bank kost €2000. In showroom 3x gezeten op de bank ca 1,5 uur met andere stof en die zat prima. Bank thuis liggen kussens met bobbels ipv strak.
Van verkoper niets gehoord dat bank met stof anders zit. Etc etc maar garantie ho maar. Nooit iets kopen is de oplossing.
Fam van Mourik
|Beste ondernemer,
Waarom zijn uw medewerkers in Heerlen niet in staat of in de gelegenheid om een klant terug te bellen?
Iedereen kan fouten maken niemand is perfect en dat de medewerker de verkeerde kleur heeft opgeschreven kan ook gebeuren.
Maar ook wij als klant moeten daar opletten. Maar wij vinden wel dat ze de moeite moeten nemen om de klant terug te bellen.
Het is niet klantvriendelijk vanuit jullie om dit zomaar klakkeloos aan je voorbij te laten gaan. En als een klant iets te melden heeft moet er ook met voldoende aandacht naar gekeken worden.
We willen geen nieuwe bank hoor,maar willen wel gehoord worden in deze.
We horen niks van jullie kant maar hebben wel een melding hiervan gemaakt.
En we vinden het niet netjes hoe we zijn behandeld,triest zeer triest.
Mvg Fam van Mourik
Inge Ouwehand
|In oktober 2015 een bank van ecoleer gekocht die ons verkocht werd als zijnde echt leer. We kwamen er thuis pas achter toen we het koopcontract nog eens extra goed doorgelezen hadden. Na opgebeld te hebben werd ons verteld dat dit materiaal nog veel sterker was als echt leer..
Na levering zag de bank er prachtig uit en zat heerlijk, totdat hij ging doorzakken. Tot 2x toe is hij aan onderkant tussen de veren opgevuld, maar de KUSSENS zijn dunner geworden en de vering niet, dus dat had maar een paar weken resultaat. Intussen gaat alle verf er vanaf en blijkt er gewoon stof onder de bovenlaag te zitten. We voelen ons behoorlijk opgelicht! Repatatie valt niet onder de verzekering! De kussens zijn nog verder doorgezakt en krijgen we pijn in onze rug en heupen. En natuurlijk ziet de bank er niet meer uit!
We moeten nu een nieuwe bank gaan kopen, maar nooit meer bij Woonsquare!